Am fost la ei ... (defapt chiar acum am venit de la AMG)...
Rezultat SUPER OK ...
Poti sa te duci cu masina sau doar cu carburatorul ... nu au nimic impotriva ...pe masina nu mai fac nici un fel de reglaj doar strange putin sau mai desface surubul de relanti ATAT ...
Nu ii intereseaza ca ai gaz pe masina ca este Nova cu DubluCorp sau MonoCorp...
Lucreaza excelent ... il curata cu benzina proprietarului te roaga sa ii dai 0.5 litri de benzin il sufla cu aer tot tacamul ...(mai nou nu mai schimba piesele uzate trebuie sa le cumperi ...seturi de jicloare garnituri) ce au acolo sunt SH de la alte carburatoare ..dar cu o atentie de 10 ron iti da tipul ala tot ce iti trebuie
(si alea SH sunt bune si te mai tin vre-o 5 ani )
Aaaa uitasem ... am fost pe la 8 la AMG si nu era nimeni la CarboTest ...asa ca nu trebuie sa va mai grabiti sau sa ajungeti al 7:30
Probleme gasite la carburatorul de pe Nova mea (carb 1400)
De la montajul instalatiei de gaz stutul infiletat a facut difuzorul praf ... indoit si crapat ... stramb arata jalnic ... pus unul nou si refiletat stut gaz ca sa nu il mai atinga ...
Jiclor relanti nou (SH de la baiatul ala) al meu avea o crestatura pe una din margini foarte aproape (milimilimetric) de gaurica aceea ...si era super decalibrat ...
In rest carburatorul era curat ... cu sigiliu pe el ...
Arata ca nou si merge ca nou ... acum astept sa vad consumul ...pe benzina ca pe gaz si asa nu il influenteaza prea mult ca am difuzor sau joclor nou ...
Ceea ce nu am inteles este ca baiatul ala de acolo dupa ce l-a pus pe masina ...pana m-am dus sa platesc sa imi recuperez talonul (il pastreaza ca un fel de garantie) ... si-a reglat relantiul undeva la 900~1000 la rece ..si al cald ba ajunge la 1300 dupa o forja de 4000 rpm indepasire ba sta cel mai constant undeva la 1100~1200 ... m-am intors la el si i-am spus (ca doar am garantie) si mi-a spus ..sa il las asa ca nu o sa ma usuce de bani cele 300 de grame de benzina care o mananca la relantiul asta ..si ca abia la vara sa ii mai reduc putin dar nu mai mult de o tura din surubul de actionare al clapetei ...
Mi-a spus ca relantiul asta asa ajuta la pornirea la rece .... mai putin soc si mai multa stabilitate in turatie ... acum asa o fi nu stiu ...eu totusi cred ca este cam mare ... dar se semte diferenta de mers ... acum cand o calc FUGEEEEE ....
Cam asta ...a fosr intilnirea cu AMG ... ma duc sa mananc ca sunt lesinat
(scuze de greseli daca sunt dar in Romania este foame mare
) intrebari daca are cineva ... BUZZ ME
Ps cand imi recuperez telefonul o sa fac o poza sa vedeti singura piesa din motor care straluceste ... ca o stea