Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomot motor si mers neregulat!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cik83
Salut! Pls. Help!! Un raspuns urgent. Are un zgomot la motor masina varului meu, ca o bataie, care se aude spre baza motorului si mai spre fata motorului. Nu-i afecteaza performantele lui in mers dar se simte la relanti. Adica nu pot sa-l reglez deloc la relanti. Am umblat la aprindere: reglat platina,bujii, iar cand am reglat avansul (adus semnul de pe volanta, scanteia de la bobina,etc) scanteia o da in dreapta mult, aproape de capat. Am luat si carburator nou si tot nu merge uniform la relanti dar v-am spus in mers nu afecteaza performantele decat ca se aude zgomotul acela mai incet decat la relanti. masina a fost cumparata cu motorul cica facut dar imi amintesc ca era turata cand a cumparat-o. Ce ar putea avea? Probleme distibutie?

ps: la relanti isi modifica singur turatia motorul, adica il reglez dar nu isi pastreaza turatia,ba creste ba scade. am incercat si cu alte carburatoare si tot asa a mers. wacko.gif
n3m0
Verifica joc culbutori!

Parerea mea.
mihai0070
Culbutorii sunt primii ... verifica fisele adica schimbale ...
cik83
Reglat culbutori, schimbat fise, capac, bujii, platina,etc. Totusi ma gandesc la distributie, dar daca era de la distrib. mergea bine in mers? Sa fie lantul de distributie, sa nu fi aliniat corect pinioanele?
AAlpine1
daca se aude un zgomot metalic in fata la motor este lantul sau intinzatorul.....
e posibil sa traga si aer fals pe undeva motorul sau o supapa sa fie dusa....daca ai probleme cu relantiul

cand o pornesti la rece se aude vreun zgomot ? ritmic, metalic, la cald dispare acest zgomot, daca turezi motorul dispare acest zgomot ?
cik83
Da, la rece se aude un zgomot. Numai cand o turez dispare acel zgomot, in rest este prezent, numai ca atunci cand se incalzeste se aude mai incet.
cik83
Problema cu relantiul a fost de la pata calda. Cand am schimbat carburatorul am pus modelul nou de pata calda si am astupat gaura in galerie si s-a dovedit ca nu avea destul aer la relanti. La altii merg, numai la mine nu!?
diaconuliviu
Pai ai astupat-o pe aia din galerie, dar pe aia din flansa calda ai practicat-o? Ca parca unele flanse calde vin fara acea gaura, s-o gauresti NUMAI daca ai model nou sau renunti la cea din galerie. Acolo trebuie o gaura de 2 mm.
mihai0070
Si in gaura aceea ce furtun trebuie pus sau trebuie lasat liber ?????? pata calda cu 3 stuturi ... 2 circula ala si 3 are o dusa calibrata ... incare daca bag furtunul de la capac culbutori ...nu merge bine ... daca o las libera merge ok ... si furtunul de la capac culbutori este pus sus in stutul carburator ... este ok asa ...???
n3m0
La flanșa(pata caldă) cu trei ștuțuri prinzi trei furtune:
- cele două de la circuitul de apă
- un furtun (eventual în care ai duza calibrată) îl duci în teul de pe carburator (cel în care vine și furtunul de la capacul culbutorilor).
Apoi te apuci și faci reglajul relantiului.
Baftă !
diaconuliviu
In furtunul cu duza de la versiunile mai vechi exista o duza cu diametrul de 1,5 mm. Acel furtun se leaga intre teul carburator si stutul din galerie.
La versiunile noi acel furtun dar FARA duza din plastic, se leaga intre teu si al treilea stut de la flansa calda. Daca vrei inlocuirea sistemului vechi, obturezi stutul din galerie si conectezi furtunul la stitul din flansa calda. Fara furtun conectat la stutul din flansa si punind degetul pe stut va trebui sa simti o depresiune; daca nu, inseamna ca acel orificiu de 2 mm din flansa nu e practicat; va trebui sa demontezi acea flansa si sa practici o gaura de 2 mm strapunsa (da, prin gaura deja existenta de 5-6 mm coaxiala cu ea).
Furtunele zise "cu duza" difera la forma si lungime in cele doua cazuri dar, cel care se infige in galerie se poate infige si in flansa, e mai lung; scoate duza din el inainte.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.