CEA MAI PERFORMANTA norma ulei cu indice 5w30 PT BENZINA SI DIESEL astazi 2014 in EUROPA
este norma PORSCHE C30(echivalenta cu vw50700) dar testata suplimentar pe circuit Nurburgring minim 100 ore si apoi analiza ulei si uzura componente.
Este mult peste norma de medie performanta RENAULT RN 700 RN710 RN720
norma PORSCHE C30 produce o uzura pe cama de max 75 micron in RADIONUCLID TEST si rezista 650 ore pe secventa de test cama fata de 250 ore normele imediat urmatoare.Deci pentru cei ce doriti sa utilizati ulei 5w30 benzina si diesel nu exista nimic mai bun aprobat si testat in Europa pt masini pasageri astazi.
Pentru cei ce doresc 5w40 pt benzina cea mai buna norma astazi este PORSCHE A40 iar liste cu PORSCHE A40 oils gasiti pe net garla important este sa scrie si pe bidon PORSCHE A40 atentie nu Porsche simplu.
Pt doritorii de ulei diesel 5w40 (numai motoare DIESEL FARA DPF) IDEAL al fi sa folositi ulei 5w40 aprobat simultan
PORSCHE A40 si VW50501 diesel (VW 50501 FIIND CEA MAI PERFORMANTA norma diesel la vascozitatea vascozitatea 5w40 ce exista la masini autoturisme pasageri . exista uleiuri cu aceste doua norme simultan daca cautati la FUCHS si MOTUL....SI ALTII.
PT utilizatorii DE 10W40 ca sant si din acestia f multi INCERCATI SA NU CUMPARATI ULEIURI 10w40 API SL sau SJ gunoaiele vechi de norme ce se vand in est la uleiurile 10w40.
CI INCERCATI SA CAUTATI NORMELE SN sau SM la 10w40
ULEIURLE SL SJ au prescriptie maxima uzura pe cama 120 micron
ULEIURILE SN SM au prescriptie maxima uzura pe cama 90 micron (SN e mai performanta la curatenie pe piston fata de SM )
deci concret
pt benzina cautati un ulei 10w40 API SN
exista ULEIURI SN CEPSA MANNOL si altii
brandurile de ULEIURI de calibru vand 10w40 in vest cu specificatia SN in Romania vand cu vechile norme slabe SL,SJ.
PT DIESEL discutia e simpla
cel mai bun ulei 10w40 este uleiul 10w40 norma de flota MB 228.5 pt motoare DIESEL fara DPF
SI LE GASITI IN LISTA DE AICI
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/228.5_de.htmlcu aceste uleiuri norma MB228.5 un Microbuz Mercedes diesel se duce spre 800000km lejer aproape 1milion km fara probleme.
Pentru cine nu are bani, uleiul Best Oil 10w40 este cea mai buna alegere atat pentru logan diesel cat si pentru benzina
SE GASESTE AICI
http://www.oilmag.ro/uleimotor/bestoil-sup...t-p-848408.htmlla MOTOARE de autoturism diesel CU DPF trebuie sa folosim n-avem de ales ne ducem pe 5W30 Porsche C30
cea mai buna norma motoare diesel cu DPF pt pasageri.
pt studiu...
DE CITIT CU RABDARE.
COMPARARE PRIMARA NORME ULEI PASAGERI
Lubrizol tools
se da click pe sagetile nergre mici si se compara paianjenii normelor
paianjen mai mare =norma mai buna.
