Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: AUSTRALIA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Andy_ACS
Si eu ma trezesc sa vad live.
Ca fan Ferrari aveam sperante mari dupa perioada de teste de la Barcelona, dar se pare ca va fi si anul asta ca si in anii anteriori - Mercedes si restul.
Sa vedem ce va fi si in cursa, unde situatia e diferita fata de calificari (mai ales pe pneul galben)
R19/16v
Deci cand ma trezesc e deja pe trackere biggrin.gif super smile.gif
Andy_ACS
Neatza!!!
15 minute si incepe 😜
meganus_bicorpus
Va fi un an greu pentru Ferrari, mașinile sunt inca mult in urma mercilor.hmmmmmm
MuciX
QUOTE(R19/16v @ 16 Mar 2019, 23:08)
Deci cand ma trezesc e deja pe trackere biggrin.gif super smile.gif
*


Nimic pe al meu, inca. sad.gif

Mi-ar placea cel de pe BBC, mereu mi-au placut comentariile lor.

Am reusit sa logez si digi online, dar pentru cursele viitoare, nu aveam chef sa ma trezesc la 5.
Merced
BBC nu mai transmite din cate stiu eu. Sau ma rog, daca mai transmite, o face doar partial, anumite curse. Poate te gandesti la Sky, ala e si comentariul de pe F1 TV si pe unde se mai retransmite in engleza. Comentariu cel putin corect.
In ziua de azi solutii sunt destule, merge si Digi daca ignori anumite prostii spuse pe acolo. Oricum daca-ti place fenomenul cam stii sa intuiesti cu ce se mananca anumite faze.
Cursa de dimineata destul de anosta. N-as fi crezut ca nu vedem un safety car, nu-mi amintesc acum cand s-a mai intamplat ultima oara asta in Australia. Ar mai fi fost sanse sa vedem eventuale depasiri.
Desi modificarile la monoposturi chipurile sunt facute sa usureze depasirile, ce am vazut azi a parut sa dovedeasca contrariul. Chiar si unii dintre piloti o spusesera dupa teste, parca Hulkenberg a fost unul dintre cei care a zis ca s-ar putea sa nu fie chiar asa. Pare ca DRS-ul nu mai face chiar treaba pe care o facea anu' trecut. Am vazut multi astazi blocati tururi intregi in spatele unor monoposturi mult mai lente.
Mi-a placut de Bottas. A zis el la inceputu' anului ca ii rupe pe toti si uite ca momentan a aratat ca nu e chiar un colonel si atat. Nu mi-a placut ca Ferrari din prima cursa nu l-a lasat pe Leclerc sa-l atace pe Vettel. A tras amaratu' sa recupereze doar ca sa-i taie aia aripile din prima cursa. Nu mi se pare corect. Dar astia-s Ferrari. Daca te apuci de la inceput sa fii locotenent, sfarsesti precum Barichello sau in cel mai fericit caz, precum Massa, care a avut noroc un sezon sa se bata la titlu, cand Kimi era lipsit de chef total. Dar nici Kimi nu era Schumacher, si cum Vettel i se aseamana destul, vrea cu orice pret toate avantajele posibile, prevad vremuri grele pentru monegasc, daca nu incepe sa scoata pole-uri si sa plece lansat apoi.
centurion
Nu s-a schimbat nimic fata de anul trecut, din pacate. Bine ca nu a castigat pitiponcul

Ferrari slab rau de tot. Nu stiu ce au schimbat fata de perioada de teste, insa la ceea ce au aratat in Australia ii pot felicita deja pe cei de la Mercedes pentru o noua dubla. Iar faptul ca i-au taiat elanul lui Leclerc este de tot cenzuratul. Este de-abia prima cursa iar astia deja au inceput cu ordine de echipa.
Alfa Romeo a scos un rezultat bun prin Raikkonen.
Merced
Pare-se ca nu le-a "functionat" aripa fata aici. Imi amintesc de Singapore acum 3 ani parca, cand s-a trezit si Mercedes cu o situatie din asta, pur si simplu erau mega lenti pe acolo. Sa vedem si urmatoarea cursa si mai discutam.
Kimi a mers ok, la fel si Magnussen si Hulkenberg, oamenii si-au facut treaba pentru nivelul la care se afla. Pe mine mai rau decat orice m-a ingrijorat dificultatea cu care s-a depasit, "trenuletele" alea, gen ala al lui Giovinazzi de pe la inceput, si mai pe final parca si Hulkenberg era locomotiva intr-o combinatie din asta, in care depasiri n-am mai vazut.
gabize
Eu nu mai urmăresc F1 de 5 ani, așa că nu mai sunt la curent deloc cu fenomenul, nici măcar la nivel de informație.
Cum aveam abonament pe f1.com, am primit azi mail de la ei, în care era link spre rezultatele cursei din Australia.
Să n-o lungesc: Kubica a revenit în F1? Când mai citeam despre el, aptitudinile lui pentru ceea ce înseamnă Marele Circ erau nule. Chiar așa bine și-a revenit după ultimul accident? La mâna dreaptă-i rămăsese doar o parte din țesutul antebrațului, iar restul a fost reconstruit aproape integral...
Andy_ACS
A revenit dar nu va avea rezultate. Cu masina aia nimeni nu poate avea rezultate.
Unii zic ca bratul nu e 100% ok...
Merced
Bratul oricum nu e ok, întrebarea era dacă poate sa facă atâtea cu mana buna, căci cealaltă nu îl ajută. Teoretic prin testele din ultimii doi ani nu avea timpi rai, dar ieri în cursa ceva nu a mers bine... Oricum se bate doar cu coechipierul, dar i-a cam dat turul și el, deci ori a avut probleme mașina ori el nu face față.
Solon
Pai se si vede cand conduce. Cand ia virajul la stanga, impinge volanul cu mana dreapta de jos in sus si trage puternic cu stanga.
AndreiMR
Faptul ca a reusit sa revina in F1 mi se pare demn de admirat. Cat de competitiv va fi nu prea cred ca mai conteaza, mai ales ca nici echipa nu are vreo sansa la vreun rezultat cat de cat decent. Vorbim totusi de F1, aici ai nevoie de un fizic beton, si orice detaliu conteaza. Altfel, polonezul spune ca a avut si probleme cu masina:

https://www.formula1.com/en/latest/article....ZnXllShT2H.html
Merced
Da, ma gândeam și eu ca a avut alte probleme din cauza impactului cu aripa lui Ricciardo.
sb-55-dan
Se pare Mercedes o sa reuseasca si anul acesta sa fie campioni..dar mai e mult pana acolo.
Sper sa castige tot ei ambele titluri. happy.gif
Andy_ACS
Eu sper sa nu smile.gif

Marea calitate Mercedes e ca au un intreg "mecanism" prin care pot adapta masina, pot evolua, pot corecta si imbunatati. Pornesc cu o masina initiala buna, iar pe parcursul sezonului masina devine si mai buna. La altii cum pornesc asa raman, evolutii minore, incercari nereusite, reveniri la solutiile initiale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.