Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: AUSTRALIA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ssilviu
Pai crezi ca exista vreo logica pentru care echipa sa defavorizeze pilotul mai bun? Nu!
mirceateodorescu683
A ÎNCEPUT!!!
Care mai sunteți p-aici?
rotuning
'neata, Mircea, ce start plictisitor!
mirceateodorescu683
Bună dimineața!
Atât timp cât a reînceput F1, nu mi s-a părut plictisitor!
Și mai ales că pe 1 e Kimi!
A propos, mă gândesc la un algoritm cu ajutorul căruia să-mi susțin echipa sau pilotul favorite. Repet: sunt fan Kimi dar nu Ferrari, sunt fan McLaren dar nu Alonso...
wacko.gif
LE: unii ar putea deduce că ar trebui să țin cu Massa și cu Hamilton... 04.gif
rotuning
Domnule, ce pot sa spun?!? Ai putea sa devii fan Renault! BTW, Heidfeld in
mirceateodorescu683
Nu știu de ce nu-mi plac Renault sau BMW, deși îmi place seria 7 și am Logan by Renault... biggrin.gif
Vezi Later Edit.
rotuning
Super: Hamilton il tine in spate pe Alonso
Nasol: Kovalainen e cu 4 zecimi pe tur mai lent decat Sato
rotuning
deci Rai e pe 2 opriri. Sa vedem McLaren....

***

e clar! va fi un sezon de rahat pt Renault, asa cum spuneai! Cred ca va fi o problema si obtinerea locului 3 la final!

***

Deci cam toata lumea care conteaza e pe 2 opriri......mare plictiseala.....

Corectie: s-ar putea ca Massa sa incerce doar 1 stop. E la fel de rapid ca Alonso acum ...e adevarat ca are masina mult mai "light"
mirceateodorescu683
Cred că va fi un sezon Ferrari. Massa e la un tur în spate față de Kimi rolleyes.gif
Kubica, mare dezamăgire.
ssilviu
Credeam ca nu exista pilot mai slab ca Fisichella. Se pare ca exista. Si renault il are si pe acesta in echipa radmasa.gif radmasa.gif
rotuning
e, hai sa nu exageram! A vrut mult, nici masina nu l-a ajutat, mai precis gumele...a fost prima cursa...sa mai treaca vreo 2-3 si mai vedem. Oricum, ecartul fata de Ferrari si McLaren e mare. Si nu are legatura neaparat cu pilotii.
Mircea, daca ar fi fost Alonso la Ferrari, as fi fost de acord...cu Raikkonen nu sunt asa de sigur....
mirceateodorescu683
Raikkonen!!!
valuri.gif
ssilviu
Ferrari e in propria liga. Urmeaza Mclaren, BMW, Renault si Williams, interesant, in fata lui Toyota. Daca Renault rezolva problema cu cauciucurile poate spera sa-i bata pe cei de la Mclaren cel mult.
rotuning
Hamilton!!!
rotuning
Eu cred ca din pacate Renault e in propria liga, poate la bataie cu BMW. McLaren si Ferrari in fata. Mai e mult pana departe. Si sezoanele trecuta unde era Renault fata de restul dupa PRIMELE curse, nu numai dupa prima, iar la sfarsit le tremurau chilotii.....asa va fi si anul asta.

PS: negrul asta daca nu-si sparge capul ca Montoya, poate muuuuuuult mai mult
mirceateodorescu683
Îmi vine să trag un tur rapid cu Loganu'! radmasa.gif
rotuning
are motor Renault........nu te ia radarul, dar vezi ca pierzi aderenta la coborarea pe langa Academie
mirceateodorescu683
Chiar ies, să știți. Ne auzim peste o oră, cu impresii...
rotuning
Poti sa incerci circuitul de FIA-GT, ne spui si noua la ce sa ne asteptam in mai la Logan Cup, ca eu avand Solenza merg mai repede si nu e semnificativ tongue.gif

LE:am vrut sa spun "relevant", da' e cam dimineata si m-au si enervat astia....
cri123
Cam plictisitoare cursa, insa rezultatul nu e o mare surpriza. Kimi si-a facut treaba, Alonso a incercat dar a renuntat repede la victiorie, a mers clar la locul 2. Figura foarte frumoasa Hamilton, si-a pastrat calmul. A fost pacalit de Alonso in al 2-lea stint.

