Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme incarcare?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
sobolan
1.am si eu o problema...de vreo 2 zile ma uit la bord si nu se ridica acu de la baterie mai mult de un sfert.....in regim de acceleratie si cu lumini aprinse urca aproape de jumate dar daca o las imediat la ralanti sacade iar la un sfert....am pus alta baterie pe masina si la fel face....cred ca e alternatoru sau releul de incarcare(am de ala electronic)....
2.m-am uitat ieri la bateria mea si avea cam scazut nivelu in ea....electrolit la 1.30 si m-a pus dracu de i-am mai pus apa distilata in ea....acu nu se mai vede verde in vizoru ala....se vede negru....isi mai revine pe verde oare???


am un alternator acasa...e nou da nu e de dacia....scoate 36A....are distanta intre urechile alea de prindere mai mare....tre sa bag distantiere la culisanta aia care se prine de bloc .......cica e de tractor sau de tv......chestia e ca e nou nou....
apollo
1.30 electrolitul?pai e bun

1.27-1.29 e bun.

isi revine.verifica si blocul de diode si releul de incarcare.sau pot fi si periile.

atentie insa ca indicatorul bateriei din bord are o marja de eroare foarte mare.acum depinde cum l-ai nimerit.

cauta la search ca ai sa gasesti si rezolvare la problema ta.
sobolan
indicatoru mergea bine inainte....statea la jumate mereu.....
bygy007
QUOTE(sobolan @ 19 Feb 2007, 23:51)
indicatoru mergea bine inainte....statea la jumate mereu.....
*


ia un aparat bun de masura evectual digital si masoara direct pe baterie

daca ai pus apa de curind este normal ca ochiul sa fie inchis la culoare nu ai citit tiopicul despre baterie si electrolit ca acolo este explicat
mihai0070
Nivelul electrolitului este una ...si densitatea lui este alta ...
nivelul trebuie sa fi cu 10 - 15 mm deasupra placilor
densitatea este 1.28 100% incarcata
1.20 50% incarcata
1.12 0% descarcata

eu am remediat Rombatul de pe masina mea descarcat accidental care avea o densitate de 0 era apa ... am pus-o pe redresor vre-o 3 zile blink.gif in redresor de 3A si porneste si acum la prima cheie dimineata la 0 grade ...
sobolan
azi am fost la electrician.....turata la 2000 si cu faza lunnga ,proiectoare si ventilator avea 14.4 v.....cica e bine......acu nu stiu ce sa mai cred.....s-o fi bulit voltmetru in bord ?
$$ilvviu
Pai la 14.4V daca voltmetru nu e pe mijloc sigur e bulit.
sobolan
QUOTE(ssilvviu @ 20 Feb 2007, 20:32)
Pai la 14.4V daca voltmetru nu e pe mijloc sigur e bulit.
*


era aproape de mijloc spre stanga...daca merg cu masina mai sport acolo sta....la semafor coboara la un sfert........cred ca s-a dus bimetalu ala din el.....
Paollo
QUOTE(sobolan @ 20 Feb 2007, 21:27)
azi am fost la electrician.....turata la 2000 si cu faza lunnga ,proiectoare si ventilator  avea 14.4 v.....cica e bine......acu nu stiu ce sa mai cred.....s-o fi bulit voltmetru in bord ?
*



E mai mult decat bine!!! incarca putin cam mult(dar in limite), cu vreo 0,4 volti mai mult biggrin.gif
Mie nu-mi ajunge la 14,4 volti nici turata la 3500 fara nici un consumator, abia ia 14, 1 volti, dar cred ca am arse cateva diode.
sobolan
QUOTE(Paollo @ 21 Feb 2007, 00:32)
E mai mult decat bine!!! incarca putin cam mult(dar in limite), cu vreo 0,4 volti mai mult biggrin.gif
Mie nu-mi ajunge la 14,4 volti nici turata la 3500 fara nici un consumator, abia ia 14, 1 volti, dar cred ca am arse cateva diode.
*



aha.... acuma sunt sigur ca voltmetru din bord e bulit.....
bygy007
QUOTE(mihai0070 @ 20 Feb 2007, 09:07)
Nivelul electrolitului este una ...si densitatea lui este alta ...
nivelul trebuie sa fi cu 10 - 15 mm deasupra placilor
densitatea este 1.28 100% incarcata
                      1.20  50% incarcata
                      1.12    0% descarcata

eu am remediat Rombatul de pe masina mea descarcat accidental care avea o densitate de 0 era apa ... am pus-o pe redresor vre-o 3 zile  blink.gif  in redresor de 3A si porneste si acum la prima cheie dimineata la 0 grade ...
*




daca aveai rabdare si citeai gaseai totul

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=684692
mihai0070
bygy007 eu am citat din cartea mea de Nova ...
$$ilvviu
QUOTE(Paollo @ 21 Feb 2007, 00:32)
E mai mult decat bine!!! incarca putin cam mult(dar in limite), cu vreo 0,4 volti mai mult biggrin.gif
Mie nu-mi ajunge la 14,4 volti nici turata la 3500 fara nici un consumator, abia ia 14, 1 volti, dar cred ca am arse cateva diode.
*




Sunt 4 diode. Daca aveai arsa una, curentul era undeva la 9-10V. Eu cred ca la tine releul e reglat sa scoata 14V. E bine si 14, desi mai bine ar fi sa scoata cam pe la 14.5.
Valorile citite pe multimetru sunt influentate si de starea de incarcare a bateriei. Cu o baterie moarta poti citi si 10V si totul sa fie in regula cu instalatia.
byte
Am si eu o mica problema,
saptamana trecuta am uitat farurile aprinse vre-o 3-4 ore si s-a cam descarcat bateria, dar nu de tot. De atunci nu a mai revenit pe verde ochiul magic .... ce ar trebui sa fac? Merita sa-mi fac griji pentru ea? De pornit masina porneste si nici nu am alte probleme. Din pacate drumuri lungi nu prea fac, maxim 10 km in oras.

Mersi
mihai0070
Pune-o pe redresor sau fa totusi un drum mai lung sa se incarce si ea ... bine
Paollo
QUOTE(byte @ 21 Feb 2007, 11:50)
Am si eu o mica problema,
saptamana trecuta am uitat farurile aprinse vre-o 3-4 ore si s-a cam descarcat bateria, dar nu de tot. De atunci nu a mai revenit pe verde ochiul magic .... ce ar trebui sa fac? Merita sa-mi fac griji pentru ea? De pornit masina porneste si nici nu am alte probleme. Din pacate drumuri lungi nu prea fac, maxim 10 km in oras.

Mersi
*



Ochiul magic Negru = baterie in stare buna de functionare, dar descarcata (fa un drum de o ora in afara)
Ochiul magic Verde = baterie in stare buna de functionare, incarcata
Ochi magic de alte culori = probleme biggrin.gif
diaconuliviu
QUOTE(ssilvviu @ 21 Feb 2007, 08:25)
Sunt 4 diode. [...]

Sint SASE.
sobolan
QUOTE(diaconuliviu @ 22 Feb 2007, 15:12)
Sint SASE.
*



subscriu.....sase sunt !!!
yo9hrb
Corect, alternatorul este trifazic
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.