http://origin-qps.onstreammedia.com/.../pc/index.htmlPRESCRIPTIILE INDUSTRIEI LA NORMELE DE ULEI
http://www.aftonchemical.com/Lists/B...n_Handbook.pdfAm folosit, masina rupe asfaltul in doua dupa ce l-am pus la un plin de motorina intradevar o reusita a CHEVRON -TEXACO super aditiv cu 7 componente pt prelungirea NR DE ORE a sistemelor de injectie DELPHI conditia de baza OBLIGATORIE e folosirea doar a filtrului de motorina Delphi original Renault si a uleiurilor NORMA RN0720 PT EURO 5 SI RN 710 PT cele fara DPF
Eu am luat aditivul de la firma care repara injectoare de la piciorul podului de langa fabrica URSUS de la BUZAU cu pretul de 100 ron flaconul mai gasiti si pe site-ul POLMOT. Aditivul se foloseste odata la 6 luni. probat testat functioneaza impecabil motorul. Nu luati motorina din surse necunoscute. SISTEMELE DE INJECTIE DELPHI lucreaza cu microni SI PRESIUNI DE MII DE BARI si sant ff sensibile. Daca respectati aceste reguli depasiti 200000 km fara interventii la sistemul de injectie.
<span class='edit'>26 Jun 2014, 14:43:</span>
Lichidul TECHRON este cel mai bun aditiv astazi 2014 pt curata injectia benzine si diesel folosit DE BMW firma de autoturisme premium ce recomanda oficial doar 2 produse pt curatat injectie TECHRON si REDLINE .
PT CEI CE RECOMANDA R720 atat poate C4 LA UZURA
https://www.lubrizol.com/EngineOilAd...CEA-C4-10.html<span class='edit'>26 Jun 2014, 14:46:</span>
iata cum testeaza o baie de ulei PORSCHE pana o aproba..
https://www.youtube.com/watch?v=fv53RbvgfGccam asa chinuie si uleiurile pt benzina.. norma PORSCHE A40 pana le aproba
ARGUMENTUL tehnic pentru mai buna performanta a normei C30
iata cum este inglobata total NORMA RN720 de norma PORSCHE C30 LA PERFORMANTA.
Comparatorul de performante primar al LUBRIZOL
LUBRIZOL Nr 1 mondial ...4 MLD USD cifra afaceri ce furnizeaza pachete de aditivi pt (blenderii) fabricantii de uleiuri (mai sant si altii ORONITE , RHEIN CHEMIE ,INFINEUM etc)
http://tinypic.com/view.php?pic=jtlb8w&s=8#.U514kKjWLX9<span class='edit'>26 Jun 2014, 14:49:</span>
norma PORSCHE A40 la motoare benzina sat mai bine si la uzura si la curatenia pe piston fata de RN700 RN710
Daca oamenii de rand ar fi pusi sa aleaga pentru o diferenta mica de ron intre un ulei 5w40 RN700 fara certificare suplimentara PORSCHE A40
si un ulei de exemplu fara intentia de reclama...
SHELL HELIX ULTRA 5w40 cu aprobarile oficiale pe bidon RN 700 PORSCHEA40 si FERRARI pe bidon ce ar alege?Care credeti ca uzeaza mai mutl motorul in timp.....
uleiurile pT benzina PORSCHE trec suplimentar urmatoarele teste
Porsche A40 testing procedure:
This test will last 203 hours. The engine, and the oil, will go through:
- 4 times the simulation of 35 hours of summer driving,
- 4 times the simulation of 13.5 hours of winter driving,
- 40 cold starts,
- 5 times the simulation of 1-hour sessions on the “Nürburgring” racetrack,
- 3.5 hours of “running-in” program
Measurements on the engine and on the oil will be done at regular intervals, and the following parameter
will be taken into account to grant the approval or not:
- torque curve (internal friction),
- oxidation of the oil,
- Piston cleanliness and ring sticking,
- Valve train wear protection. Cam & tappet wear must be less than 10 μm.
- Engine cleanliness and sludge: after 203 hours, no deposits must be visible.
- Bearing wear protection: visual rating according to Porsche in-house method.
Cum exista uleiuri benzina cu certificare RENAULT dar au si norma conform testelor de mai sus merita pt o diferenta mica in ron pt o protectie suplimentara a motorului