Renii sunt foarte slabi, Fisico de abia a reusit 5-ul.

Se pare ca Ferrari sunt in fata, McLaren ceva dupa ei, in rest e alta liga. Super slabi Honda.

Sa vedem ce mai urmeaza, pare un campionat destul de echilibrat la varf (Kimi vs. Alonso).
mirceateodorescu683
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 18 Mar 2007, 06:42)
Ne auzim peste o oră, cu impresii...
*



Tur bun, mai puțin de o oră.
START: de pe spațiu verde, cu marșarieru'. Ulterior, treapta I, repede a II-a (motor rece). Era bun un quick-shift sau un steptronic... Depășesc repede la start vreo 20 de mașini cu pretenții (germane, italiene, cehești, sudeze, coreene), toate parcate. Ies pe circuit și-mi face ceva probleme un tramvai întârziat. Treapta a III-a, eleronul ține. Treptele a IV-a și a V-a, eleronul tot ține...
PRIMUL STOP: destul de rapid - alimentat (cu țigări), schimbat disc (altă muzică, mai în spiritul orei).
PRIMUL STEAG GALBEN: PETROM, ulterior repede un safety-car de școală. Am riscat și am depășit (s-ar putea să fiu penalizat de comisari). Viteză bună pentru această oră.
PUBLIC: câțiva mai negri fac valuri (cisternă de firmă de curățenie), alții nu dau atenție cursei - merg paralel cu circuitul, dar i-am depășit și pe ei. Culmea, alții se aventurează pe circuit prin niște zone marcate cu dungi albe, transversale. E voie cu animale pe circuit?
CÂTEVA VIRAJE SCURTE: debree-uri de sticlă (a fost noapte de weekend), gropi, etc.
FINISH: culmea, am depășit cu un tur mașinile de la start, care nu s-au mișcat din loc (o fi fost cursă sau am plecat de nebun?).
PREMIERE: în cadă, repede baie-duș (cu apă - am o șampanie, dar e prea dimineață).
Vă mulțumesc pentru atenție, ne auzim/scriem cursa următoare!


LE: e, faceți cu Solenza un tur aș de bun. Mai ales că Cojocea a plecat de mult... wink.gif
sorin_f39
Inceput foarte bun pentru Ferrari. Pacat ca Massa nu l-a depasit pe Fisichella si astfel Ferrari ar fi fost pe primul loc si la constructori. Partea buna este ca masina se dovedeste a fi, dupa aceasta cursa, cea mai rapida si lucrul asta ofera incredere pentru viitor.

Kovalainen nu este de acuzat. Chiar daca un alt pilot care este tot la prima cursa (Hamilton) a mers foarte bine, finlandezul trebuie incurajat si nu criticat. Deocamdata....
bogdan1978buc
Am facut si eu niste tururi de pista, plecand dimineata din Viena, Parndorf, Budapesta, Cluj, si am ajuns acum o ora in Bucuresti, dar am ajuns pe ultimul loc (am pierdut cursa) sad.gif
Ar fi fost foarte interesant sa o vad si eu wink.gif
LE: cred ca am o sansa la ora 14:20 sa o vad in reluare.
ssilviu
QUOTE(cri123 @ 18 Mar 2007, 06:49)
Sa vedem ce mai urmeaza, pare un campionat destul de echilibrat la varf (Kimi vs. Alonso).
*



Daca te uiti la fastest lap Kimi este cu 1 secunda mai rapid decat oricine. El practic nici macar nu a fortat in cursa asta, daca mergea la limita iesea cu 1 minut in fata oricui.
TMihai
Voi ati vazut ce am vazut si eu? Kimi a zambit ?! Om mai bucuros ca asta n-am vazut blink.gif Daca iese campion mondial s-ar putea chiar sa si rada. Noroc cu Coulthard ca a facut faza cursei pt ca e singurul lucru notabil petrecut pe pista.
FireChief
acum cind vad reclama aia cu ...campionii mondiali imi vine sa zimbesc!....anul asta se pare ca suntem la girla...la constructori daca luam un loc 3-4 e bine....la piloti ,ce sa mai zic... sad.gif
daca se merge tot asa mai bine il baga pe piquet jr...
Solon
Forza Kimi!
Pacat ca e la Ferrari!
ncristi
Anula asta:

