george_scala_2004
14 Jun 2010, 13:02
salut,
mie mi-a returnat asa:
motul romania; anda trading; indeo auto; anvelope si piese; autonet - grup; dbtuning; si fast-ro din mangalia;
bafta,
am luat pana la urma elf evolution sxr 5w-40 si filtru de ulei mann... sa vad unde ma duc sa mi le schimbe ca la norauto cereau 55 de ron.. as fi lasat masina acolo, dar abia maine puteau sa ma primeasca
george_scala_2004
14 Jun 2010, 15:23
salut,
nu gasesti o rampa nicaieri in zona in care locuiesti ? totusi, 55 de lei...
mai bine iei setul de schimb ulei...si iti mai ramin bani...
rampa nu gasesc... ma gandeam sa o ridic pe ceva la tara :-?, dar m-a cam demoralizat un filmulet de pe youtube.
sare cineva cu preturi mai bune pe aici? poate sunt cei de la norauto scumpi
george_scala_2004
14 Jun 2010, 16:21
totusi, in ce zona locuiesti ?
QUOTE(rtBK @ 14 Jun 2010, 16:39)
1....rampa nu gasesc... ma gandeam sa o ridic pe ceva la tara
2...sare cineva cu preturi mai bune pe aici? poate sunt cei de la norauto scumpi
1....De ce trebuie ridicata masina pe rampa pentru schimbul ulei? Doar are ditamai garda la sol, poti sa desfaci busonul de ulei cu ea stand pe roti fara probleme.
2... Vezi si tu pe la service-urile alea de pe prelungirea Ghencea, sigur fac si asa ceva.
mykissfm
14 Jun 2010, 18:22
QUOTE(rtBK @ 14 Jun 2010, 17:00)
mergi in intersectia razoare ,treci sensul giratoriu in directia casa armatei sau cum ii mai zice, si pe parte dreapta e un magazin de piese auto are rampa si schimba uleiul cred ca maxim 30 ron iti va lua.
asta maine de la 9 la 18 ,eu acolo schimb.
stiu unde e. mersi!
djasu82
14 Jun 2010, 19:00
de parca tu nu-l poti schimba
comod mai e romanul
hai inteleg un disc de ambreaj hai si o distributie ca nu se baga oricine dar nu inteleg schimbul de ulei de la motor , cutie , filtrele de aer , benzen si nici bujiile sau fisele.
Daca eram langa tine te ajutam gratis.
Saint666
14 Jun 2010, 19:21
Sunt curios daca merge scos tot uleiul cu metoda seringii. A incercat cineva?
george_scala_2004
15 Jun 2010, 05:35
salut,
dca nu reusesti la razoare poti veni pina in cringasi - linga maternitatea giulesti este un service unde a fost fan curieru'...au si rampa...
bafta,
se poate schimba fara nici o rampa in 10 minute. Uleiul pus in sticle si predat, e naspa sa-l arunci aiurea, pe mine ma scapa de el un vecin ca-l pune la tractor(cica).
florinyan
15 Jun 2010, 09:40
Am 20.000 Km cu Mobil Synt. 5w- 40, sa ma pornesc cu ea la un drum de 700 Km, ce ziceti fratilor ?
mykissfm
15 Jun 2010, 09:57
pe site la mobil mobilul folosit de tine este garantat 9000 mile x 1.480m ia vezi cit iti da.
mobil synt s sau 3000 5w 40 cum ii mai spune acum mai mult de 10 000km nu se tine in motor.
schimba-l evident,fara sa mai stai pe ganduri.
Am fost la razoare... mi-au schimbat si filtru si uleiul la 40 de ron... nu am mai stat sa ma targuiesc / caut alt loc pentru ca la plecarea din parcare dupa ce am pornit motorul incepuse sa palpaie martorul de ulei ... si cum sunt mai fricos din fire am preferat sa termin "problema" o data
.
Dupa ce am plecat de acolo si asteptam la primul semafor nu auzeam motorul deloc, am scos capul pe geam
. Acum inteleg cat de mult conteaza uleiul si nu o sa imi mai bat joc de masina.
Cand am ajuns acasa totusi mi se parea cam mult ulei pe langa filtru... sper totusi ca e de cand a scos filtrul vechi si a curs putin pe acolo.. o sa verific maine dimineata nivelul, dar per total sunt multumit de sxr
.
QUOTE(mykissfm @ 15 Jun 2010, 09:57)
nu stiu ce tot inmultesti tu, dar 1 mila = 1.609 metri.
george_scala_2004
15 Jun 2010, 11:12
QUOTE(rtBK @ 15 Jun 2010, 11:10)
Cand am ajuns acasa totusi mi se parea cam mult ulei pe langa filtru... sper totusi ca e de cand a scos filtrul vechi si a curs putin pe acolo.. o sa verific maine dimineata nivelul, dar per total sunt multumit de sxr
.
salut,
bine ca ai schimbat uleiul...nu-ti fa griji: uleiul de pe bloc este prelins din filtru. da, inainte sa se puna uleiul in motor, se umple filtrul, evident in pozitie verticala, iar acesta, cind este montat, orizontal, se prelinge mai mult sau mai putin ulei....asta dupa cum mecanicul este mai priceput sau nu...
