Al Cap0nE, eu cand am cumparat masina mea nu a avut toba intermediara de esapament. Era doar o teava.Nu era sudat, era la dimensiunea fixa.Cred ca era facut din toba veche de esapament (care probabil s-a spart).Banuiesc ca se poate face in asa vel ca tai teava in locul unde era toba si acolo sudezi o bucatica de teava, sa nu sudezi tu o teava intreaga si dupa aia sa nu mai poti da jos.
Adevarat e ca a tras mai bine. Dar e si mai adevarat ca are un zgomot mult mai mare.La mine s-a auzit de parca era crapata toba.
Eu am dat jos teava si mi-am luat o toba ca sa nu mai aud eu zgomotu acela. Dar daca tie iti place sa aiba masina un sunet "SPORT" da-i drumu. :wink:
Despre preturi:
o toba noua de aia costa la noi (Sj) in jur de 380-400.000, asta zic toba marca: CONEX. Dar sa vezi ce am patit eu.M-am dus sa iau toba, am vazut cu 400.000 (CONEX)la piata in magazine de piese auto, cand m-am dus mai incolo am gasit intr-un loc cu 200.000!!!!
normal ca am si pus bani jos. Nu stiu care e diferenta intre toba asta "No name"
si CONEX dar iti spun ca si asta functioneaza perfect.Nu am treaba.
De schimbat poti sa schimbi si tu,si nu mai dai bani pe manopera. Eu in 20 de minute am dat jos toba din spate dupa aia teava am montat toba intermediara la loc,dupa aia cea din spate si gata. Si daca tot il iei jos sa schimbi colierele cu care sunt stranse ca poti lucra mai bine cu alea noi. Costa in jur de 15.000 bucata,si iti trebe 2 buc.
Bafta.