- Ferrari - titul constructori + campioni - Kimi locul 1- Massa locul 2
- Mc Laren - locul 3 pt alonso

- Renault - Pacat de masini sleep.gif - Pilotii valoreaza fix 2. 75 lei vechi mioritici - VARZA!!!! cu MAREA dezamagire - Kovi - cunosteam masina si a mers MIZERABIL iar fisico mai mult nu poate sracu. Nu inteleg...investesti in echipament dar nu ai pe cineva capabil sa-l foloseasaca cum trebuie.... sad.gif

Per ansambulu cursa plictisitoare, fada, am regretat ca m-am trezit de la 5...

In curand daca cei de la FIA nu fac ceva in privinta acestui sport o sa prefer sa-l urmaresc pe Montoya in SUA...aceasata disciplina (F1) atingnad cote uriase de plictiseala, somnolenta ... noroc cu cate un accident mai spectaculos...
cri123
QUOTE(ssilviu @ 18 Mar 2007, 13:07)
Daca te uiti la fastest lap Kimi este cu 1 secunda mai rapid decat oricine. El practic nici macar nu a fortat in cursa asta, daca mergea la limita iesea cu 1 minut in fata oricui.
*



Daca te uiti la timpii de cursa, si Alonso a avut timpi echivalenti cu Kimi pe fiecare sector in parte la fastest lap, atat ca nu i-a si pus cap la cap. In plus, fii linistit ca nici el nu prea s-a omorat cu firea dupa primele ture, a mers clar la locul 2 dupa cum a si declarat.

Sunt perfect de acord ca Kimi a fost de departe cel mai rapid si nu a tras de masina, insa totusi ma indoiesc ca o sa ramana asa tot sezonul.

Mai uitati un lucru: Schumi nu mai e la Ferrari sa dezvolte masina, si tare ma tem ca inca se trag roadele masinii de anul trecut (care pe final de sezon era la mare distanta de restul). Nu il vad deloc pe Kimi in postura de pilot care sa dezvolte masina mai departe. El daca are o masina rapida, o foloseste, daca nu, ghinion. Pe cand Alonso poate face diferenta la McLaren. Intrebarea ramane cat de repede vor putea sa ii ajunga pe Ferrari din urma, sa nu fie prea tarziu.

Vom vedea, inca e devreme sa dam verdicte clare (s-a vazut anul trecut, cine mai credeca ca Alonso poate fi ajuns?). Frumusetea in F1 este ca pana mai sunt sanse matematice, nu e decis nimic. Si totul se poate schimba foarte repede.
ssilviu
QUOTE(cri123 @ 18 Mar 2007, 19:16)
Daca te uiti la timpii de cursa, si Alonso a avut timpi echivalenti cu Kimi pe fiecare sector in parte la fastest lap, atat ca nu i-a si pus cap la cap.

Unde vezi tu asta?
rotuning
pe formula1.com live timing....are dreptate...mai ales in ceea ce priveste plecarea lui Schumi. Schumacher e cel mai bun pilot de F1 din istorie tocmai pt ca el a castigat intotdeauna cu o masina la dezvoltarea careia a contribuit (cand a venit la Ferrari, macaronarii erau VARZA). Cu tot respectul pt Fangio, dar el a avut intotdeauna cea mai buna masina la dispozitie. E adevarat ca nu se compara dar, .........nu se compara! wink.gif Cred ca anul trecut McLaren a avut mai mult de castigat din punctul asta de vedere din abandonurile lui Montoya decat din victoriile lui Raik. Deci adici vad un plus pt Alonso.

Cat despre reni.... Doamne ajuta! Daca moare capra vecinilor.......numai de bine, daca nu......locul 3 cu noroc.
In orice caz, nu cred ca vor merge ambele titluri in aceeasi ograda anul asta.
ssilviu
Ce live timing? Da link! Acolo arata acum timpii sectoarelor din ultimul tur.
TMihai
Ce dor imi era...10561582.gif

QUOTE
Briatore turns on acid tongue in Melbourne

Flavio Briatore turned on an acid tongue in critique of the Australian Grand Prix.

The flamboyant Renault boss took no prisoners as he lambasted wayward backmarkers and unswervingly assessed the dubious performances of Renault and team rookie Heikki Kovalainen at Albert Park.