cu timpul se usuca, evapora si nu se mai vede...
se unge garnitura nu se umple, de unde va vin ideeile?
george_scala_2004
15 Jun 2010, 11:35
einstein1984
15 Jun 2010, 11:54
Creste mai repede presiunea la pornire daca-l umpli inainte de montaj.
george_scala_2004
15 Jun 2010, 11:57
argon nu pune ulei in filtru ?
nu mi-au pus ulei in filtru, vazusem si eu pe youtube ca recomanda, dar n-au fost probleme
. am dat o tura de oras...cred ca ar fi avut timp sa ma sperie
einstein1984
15 Jun 2010, 12:07
Nu e grav, dar e un truc de mecanici batrani care fac treaba bine. Si mecanicul lui dr_mke a facut asta.
mecanicii aia de 1300?
cu cat crste peresiunea mai repede, odata la 15.000 km cu juma de secunda? la piesele din motor oricum imbibate cu ulei nu conteaza chiar deloc, gigi, de cand iei de sfant ce scrie pe bloguri?
dr_mKe
15 Jun 2010, 12:31
Argoane, eu zic sa fii mai domol cu sfaturile tehnice, stim ce detalii picante consideri tu ca-s ok la motoare.
mykissfm
15 Jun 2010, 12:32
QUOTE(argon @ 15 Jun 2010, 10:26)
nu stiu ce tot inmultesti tu, dar 1 mila = 1.609 metri.
corect asae am incurcat cu mila marina.oricum am dreptate mobilul respectiv mai mult de 10 000km nu este rentabil pentru motor.
15 Jun 2010, 12:34:QUOTE(rtBK @ 15 Jun 2010, 12:02)
nu mi-au pus ulei in filtru, vazusem si eu pe youtube ca recomanda, dar n-au fost probleme
. am dat o tura de oras...cred ca ar fi avut timp sa ma sperie
stai linistit asa se intimpla si la mine apoi dispare cu timpul,nu-ti mai face atitea griji.
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jun 2010, 12:31)
Argoane, eu zic sa fii mai domol cu sfaturile tehnice, stim ce detalii picante consideri tu ca-s ok la motoare.
si noi stim ca toate invataturile tale sunt culese de pe net din filmulete cu raliuiri, din pacate nu se aplica la masinile de zi cu zi.
dr_mKe
15 Jun 2010, 12:36
De cand dai tu sfaturi la sectiunea Logan din moment ce ai Woo ?
Cand ai stii tu fizica si chimie cata mai stiu eu inca, sa mai comentezi ceva, ok ? In plus mai tre' sa treaca 20 de ani pana ajungi la nivelul meu de cunostinte de mecanica, mai ales pe partea practica
Mai ales la ce mizerie are una din masinile tale in motor, eu chiar mi-as tine ciocu' mai mic
george_scala_2004
15 Jun 2010, 13:20
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jun 2010, 13:36)
Mai ales la ce mizerie are una din masinile tale in motor, eu chiar mi-as tine ciocu' mai mic
cam asa se intimpla, de obicei: hotul striga: hotii !
numai sa abata atentia de la el catre altii...
p.s.: a nu se intelege ca cineva de aici e hot...doamne fereste ! numai ca mi-a venit in minte paralela asta...si cu ce a mai spus doctoru'... se cam potriveste...
sa revenim: nu mi s-a raspuns la intrebarea mea referitoare la uleiul de cutie...stiu, 75w80...dar, totusi...daca aleg alti parametri ? de ex 75w90 ?
IRONICK
15 Jun 2010, 14:06
QUOTE(argon @ 15 Jun 2010, 13:22)
mecanicii aia de 1300?
Sigur nu se formeaza un dop de aer intre uleiul din filtru si ala care vine de la pompa?
crezi ca dupa ce ai oprit motorul filtrul ala ramane plin pana a doua zi fara nici o perna de aer?
doctore, stii ce-i interesant? ca acum einstein e cul si tu esti nesuferit, faceti cu schimbu?
einstein1984
15 Jun 2010, 15:58
Valva anti drain back?
deci cand arunc motorul la gunoi? maine sau peste o saptamana?
dr_mKe
15 Jun 2010, 18:09
Posibil, verifica simplu cu alt filtru ?
QUOTE(george_scala_2004 @ 15 Jun 2010, 14:20)
sa revenim: nu mi s-a raspuns la intrebarea mea referitoare la uleiul de cutie...stiu, 75w80...dar, totusi...daca aleg alti parametri ? de ex 75w90 ?
Vezi ca tot pe sectiunea asta e un topic de uleiuri de cutie. Vei gasi raspunsul la intrebarea ta.
QUOTE(rtBK @ 15 Jun 2010, 17:07)
deci cand arunc motorul la gunoi? maine sau peste o saptamana?
Stai linistit...
Eventual sterge / spala zona de sub filtru de uleiul ala si vezi daca curge. Pozitia filtrului de ulei e asa de naspa la Logan incat in momentul in care il scoti pe ala vechi iti curge tot uleiul pe bloc.
