Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: AUSTRALIA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Andy_ACS
Si eu ma trezesc sa vad live.
Ca fan Ferrari aveam sperante mari dupa perioada de teste de la Barcelona, dar se pare ca va fi si anul asta ca si in anii anteriori - Mercedes si restul.
Sa vedem ce va fi si in cursa, unde situatia e diferita fata de calificari (mai ales pe pneul galben)
R19/16v
Deci cand ma trezesc e deja pe trackere biggrin.gif super smile.gif
Andy_ACS
Neatza!!!
15 minute si incepe 😜
meganus_bicorpus
Va fi un an greu pentru Ferrari, mașinile sunt inca mult in urma mercilor.hmmmmmm
MuciX
QUOTE(R19/16v @ 16 Mar 2019, 23:08)
Deci cand ma trezesc e deja pe trackere biggrin.gif super smile.gif
*


Nimic pe al meu, inca. sad.gif

Mi-ar placea cel de pe BBC, mereu mi-au placut comentariile lor.

Am reusit sa logez si digi online, dar pentru cursele viitoare, nu aveam chef sa ma trezesc la 5.
Merced
BBC nu mai transmite din cate stiu eu. Sau ma rog, daca mai transmite, o face doar partial, anumite curse. Poate te gandesti la Sky, ala e si comentariul de pe F1 TV si pe unde se mai retransmite in engleza. Comentariu cel putin corect.
In ziua de azi solutii sunt destule, merge si Digi daca ignori anumite prostii spuse pe acolo. Oricum daca-ti place fenomenul cam stii sa intuiesti cu ce se mananca anumite faze.
Cursa de dimineata destul de anosta. N-as fi crezut ca nu vedem un safety car, nu-mi amintesc acum cand s-a mai intamplat ultima oara asta in Australia. Ar mai fi fost sanse sa vedem eventuale depasiri.
Desi modificarile la monoposturi chipurile sunt facute sa usureze depasirile, ce am vazut azi a parut sa dovedeasca contrariul. Chiar si unii dintre piloti o spusesera dupa teste, parca Hulkenberg a fost unul dintre cei care a zis ca s-ar putea sa nu fie chiar asa. Pare ca DRS-ul nu mai face chiar treaba pe care o facea anu' trecut. Am vazut multi astazi blocati tururi intregi in spatele unor monoposturi mult mai lente.
Mi-a placut de Bottas. A zis el la inceputu' anului ca ii rupe pe toti si uite ca momentan a aratat ca nu e chiar un colonel si atat. Nu mi-a placut ca Ferrari din prima cursa nu l-a lasat pe Leclerc sa-l atace pe Vettel. A tras amaratu' sa recupereze doar ca sa-i taie aia aripile din prima cursa. Nu mi se pare corect. Dar astia-s Ferrari. Daca te apuci de la inceput sa fii locotenent, sfarsesti precum Barichello sau in cel mai fericit caz, precum Massa, care a avut noroc un sezon sa se bata la titlu, cand Kimi era lipsit de chef total. Dar nici Kimi nu era Schumacher, si cum Vettel i se aseamana destul, vrea cu orice pret toate avantajele posibile, prevad vremuri grele pentru monegasc, daca nu incepe sa scoata pole-uri si sa plece lansat apoi.
centurion
Nu s-a schimbat nimic fata de anul trecut, din pacate. Bine ca nu a castigat pitiponcul

