Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Unde reglez un carb dublucorp?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alecsparvu
Cine stie un service care regleaza ca lumea un carburator duclucorop de nova 1600????
apollo
Daca as sti si de unde esti....
Saky
Nu stiu de unde esti, dar ca idee, in Pitesti pe centura in spate la CNCD este un service care se ocupa cu asa ceva. Au stand si il regleaza ca din fabrica si costa 30 ron, daca nu e nimic defect la el.
alecsparvu
Imi cer scuze...sunt din Bucuresti
apollo
QUOTE(alecsparvu @ 19 Feb 2007, 01:00)
Imi cer scuze...sunt din Bucuresti
*




uite ca am uitat unde se regleaza.

mihai0070 stia unde.ask him
mihai0070
I am here ...

In pantelimon ... defapt pe soseaua pantelinom ... spre cora dar treci de cora si de benzinaria aia undeva acolo este serviceul automarcusgrup sau AMG ... care regleaza orice fel de carburator ... stiu doar din auzite (am dat telefon la ei) nu am ajuns inca acolo si eu trebuie sa imi reglez carburatorul ... daca vrei mai multe detalii uite aici harta cu locatia ...[attachmentid=45971]
alecsparvu
mersi,
am sa ma duc astazi pana acolo sa vedem.....
mihai0070
Dane de stire cum lucreaza ca trebuie sa ajung si eu ....
liviu_buc
va spun eu care e rezultattul reglarii carburatorului la auto marcus grup........e super bine.adiCA carburatorul inainte sa-l reglez acolo consuma vreo 25 litri/1ookm.iar dupa consuma cam 9,5 -1o in oras,merge perfect la relanti fara intreruperi...operatia a costat vreo 5o ron si ai garantie 2 luni la lucrare eu am facut carbotestul asta prin noimebrie acolo..ca nu se mai putea sta asa cu consumul ala de ferarri..si sunt multumit..vedeti ca nu e cu programare si tre sa vad duceti la prima ora acolo ca la ora 8 sa fiti deja acolo pana se deschide standul ca e cam coada....bafta..sal..
mihai0070
Adica stam la coada ca la rar ... biggrin.gif crad ca o sa ma duc si eu vineri biggrin.gif apropo daca am GPL cu stut infiletat ... se ia de mine cu chestia asta ... am carb de 1400 pe nova
liviu_buc
nu am idee mihai0700 daca se ia de tine oricum el trebuie sa-ti faca carburatorul ca doar de aia e acolo......
alecsparvu
hai ca nu am ajuns astazi....dar am o intrebare..pot sa ma duc doar cu carburatorul, pentru ca in momentul asta masina nu merge si nu mai am timp sa o mai reglez.....
mihai0070
Am fost la ei ... (defapt chiar acum am venit de la AMG)...
Rezultat SUPER OK ...
Poti sa te duci cu masina sau doar cu carburatorul ... nu au nimic impotriva ...pe masina nu mai fac nici un fel de reglaj doar strange putin sau mai desface surubul de relanti ATAT ...
Nu ii intereseaza ca ai gaz pe masina ca este Nova cu DubluCorp sau MonoCorp...
Lucreaza excelent ... il curata cu benzina proprietarului te roaga sa ii dai 0.5 litri de benzin il sufla cu aer tot tacamul ...(mai nou nu mai schimba piesele uzate trebuie sa le cumperi ...seturi de jicloare garnituri) ce au acolo sunt SH de la alte carburatoare ..dar cu o atentie de 10 ron iti da tipul ala tot ce iti trebuie biggrin.gif (si alea SH sunt bune si te mai tin vre-o 5 ani )
Aaaa uitasem ... am fost pe la 8 la AMG si nu era nimeni la CarboTest ...asa ca nu trebuie sa va mai grabiti sau sa ajungeti al 7:30 biggrin.gif
Probleme gasite la carburatorul de pe Nova mea (carb 1400)
De la montajul instalatiei de gaz stutul infiletat a facut difuzorul praf ... indoit si crapat ... stramb arata jalnic ... pus unul nou si refiletat stut gaz ca sa nu il mai atinga ...
Jiclor relanti nou (SH de la baiatul ala) al meu avea o crestatura pe una din margini foarte aproape (milimilimetric) de gaurica aceea ...si era super decalibrat ...
In rest carburatorul era curat ... cu sigiliu pe el ...
Arata ca nou si merge ca nou ... acum astept sa vad consumul ...pe benzina ca pe gaz si asa nu il influenteaza prea mult ca am difuzor sau joclor nou ...
Ceea ce nu am inteles este ca baiatul ala de acolo dupa ce l-a pus pe masina ...pana m-am dus sa platesc sa imi recuperez talonul (il pastreaza ca un fel de garantie) ... si-a reglat relantiul undeva la 900~1000 la rece ..si al cald ba ajunge la 1300 dupa o forja de 4000 rpm indepasire ba sta cel mai constant undeva la 1100~1200 ... m-am intors la el si i-am spus (ca doar am garantie) si mi-a spus ..sa il las asa ca nu o sa ma usuce de bani cele 300 de grame de benzina care o mananca la relantiul asta ..si ca abia la vara sa ii mai reduc putin dar nu mai mult de o tura din surubul de actionare al clapetei ...
Mi-a spus ca relantiul asta asa ajuta la pornirea la rece .... mai putin soc si mai multa stabilitate in turatie ... acum asa o fi nu stiu ...eu totusi cred ca este cam mare ... dar se semte diferenta de mers ... acum cand o calc FUGEEEEE ....

Cam asta ...a fosr intilnirea cu AMG ... ma duc sa mananc ca sunt lesinat biggrin.gif (scuze de greseli daca sunt dar in Romania este foame mare biggrin.gif ) intrebari daca are cineva ... BUZZ ME radmasa.gif


Ps cand imi recuperez telefonul o sa fac o poza sa vedeti singura piesa din motor care straluceste ... ca o stea tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.