Si voi astia care umpleti filtrul cu ulei, cum ma-sa reusiti sa-l montati fara sa faceti balta in jur?
mykissfm
15 Jun 2010, 19:32
QUOTE(rtBK @ 15 Jun 2010, 16:07)
deci cand arunc motorul la gunoi? maine sau peste o saptamana?
de ce sa arunci motorul la gunoi? eu am vazut si in service ca unii puneau ulei si alti doar mozoleau garnitura ,care e problema pina la urma?
Eu ung doar garnitura. Nu exista nici un motiv pentru care sa bagi ulei si in filtru. Pelicula de ulei exista in tot motorul. Intre oprire, scurgerea uleiului vechi+schimbare filtru, reumplere si repornire nu trec nici 20-25 minute. Nu e nici o problema ca nu e ulei in filtru la prima pornire, motorul are ungerea asigurata... Nici cea mai mica diferenta.
QUOTE(PaulT @ 15 Jun 2010, 19:50)
Nu exista nici un motiv pentru care sa bagi ulei si in filtru.
shhtt..ca e cu ochii pe tine minitehnicus , dar poate ai sanse sa scapi ca ai Logan. Motive exista, dar nu le vom afla niciodata, nu avem atata scoala.
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jun 2010, 12:36)
Cand ai stii tu fizica si chimie cata mai stiu eu inca, sa mai comentezi ceva, ok ? In plus mai tre' sa treaca 20 de ani pana ajungi la nivelul meu de cunostinte de mecanica, mai ales pe partea practica
IRONICK
15 Jun 2010, 20:15
QUOTE(argon @ 15 Jun 2010, 16:48)
crezi ca dupa ce ai oprit motorul filtrul ala ramane plin pana a doua zi fara nici o perna de aer?
Poate ne raspund cei care pun ulei in el ...
am facut un drum pana in otopeni si inapoi... e inca in viata motorul
mykissfm
16 Jun 2010, 08:40
stai linistit ca nu se va intimpla nimic motorului ,uleiul sa fie bun ca in rest nu conteaza.
pai m-ati pus pe ganduri ieri cu ba trebuia umplut filtrul... ba nu conteaza
). Niciodata nu se intelege nimic pe topicul asta.
Nu trebuie umplut nimic....
Iulikk
16 Jun 2010, 09:14
Tata la Solenza nu a umplut filtru nici macar o data si uite ca masina are 7 ani si merge perfect.
QUOTE(rtBK @ 16 Jun 2010, 08:48)
pai m-ati pus pe ganduri ieri cu ba trebuia umplut filtrul... ba nu conteaza
). Niciodata nu se intelege nimic pe topicul asta.
filtru s-a umplut la prima cheie dupa schimb, nu-ti fa atatea probleme, singura chestie e sa unga garnitura, e desenat asta pe orice filtru.
Ma gandeam cum umplu astia filtru la VAG, care e elementul de hartie in carcasa care e atasata de motor, o sa intreb pe cineva cu mai multa scoala
mykissfm
16 Jun 2010, 10:53
eu nici la dacia 1410 a lui unchiu de la tara nu i-am umplut filtru ,doar am uns garnitura,nu este nicio nenorocire +ca mecanici in ziua de azi lucreaza dupa cum au deprind si ei meseria.
sa revenim la oile noastre si mi ar place sa facem un clasament cu uleiurile folosite pentru loganel ,sa vedem ce ulei e pe primul loc in preferinte.
einstein1984
16 Jun 2010, 11:09
Mobil 1 0W 40
Andy_ACS
16 Jun 2010, 11:17
Depinde din ce punct de vedere facem clasamentul
- polularitate (raport calitate/pret + marketing)
- calitate (scumpe ca naiba si pentru motoarele astea nu cred ca merita ca omul de rand sa le cumpere)
- pret mic (gen dacia oil - desi suntem multi sceptici nu s-a demonstrat ca ar fi crapat vreun motor de la el)
Bafta!
dr_mKe
16 Jun 2010, 11:54
Mobil1 0W-40 & Motul 300V Chrono 10W-40, esteri curati, clasa SM Pentru utilizare normala nu vad ce hibe ar avea chiar si un Elf Competition ST 10W40. La urma urmei Dacia 1310 a facut cam 140.000 km cu uleiul asta si motorul functiona impecabil.
Uleiul se alege si in functie de modul de exploatare al masinii. O masina care circula in oras uzeaza uleiul mai rapid si rar ajunge sa solicite motorul cu sarcini maxime in treptele mari, dar din cauza rularii cu motorul rece uleiul este recomandat sa fie schimbat ceva mai des. Drept urmare consider ca un ulei semi-sintetic schimbat mai des ar face treaba foarte buna.
Un ulei BUN nu este un moft ci o necesitate. Eu nu stiu cati ani si cati km am sa tin masina, poate doar 100.000 km sau poate inca 300.000 km, drept urmare nu vreau sa intervin asupra partilor mecanice ale motorului din cauza unui ulei mai ieftin si mai slab calitativ. Daca o sa fac numai 100.000 km cu ea, norocul aluia care o ia de la mine c-a mers numai cu ulei premium
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.