Ferrari slab rau de tot. Nu stiu ce au schimbat fata de perioada de teste, insa la ceea ce au aratat in Australia ii pot felicita deja pe cei de la Mercedes pentru o noua dubla. Iar faptul ca i-au taiat elanul lui Leclerc este de tot cenzuratul. Este de-abia prima cursa iar astia deja au inceput cu ordine de echipa.
Alfa Romeo a scos un rezultat bun prin Raikkonen.
Merced
Pare-se ca nu le-a "functionat" aripa fata aici. Imi amintesc de Singapore acum 3 ani parca, cand s-a trezit si Mercedes cu o situatie din asta, pur si simplu erau mega lenti pe acolo. Sa vedem si urmatoarea cursa si mai discutam.
Kimi a mers ok, la fel si Magnussen si Hulkenberg, oamenii si-au facut treaba pentru nivelul la care se afla. Pe mine mai rau decat orice m-a ingrijorat dificultatea cu care s-a depasit, "trenuletele" alea, gen ala al lui Giovinazzi de pe la inceput, si mai pe final parca si Hulkenberg era locomotiva intr-o combinatie din asta, in care depasiri n-am mai vazut.
gabize
Eu nu mai urmăresc F1 de 5 ani, așa că nu mai sunt la curent deloc cu fenomenul, nici măcar la nivel de informație.
Cum aveam abonament pe f1.com, am primit azi mail de la ei, în care era link spre rezultatele cursei din Australia.
Să n-o lungesc: Kubica a revenit în F1? Când mai citeam despre el, aptitudinile lui pentru ceea ce înseamnă Marele Circ erau nule. Chiar așa bine și-a revenit după ultimul accident? La mâna dreaptă-i rămăsese doar o parte din țesutul antebrațului, iar restul a fost reconstruit aproape integral...
Andy_ACS
A revenit dar nu va avea rezultate. Cu masina aia nimeni nu poate avea rezultate.
Unii zic ca bratul nu e 100% ok...
Merced
Bratul oricum nu e ok, întrebarea era dacă poate sa facă atâtea cu mana buna, căci cealaltă nu îl ajută. Teoretic prin testele din ultimii doi ani nu avea timpi rai, dar ieri în cursa ceva nu a mers bine... Oricum se bate doar cu coechipierul, dar i-a cam dat turul și el, deci ori a avut probleme mașina ori el nu face față.
Solon
Pai se si vede cand conduce. Cand ia virajul la stanga, impinge volanul cu mana dreapta de jos in sus si trage puternic cu stanga.
AndreiMR
Faptul ca a reusit sa revina in F1 mi se pare demn de admirat. Cat de competitiv va fi nu prea cred ca mai conteaza, mai ales ca nici echipa nu are vreo sansa la vreun rezultat cat de cat decent. Vorbim totusi de F1, aici ai nevoie de un fizic beton, si orice detaliu conteaza. Altfel, polonezul spune ca a avut si probleme cu masina:

https://www.formula1.com/en/latest/article....ZnXllShT2H.html
Merced
Da, ma gândeam și eu ca a avut alte probleme din cauza impactului cu aripa lui Ricciardo.
sb-55-dan
Se pare Mercedes o sa reuseasca si anul acesta sa fie campioni..dar mai e mult pana acolo.
Sper sa castige tot ei ambele titluri. happy.gif
Andy_ACS
Eu sper sa nu smile.gif

Marea calitate Mercedes e ca au un intreg "mecanism" prin care pot adapta masina, pot evolua, pot corecta si imbunatati. Pornesc cu o masina initiala buna, iar pe parcursul sezonului masina devine si mai buna. La altii cum pornesc asa raman, evolutii minore, incercari nereusite, reveniri la solutiile initiale.
dil
Iar a câștigat Leclerc. A început bine campionatul să vedem cum o să continue.

Albon a reușit să adune un punct cu Williams.

Mercedes este acolo, reușește să ia puncte. În clasament sunt peste Red Bull care încă mai au probleme de fiabilitate. McLaren pare că și-a revenit și au strâns azi puncte.
Raduchu
Leclerc a fost de neatins. Ma bucur pt el si pt italieni. Sa vedem cat o s-o tina in ritmul asta.

RB si fiabilitatea par a nu fi prieteni. Max termina lejer pe locul 2, dar deh, masina a zis nu..Perez e un pic mai "bataios" decat era inainte, ceea ce e de bine.

Mercedes a avut noroc, mai au de lucrat la masina mult si bine pentru a se apropia de Ferrari..dar sezonul abia a inceput. Mclaren norocosi si ei.

Pacat de "Alfonso", c-a facut o cursa buna.
Sainz pare ca l-a afectat rezultatul de ieri din Q3 si s-a pierdut.

Ce am observat e ca mid field-ul era foarte strans, la modul ca erau masinile relativ aproape unele de altele.
vallixx
Ferrari si Leclerc sunt pe cai mari, merg ceas. Iar la Imola, Ferrari zice ca vin cu o noua podea si o noua aripa spate. Sa vedem ce schimba. Si desi masina este clar peste Red Bull, totusi pe segmentele de viteza se vedea clar cum toapaie mai tare decat masina Reb Bull. Daca reusesc sa rezolve si cu asta....nu vad cine le mai poate sta in drum, chiar daca suntem de abia la inceputul campionatului.