Referring to slower rivals who according to Briatore 'ignore' blue flags, Italian Briatore told reporters: "You need the rifle to get these guys moving. I hope the Federation is doing something."

His sentiment was backed by drivers including Lewis Hamilton and, in an unusually critical tone, Kimi Raikkonen.

But Briatore also took a metaphorical rifle to Kovalainen, after the Finn endured a mistake-riddled debut in the boots of departed world champion Fernando Alonso.


"Everybody saw it on TV, there's no point trying to defend him," Renault's team boss is quoted as saying by the Spanish news agency EFE.

Briatore's mood was undoubtedly coloured by the fact that, somewhat surprisingly to the French squad, Renault was outperformed not only by Ferrari and McLaren in Australia but also the BMW Sauber camp.

Still referring to Kovalainen, he continued: "If I said he did a good job, I would be a complete idiot."
sandman_
Eu am ajuns la 3 acasa si n-am mai stat treaz pana la 4, cand incepea cursa, iar de trezit dupa 1h de somn nici nu se punea problema. Din ce postati voi aici, vad ca n-ar trebui sa-mi para rau...
TMihai
In afara de faza in care Coulthard era sa-l decapiteze cu masina pe Wurz parca, n-ai pierdut nimic icon_mrgreen.gif
UVN
Normal, Kimi le-a dat clasa la pleava radmasa.gif
ssilviu
unde ai fost tu Kimi Doamne, anul trecut? rolleyes.gif
sorin_f39
Bea de nervi prin baruri că-i crăpa motorul Mercedes.......
TMihai
Stati asa, ca tre' sa-i tina trocariciu' 2 curse la rand. Degeaba castiga una daca in a 2-a sparge motoru'. Daca castiga si la Sepang, jos palaria worship.gif
sandman_
Din ce am citit in comentariul de pe Formula1.com, KR n-a prea fortat motorul, lucru care s-a vazut si din faptul ca massa s-a apropiat destul de usor de el (in conditiile date), iar FA la fel...
Teoretic n-ar avea motive sa ramana fara motor, dar nu se stie niciodata...
TMihai
QUOTE(sandman_ @ 19 Mar 2007, 14:10)
Teoretic n-ar avea motive sa ramana fara motor


Doar fara cutie de viteze dupa cum am vazut.
DigitalScribe
KR stie sa conduca. S-a vazut si in 2005 cand s-a batut la baioneta cu Alonso insa in 2006 n-a mai avut motor si cu asta basta.

Cred ca mix-ul dintre Kimi si Ferrari este de departe cel mai otravitor pentru toti ceilalti piloti. Alonso trebuie sa munceasca pe branci cu McLaren sa stoarca din masina aia tot ce se poate. Altceva despre McLaren nu pot zice, au de muncit si le urez bafta. S-ar parea ca se descurca mai bine cu Bridgestone decat Renault.

In ce priveste faptul ca nu prea munceste pentru masina Kimi, cred ca Massa e un back-up foarte bun avand in vedere ca-i urmasul lui Schumacher si ca din cate stiam Schumacher va ramane cu Ferrari ca un fel de director tehnic sau ceva de genul asta. Nu e nimic pierdut la Ferrari cu plecarea lui Schumacher.

Renault din pacate a pierdut campionul dar din cate stiu Kovalainen era omul de teste numarul unu la Renault si cand era Alonso. O fi facand el greseli insa inca nu mi-am pierdut speranta in el. Sper sa fie un fel de diamant neslefuit inca. De la Fisichela din pacate nu-mi pun decat speranta la capitolul puncte. Eu sunt cu Renault pana il retrage Ghosn din F1.

Despre celelalte echipe, o sa vedem cum merge treaba pe parcurs.
cri123
QUOTE(ssilviu @ 18 Mar 2007, 23:18)
Ce live timing? Da link! Acolo arata acum timpii sectoarelor din ultimul tur.
*



Acum nu mai arata, insa am urmarit cursa si pe formula1.com live timing, si daca iei timpii pe sector ai lui Kimi cand a scos fastest lap, Alonso a facut si el aceeasi timpi, insa nu intr-un singur tur. De ex, pe sect. 3 a BATUT timpul de fastest lap al lui Kimi cand a intrat a 2-a oara la boxe (de a iesit in fata lui Hamilton).

