Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Carburator dublu corp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
trecator
Salve fratilor!
Putzin ajutor va rog. Detzin o dacia 1310 cu motor de 1600 pe care am un carburator cu dublu corp "carfil" montat din fabrica. Pana acum nu am umblat la el, dar de la o vreme pare sa faca pe nebunul. Am schimbat toata aprinderea, am curata filtrele, de aer shi benzina, nimic. Ultima solutzie este sa-l curat pe el cu o solutzi shi sa-l reglez. Problema este ca nu am gasit pe net nimic despre reglajul acestui tip de carburator, montat pe Dacia. Am gasit pe Oltcit, dar este cu totul alta poveste (motor de turatzie shi alte chestii).
Shtie cineva ceva despre asta? Sau macar cu un link ma putetzi ajuta?
Cu stima!
renault12gordini
daca esti din bucuresti, du-te la cora la service auto marcu's au ei stand de reglat carburatorul, vreau sa ma duc si eu acolo, am inteles ca e 50 ron + o atentie la mecanic.

renault 12 gordini
trecator
50 ron? Si atentie la mecanic?
In cazul asta mai pun inca atat shi imi iau altul nou! Cam scump, ca sa nu mai spun ca nu am nici o garantie ca rezolva treaba. Oricum, multumesc. Daca da cineva de un site cu instructiuni de reglare a carburatoarelor cu dublu corp pe dacia, sa-mi de-a shi mie de shtire.
papamuntz991
auzi!...carfil dublu corp? blink.gif oricum sunt necunoscator dar cum sa ai carfil dublu corp si din fabrica?
mihai0070
http://www.carfil.ro/html/carburatoare_2.html uite aici stul carfil ... dublucorp ...
trecator
Am vizitat de deja sire-ul asta: http://www.carfil.ro/html/carburatoare_2.html
le-am shi scris cu sperantza ca o sa imi dea cateva detalii despre modul de reglare atunci cand este montat pe o dacia. Nu gaseshti acolo decat o poza a lui. Nu ma incalzeshte cu nimic asta. Nimic despre reglaje.

Exact, dacia. Shi este montat chiar din fabrica. Pur shi simplu. Berlina, cu motorul de 1559 cm3, are montat din fabrica un carburator dublu corp "Carfil".
Interesant, nu? Dar cum il fac sa mearga corespunzator???
mihai0070
Tu vrei sa il reglezi ...dute la carbo test in pantelimon (daca esti din bucuresti.) daca ai pe masina carburatorul din poza de oe situl carfil ... este mai nasol ca ala este montat si pe Nova... daca il reglezi singur te risti la un consum de nu o sa iti vina sa crezi ... tongue.gif
trecator
nu sunt din bucureshti dar trec des prin zona. ai adresa celor din pantelimon? shi mai ales cat costa?
mihai0070
QUOTE(trecator @ 7 Mar 2007, 16:05)
nu sunt din bucureshti dar trec des prin zona. ai adresa celor din pantelimon? shi mai ales cat costa?
*




Uite aici :
AUTO MARCU'S GRUP SA

Sos. Pantelimon nr. 450
sectorul 2, cod postal 73568, Bucuresti

Tel. - 021 255 33 45, 021 255 68 58
Fax - 021 255 09 77
E-mail - office@amg.ro

costa 50 ron cu factura si 90 zile garantie ...
daca ai jicloare decalibrate sau ceva care trebuie schimbat ... da-i o atentie aluia acolo si iti da el cele necesare ...

intri in curte in spate si acolo o sa gasesti o cladire pe care scrie CARBOTEST ... totul dureaza cam 30 min max 40 ...
Ov
@trecator: te rog incearca sa nu mai folosesti scriere ca pe mirc (adica cu sh, tz, k). Citeste regulamentul !
papamuntz991
cat costa un carburator dala?si ce efecte ar avea pus pe motoru de 1298cmc?...(in materie de chestii dastea mecanice nu m pricep..sper sa invat cate ceva...)
ydaniel
2,8 mil carburator nou:)
trecator
Am înțeles Ov. După cum vezi încerc să mă conformez. Nu am citit regulamentul.
În altă ordine de idei, mă gândeam că poate îmi dai un sfat cu carburatorul ăla al meu.
Mulțumiri lui mihai0070. Sper să facă treabă bună băieții ăia "ai lui Marcu". O să ajung în zonă la sfârșitul lunii.

Carburatorul dublu corp montat pe dacia nu iți dă nici un "cal putere" cum aud că se discută pe unele forumuri, printre care și aici. Avantajul este la demaraj, pantă, mers în sarcină mare...când nu te lasă la greu. Dar și consumul este pe măsură. Atâta timp cât îți stăpânești nervul piciorului și nu te mănâncă în talpă... totul este bine. Dacă deschizi cea de-a doua cameră, te-ai ars la buzunar. Eu am făcut de mai multe ori consumul mediu, atât în urban, cât și extra.
La drum întins 6,1-6,2. Urban iarna (era și zăpadă) 9. Menționez încă odată că am reglajele din fabrică. Nu am desfăcut nici măcar capacul carburatorului. Nu am avut nici o problemă de genul înfundatului, mizerie și alte chestii neplăcute. Și lucrează pe bestia mea din 1999.
Salve!

mihai0070
QUOTE(trecator @ 8 Mar 2007, 00:50)
Am înțeles Ov. După cum vezi încerc să mă conformez. Nu am citit regulamentul.
În altă ordine de idei, mă gândeam că poate îmi dai un sfat cu carburatorul ăla al meu.
Mulțumiri lui mihai0070. Sper să facă treabă bună băieții ăia "ai lui Marcu". O să ajung în zonă la sfârșitul lunii.

*




Ori cum poti sa te duci la ei saptamanal cu factura pe care ai garantia si sa le spui ca nu iti place cum merge sau relantiul este aiurea sau ca , consuma prea mult ... nu te mai costa nici un ban ... si sunt foarte saritori mai ales la probleme aparute in garantie ... din punctul meu de vedere merita tot respectul pentru un service ... dai un ban da face rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.