La Red Bull, orice mi-ar zice oricine, se vede plecarea Honda. Max a patit cam ce a patit Gasly in prima cursa din an.

Ma bucur de punctul obtinut de Williams prin Albon, ca Latifi oricum e degeaba.

Alonso a avut ghinion cu SC-ul, altfel ar fi fost in puncte.

Iar cry baby Lulu se vaita la echipa ca nu-l da pe Russell la o parte din calea lui asa cum faceau cu Bottas.
AndreiMR
Până una-alta Russell e pe locul doi în clasamentul general, așa că nu poate emite Hamilton pretenții din astea smile.gif Mercedes se tot plâng că nu merge mașina dar reușesc deocamdată să fie constanți și dacă vin cu ceva upgrades cred că vor pune probleme celorlalți...Ferrari par deocamdată favoriți iar Redbull dacă reușesc să rezolve fiabilitatea vor specula sigur greșelile de strategie inevitable ale italienilor. și Alpine par sa aibă o mașină rapidă...sper ca de la jumătatea sezonului să fie lupte pentru victorie care să îi implice și pe ei...Un campionat cu 3 sau 4 echipe cu mașini care se lupta pentru podium nu țin minte sa mai fi văzut de foarte mult timp.

Pentru Aston Martin e groasa treaba...cica Stroll senior taie și spanzura acolo, ia decizii tehnice...Un fel de Becali care îngroapă o echipă ce s-a descurcat decent anii trecuți
vallixx
Stroll taie si spanzura pe acolo dar il pastreaza pe fie'su care nu este chiar atat de bun.....deci cumva vrea cu sula in cwr si cu sufletul in rai.

Bine.....si Seb la prima cursa dupa Covid da cu ea in gard.....
E adevarat ca conduce prima oara masina in regim de cursa.....dar e Seb....ar trebui sa aiba suficienta experienta.
sb-55-dan
Karma's a bitch pentru Max icon_mrgreen.gif
Ferrari au scos o masina foarte buna sezonul acesta, o sa fie foarte greu sau chiar imposibil pentru ceilalti sa se apropie de ei. Totusi sper ca Mercedes sa-si revina cat mai curand biggrin.gif
maho
A dracu' karma aia, l-a facut pe Ham nr. 2 in echipa. icon_mrgreen.gif
sb-55-dan
icon_mrgreen.gif biggrin.gif
mircea_aq
Calificari 2023 (2022) Diferenta:

Verstappen 1.16.732 (1.18.154) -1.422
Hamilton 1.17.104 (1.18.825) -1.721
Alonso/Vettel 1.17.139 (1.21.149) -4.010
Leclerc 1.17.369 (1.17.868) - 0.499
Albon 1.17.609 (1.20.135) -2.474
Ocon 1.17.768 (1.19.061) - 1.293
Tsunoda 1.18.099 (1.19.424) -1.325
Norris 1.18.099 (1.18.703) - 0.704
Magnussen 1.18.129 (1.20.254) -2.125
Zhou 1.18.540 (1.20.155) -1.615

Fata de anul trecut am mai adaugat o zona DRS.
Practic referinta e de -1.4s fata de anul trecut.
Castigatori: Aston Martin, Williams, Haas
Loseri: Ferrari si Mclaren.
Restul in medie plus minus 1-2 zecimi.
hepea
Pa pa f1. M-ati re-pierdut. Definitiv de data asta
Andy_ACS
An avut o dezamagire similara. Sunt niste jocuri in spate si se interpreteaza regulamentul astfel
Incat sa influenteze rezultatul final.
maho
Mă uit pentru cursa în sine (și asta a fost foarte spectaculoasă), bine că au scăpat toți teferi.
mircea_aq
Noroc ca nu mai sunt alti comentatori de F1 pe piata si Digi trebuie sa tina de Ion si Putinica. Cei doi i-au desfiintat in direct pe cei din conducerea tehnica a cursei si apoi pe Domenicalli si restul conducerii F1. Un asemenea punct de vedere spus in direct la postul gigi iti aduce de obicei cenzura pe viata.