Oricum, e clar ca Ferrari sunt in acest moment in fata, si restul sunt dupa ei, insa eu cred ca e departe sa se fi jucat campionatul si semnele nu sunt asa bune pentru Ferrari, cu un motor crapat.
cmandrei
Si rezultatele totusi tongue.gif
user posted image
adister
Mie mi se pare ciudat sa tin cu Kimi, dar cred ca dupa ce o sa ma obisnuiesc cu el in rosu o sa fie OK...oricum astept mult mai mult de la Massa smile.gif

Comentariul "la inaltime" ca de obicei mad.gif Miki cu "stirile" lui despre pilotii nostri care sunt cei mai buni dintre cei buni...aici a fost un moment interesant, nu stiu daca l-ati remarcat: Miki tot incerca sa ne spuna despre Sechelariu ("cel mai tanar pilot de monopost din lume"!!!), Marinescu si...cred ca mai era cineva, iar Bonifaciu ii tot taia vorba...de trei ori s-a intamplat asta smile.gif Oare sa fie semnele unei rupturi a acestei "echipe" indestructibile? smile.gif
AlexV
Melbourne 2007 highlights
sorin_f39
QUOTE(DigitalScribe @ 19 Mar 2007, 15:14)
Nu e nimic pierdut la Ferrari cu plecarea lui Schumacher.
*



Asa este.

Dar sa stii ca am avut un sentiment al naibii de ciudat duminica dimineata cand, uitandu-ma la cursa, nu mai auzeam numele "Michael Schumacher".
Sunt fan Ferrari in primul rand si apoi fan Schumi. Insa atat de mult s-a asociat numele Ferrari F1 de Schumi (si invers), incat, ieri dimineata, stiind ca germanul nu mai era la volanul unui Ferrari, cursa mi s-a parut mai putin interesanta.
rotuning
Probabil ca va castiga echipa care-si va stabili cel mai repede cine este pilotul nr 1 si cine locotenentul. Cu 2 "tunuri" e greu sa castigi un campionat (mai ales la Ferrari). Din punctul asta de vedere in "pole" pare sa fie McLaren.
FISICHELU
Tyre switch has hit us, claims Briatore
19/03/2007

Having described Heikki Kovalainen's maiden F1 performance as "rubbish", and advised that it is time that backmarkers be discipline with a rifle, Renault boss Flavio Briatore turned his attention on tyres.

Speaking to reporters following a disappointing season opener, during which his lead driver, Giancarlo Fisichella, had to be given a wake up call, Briatore said: "We know we are behind, we knew this from the beginning. We have a problem because the moment we put the Bridgestone on the 2006 car, immediately McLaren was quicker than us. Our car was so well-balanced with the Michelins, we lost more than anybody.

"The performance today really was a little bit worse than what we expected," he admitted.

Although Fisichella eventually finished fifth, over a minute behind the winner, it should not be forgotten that Felipe Massa started from the back of the grid and finished less than 0.4s behind the Italian. Had the Brazilian not suffered a technical failure in qualifying there is every reason to believe that he would have finished on the podium, with the lead Renault possibly finishing sixth.

That said, Renault, in addition to a strong basic package, has continuity, and therefore it would be ludicrous to start talking of the end of its reign. In previous seasons the doom and gloom mob have focussed on Ferrari and Michael Schumacher, now it has a new target.

That said, the French team's Executive Director of Engineering, Pay Symonds, admitted that there is work to be done: "I did think we could outrace BMW and we didn't outrace BMW," he said. "The fact that we've now got a better picture now of the relative competitiveness doesn't really alter the way we go about things.

"This time last year we were out in front but we were still working pretty hard to make sure that we stayed there," he continued. "The important thing is to try and analyse where we can best put the limited resources that you always have to try and close that gap down, and that's really where the analysis will be going on this week. We have three days of testing in Malaysia before the next race, there are a few new bits coming as always, so we're working from there."
cri123
Am remarcat si eu momentele in care Bonifaciu i-a taiat-o lui Miki... Se pare ca Bonifaciu a mai inteles criticile si nu se mai abereaza atata, in schimb Miki continua cu mare arta. Greseli peste greseli, aberatii, comentariu nelegat de ce se intampla in cursa (asta nu ca cursa a fost foarte spectaculoasa si era ceva de comentat....).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.