Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: aprindere 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
wolf_1637
Salut bajetzi!
Iar apelez la voi cu probleme la berlina,dupa ce i-am schimbat plutitorul iar face figuri.
Mai nou nu mai porneste deloc nu da nici un semn noroc ca am baterie de 77 de amperi si invarte motorul, si pe langa asta uneori se blocheaza brusc parca se intepeneste ceva in el(unii spun ca e posibil sa am benzina in motor si sa fie subtire uleiul mentionez ca presiunea e undeva aproape de 2 nivelul e bun uleiul lam schimbat in toamn si e Panther luat de la hypermarket)
Please help me!
Va multumesc
Apropo uitasem motorul are setul motor schimbat la un service autorizat acum 3 ani si are arborele rectificat r1.
nh1980ro
Pai ar fi fost utile mai multe detalii. De exemplu, daca da semne ca vine benzine dar nu se aprinde, sau daca nu functioneaza deloc aprinderea.

Eu as zice asa:
1. scoate furtunul de benzina de la carburator si invarte motorul cu mana (de elice, scoasa din viteza) si vezi daca vine benzina.
2. verifica daca ai scanteie pe bujii (sa nu fie bobina de inductie dusa, platine, etc).
2'. Verifica capacul delcou sa nu fie crapat si sa fure curent si daca mai are carbunii buni.
3. Daca zici ca ai umblat la plutitor, vezi daca e reglat bine nivelul (stiu ca se masura cu un creion din acela de lemn hexagonal HB, se punea intre corpul carburator si plutitor si trebuia sa treaca printre ele usor). Vezi daca inchide bine cuiul pontou (altfel se ineaca si nu porneste).
4.verifica sa nu fie sparta pompa de spritz.
5. verifica sa nu ai infundat jiglerul de relanti.
6.Am avut o data demult o problema ca nimeni nu-i dadea de cap si problema era clapeta aceea care da drumul la aer si benzina in camera de ardere (clapeta prinsa pe axul cu cablul de acceleratie) nu inchidea bine si masina se ineca si mergea ca naiba. (asta se inatampla mai rar).

In mod normal motorul se porneste fara sa apesi acceleratia deloc. Asta daca totul e reglat corect.
Daca simti ca s-a inecat tine mai mult pe demaror, tot fara sa accelerezi pana da semne ca vrea sa porneasca si apoi ii dai spritzuri usor usor.

Ti-am zis si eu cele de mai sus din amintiri, asa ca daca am zis vreo prostie nu ma injura...smile.gif
ag02cws
Daca nu da sa porneasca deloc, vezi daca ii vine benzina in carburator. Daca da, verifica fisa principala si apoi capacul de la delcou. Daca nici asa, vezi bujiile. Cum necum, trebuie sa porneasca, mai in doua, mai in trei, dar porneste. Dupa ce porneste, in functie de cum se comporta, vezi daca mai trebuie sa-i faci ceva.
yo9hrb
Daca se intepeneste cateodata cand dai la automat vezi sa nu ai avansul mare. Da scanteia prea devreme si tinde sa o ia inapoi.
wolf_1637
Am scos bujiile leam dus in casa leam ars la aragaz leam curatat, capacul de delco e bun,benzina ii vine si a pornit dar cand o accelerez are tendinta sa moara.
La relanti sta cu usoare trepidatii dar numi place deloc acele intepeniri bruste ale motoruluiimi este frica sa nu fie ceva grav prin el.
Mam interesat la maistrul meu (eu sunt elev la lic auto) si mia zis sa umblu la delco si sa invart motorul pana vine in pozitie perpendiculara pe motor acel ax mic si sal scot sa vad daca mai are striatii .Oare sa fie asa?
Sir_Alex
Scoate-i bujiile si da-i de 2-3 ori la automat sa scoti vaporii de benzina din motor. Bujiile spui ca sunt bune. Ai verificat fisele pe blocul motor sa vezi daca dau scanteie?

Motorul tau sa intepeneste in timp ce il pornesti sau dupa ce il pornesti?
nh1980ro
Eu zic ca e reglat aiurea plutitorul. Cand accelerezi se termina benzina din carburator si moare.

De assemenea cred ca ai mai multe probleme.
Eu zic sa incerci sa reglezi plutitorul mai bine, adica sa maresti purtin nivelul din carburator si vezi ce se intampla.