Da, cursa a fost spectaculoasa si ar fi trebuit sa se termine direct sub SC, fara mascarada la care am asistat cu restart-ul din grila. Pentru unii a fost cu noroc, in speta McLaren, altii si-au facut ghinionul singuri ca Sainz si Ocon, podiumul a ramas acelasi.
ProfiBv
Parerea mea e ca starturile si restarturile trebuiesc lansate , ca la americani . Nu e la fel de spectaculos dar e mult mai sigur pentru piloti .
Tot de acolo ( din indycar) mi se pare corecta si meritata bonificatia de cate un punct pentru turul intreg in fruntea cursei asa cum e cel de cel mai rapid tur .
Despre organizatori ; era simplu ca dupa primul incident de steag rosu din turul 56 , sa fie incheiata cursa . S-au pus probabil pe negocieri si interpretari ale regulamentului prost facut . Nu e corect nici faptul ca este permisa schimbarea de gume la steag rosu ... asta a fost primul ghinion a lui Russel , el schimband pe "safety car" si pierzand 6-7 locuri , ca apoi toti sa schimbe pe steag rosu fara sa piarda locuri .
Cursa in sine clar una spectaculoasa , chiar pana la limita . Albon , dupa parerea mea , a fost la cativa centimetri de a fi linsat , atunci cand a alunecat cu spatele inapoi inspre pista , ridicand nor de praf si pietris .
Cat despre transmisia in direct in Romania , multumesc Digi si tot respectul pentru comentatori !
"Salve si mi de ture" in continuare !



2 Apr 2023, 18:14:
Mi-a facut placere sa vad si cat de bine arata , la peste 80 de ani , Sir Jackie Stewart !
janos
Pe langa Digi au mai trasmis si Prima Sport.
R19/16v
Daca nu va uitati la Sky Sports F1 pierdeti vremea aiurea...

2 Apr 2023, 20:46:
QUOTE(ProfiBv @ 2 Apr 2023, 17:05)
Despre organizatori ; era simplu ca dupa primul incident de steag rosu din turul 56 , sa fie incheiata cursa .
*



58 ture musai. De ce sa o incheie mai devreme?
ProfiBv
QUOTE(R19/16v @ 2 Apr 2023, 20:34)
58 ture musai. De ce sa o incheie mai devreme?
*


Uite un motiv la articolul 59.2 din regulament
[attachmentid=1628148279]
R19/16v
einstein1984
Misto analiza. Atat Vertsappen cat si Ocon au dreptate .
mircea_aq
Ocon e sub mare presiune, se vede dupa cum conduce si foarte probabil va bate numarul de accidente al lui Grosjean sezonul asta.
bucatzel
Sincer, ma mir ca nu i-a dat nimeni un sut in ruc lui Ocon de sa-i fluture fundul pe langa urechi... Ala daca nu isi baga coechipierul in parapeti, e un sezon ratat...
ProfiBv
Asa se intampla cand dicteaza bani lui "taticu" .
Solon
Ocon e piele, n-are bani. E doar tembel.
St
QUOTE(ProfiBv @ 3 Apr 2023, 22:15)
Asa se intampla cand dicteaza bani lui "taticu" .
*



Banii tatalui lui Ocon?
eurocristi
Cursa a fost spectaculoasa in mare parte, restartul de la final s-a facut pentru spectacol, in mod normal ar fi tresbuit sa se termine sub SC.
Pina la urma a fost bine asa, este material de tocat pentru presa si pentru fani.
Sainz a fost complet aiurea la restart, daca nu se oprea in Alonso ar fi iest in decor , mi se pare normal sa primeasca penalizare pentru prostie ca nu putem numi greseala manevra lui.
Ocon nu cred ca a gresit cu ceva, m-am uitat de cateva ori la reluari. Gasly s-a urcat pe el desi avea loc in stanga iar Ocon nu mai avea unde sa mearga in dreapta.
Ma bucur pentru Alonso, nu m-as fi gandit ca poate sa aiba un debut de sezon cu 3 locuri 3 cu Aston si cred ca nu sunt sigurul care avea indoieli de genul asta.
Sper ca Aston sa reuseasca sa mentina un ritm de dezvoltare si sa fie la bataie cu Merc pentru locul 2.
Ferrari este praf, nu are piloti de clasa, masina nu este grozava, nu prea au atuuri.
ProfiBv
QUOTE(St @ 4 Apr 2023, 16:11)
Banii tatalui lui Ocon?
*


Scuze , ca dupa schimbul doi , ma gandeam la Stroll ....

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.