Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martor (!) cu functionare ciudata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
CiprianPJM
Martorul de la bord (!) nu se aprinde cand pun contactul, cum face la toata lumea (contraziceti-ma daca nu e asa). Mi se aprindea din cand in cand, palpaia si nu se mai stingea decat daca opream motorul sau cand vroia el. Ala indica probleme legate de nivelul lichidului de frana? Daca da, la mine de ce e legat, ca nu am nici un papuc pe capacul de la frana si nici sonda de nivel nu vad si nici papuci nu atarna pe langa pompa. Am in schimb papuci care intra intr-o sonda pe pompa. Care e treaba cu becul din bord (!) si cu sonda de pe pompa. Ce arata becul si ce masoara sonda? Spre placutele de frana nu pleaca, sau cel putin nu ajunge nici un cablu, deci avertizor de placute nu am, nici nu stiu daca sunt dacii care sa aiba asa ceva. Si totusi un avertizor de frana care se aprinde ma pune pe ganduri.


(!) = excl.gif
C a t a l i n
Caută despre Sonda ICP.
CiprianPJM
Gata, aia semnaleaza probleme cu presiunea in pompa, da` la mine se aprinde fara sa apas frana si fara sa o apas nu are de unde sa fie presiune. What da funk? Sa fie sonda dusa?

P.S. Ori nu stiu eu sa folosesc functia "search" a forumului ori ea functioneaza ciudat, ca a trebuit sa dau search pe google ca sa ma intoarca pe daciaclub la un post despre sonda ICP.
C a t a l i n
Resetează sonda cum scrie pe aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...etare+sonda+icp

Dacă nu se rezolvă, mai vedem... biggrin.gif
Sir_Alex
Compleaza-i lichidul de frana si se rezolva. Nu mai cauta solutii complicate sau probleme cronice. Da-ne si noua un semn daca ai rezolvat-o.
skywalker
la mine se aprindea in 2 cazuri: cand era nivelul scazut de lichid de frana si ,cel mai des, cand scadea mult presiunea ed ulei datorita nivelului mic( cand scadea sub minim).
Eu recomand sa te uiti pe joja de ulei, sa aduci uleiul la nivel. Daca ala e Ok si nivelul lichidului de frana nu e scazut, atunci poate fi o problema calitatea uleiului, nu mai ai presiune buna.
CiprianPJM
Era nivelul jos la lichid wub.gif . De aici se poate vedea cata incredere am in masina asta. Curgea lichid pe la furtunul din stanga fata. Cand am vrut sa il desfac s-a rupt filetul inauntru. Mai exact capatul cu filet s-a rupt in etrier. S-a rezolvat repede, desi pana la bucata rupta era ceva distanta si nu am putut sa apuc cu nimic. Noroc ca am menghina cool.gif si idei. Gata, ca ma duc la dezmembrari sa imi iau motor de 1397.


P.S. Multumesc mult pentru raspunsuri, CASE CLOSED. Rog un domn admin sa inchida topicul sau sa il stearga, sa nu ma mai fac de ras si la altii. Saraca masina imi spunea ca nu mai are lichid si eu am crezut ca s-a stricat sonda... blink.gif blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.