Daca ai benzina in ulei ar trebui sa ai nivelul de ulei mai mare si sa miroase a benzina uleiul.
AAlpine1
daca maestrul ala al tau se pricepe asa de bine roagal sa iti regleze carbu si dupa aceea umbli la avans.....
wolf_1637
Fisele nu le-am incercat pe bloc.
Am sa am in vedere acest aspect motorul se intepeneste cand vreau sa-l pornesc ,am observat ca uleiul e cam subtire dar nu lam mirosit o sa verific si asta.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceste momente grele pentru mine si astept in continuare sfaturi.
wolf_1637
Fisele nu le-am incercat pe bloc.
Am sa am in vedere acest aspect motorul se intepeneste cand vreau sa-l pornesc ,am observat ca uleiul e cam subtire dar nu lam mirosit o sa verific si asta.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceste momente grele pentru mine si astept in continuare sfaturi.
AAlpine1
QUOTE(wolf_1637 @ 6 Mar 2007, 16:50)
Fisele nu le-am incercat pe bloc.
Am sa am in vedere acest aspect motorul se intepeneste cand vreau sa-l pornesc ,am observat ca uleiul e cam subtire dar nu lam mirosit o sa verific si asta.
Va multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceste momente grele pentru mine si astept in continuare sfaturi.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
momente grele sunt alea cand trebuie sa repari motorul sau c.v. nu niste simple reglaje la motor.......
wolf_1637
Pentru mine sunt grele ca pana acum a mers superbine pornea lejer si la -15 grade,motorul mergea finut pana sa spart plutitorul de atunci au inceput problemele.
Pentru unii cu experienta mai multa decat mine cred ca nu sunt grave.
Stiu ca mai am de mancat mamaliga dar asta e....biggrin.gif
Paollo
QUOTE(wolf_1637 @ 6 Mar 2007, 18:18)
Pentru mine sunt grele ca pana acum a mers superbine pornea lejer si la -15 grade,motorul mergea finut pana sa spart plutitorul de atunci au inceput problemele.
Pentru unii cu experienta mai multa decat mine cred  ca nu sunt  grave.
Stiu ca mai am de mancat mamaliga dar asta e....biggrin.gif
*



Cel mai usor se strica o dacie in felul urmator:

ai o problema la ea, nu o depistezi, si incerci si iar incerci si incepi sa umbli peste tot, si de la prima problema o sa iti faci inca vreo 2 sau 3, deregland avansul, reglajele la carb etc..

Deci, gandeste-te bine, la ce ai mai umblat cand s-a spart plutitorul, si ce ai dereglat!
Parerea mea:
1. Motorul e inecat ca naiba - rezolvare: s-a spus mai sus
2. Motorul e inecat ca naiba, plutitorul e dereglat si lasa prea multa benzina in CNC
3. La fel ca 1 si 2, plus alte dereglaje la delcou sau/si carb.

Bafta!
wolf_1637
Paollo ai fffff multa dreptate.
Cam asa ceva am facut eu fiind incepator si fff curios daca o pot rezolva eu singur fara sa apelez la alte persoane dar mai rau am facut.
Astept maine cred ca o sa lucrez cu tatal meu pe la ea daca nu o duc la un mester sa vad cei face.
Oricum de pornit porneste dar cu aceleasi blocaje bruste si inexplicabile azi am observat ca platina e impuscata si tot maine o schimb dar numi place ca motorul nu merge rotund si inainte sa moara bufneste ceva in carburator si iese fum.
Sper ca o sa fie bine....(sa nu raman cu speranta)
bygy007
avansul prea mare sau prea mic (la tine cred ca este prea mare) mai invirte delcoul un pic spre elice spre stinga (fata masinii)
cip23
Salut.O problema asemanatoare am si eu cu motorul.Dupa ce a prins un dop de ghiata in carburator la primul inghet nu a mai mers deloc bine.Acum ,dupa ce am scos carburatorul si l-am bagat in decarborol nu mai porneste deloc.Aprinderea e buna , am scanteie la fiecare bujie dar desi imi vine si benzina la carburator nu porneste.Am chemat si un mecanic si nu i-a dat de capat.Ce credeti ca poate sa aiba?
nh1980ro
@cip23 Cel mai probabil s-a infundat ceva prin carburator. Desfa luleaua aia de la filtrul de aer si capacul de la carburator si sufla cu o pompa cam toate gaurile de pe acolo. Vezi ca sunt niste jigloare jos in carburator si mai e ciocul ala pe unde intra benzina (tot un fel de jigler). Alea le scoti si le sufli pe rand.
Apoi vezi ce se mai intampla.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.