Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mici probleme cu bordul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
incepator cu dacie
buna seara. am si eu o problema la dacia mea. tocmai miam luat o dacie dar eu nu stiu aproape nimic despre masini. sa va zic de problema pe care as vrea sa o rezolv:
numi merge kilometrajul ala care se reseteaza deloc, iar cel permanent numi merge tot timpul, deci nu merge bine nici ala si as vrea sal repar macar pe acesta din urma, dar la toti mecanicii la care ma duc imi zic ca trebuie inlocuit tot ceasul, si ca mar costa vreo 2 milioane.sia sta va intreb nu se poate unge sau ii faca ceva la asta vechi?
si inca o problema,intro zi mi sa inecat masina si na mia pornit, noroc ca eram intro parcare, si am lasato vreun sfert de ora si apoi a pornit. oare de la ce seintampla asta ca sa stiu sa nu mia fac pe viitor?
va multumesc frumos.
mumia2
Salut, pey la faza cu ceasul nu stiu sa iti raspund iar la problema cu motor inecat este din cauza ca atunci cand ai avut masina oprita s-a intamplat ca tu sau altcineva sa apese pe acceleratie ( asta stiu de la fosta masina a lui taicamiu). Sfatul meu e sa nu mai apesi cand e motoru` oprit... daca nu te-am lamurit sa raspunda cineva mai priceput ca mine tongue.gif
bolovan_ro
Daca-i pe carburator...cum a spus predecesorul meu. Mai mult, sa nu opresti motorul cu acceleratia apasata (trage mai multa benzina si se ineaca)

P.S. Ce masina ai? Ca am impresia ca ai gresit sectiunea.
CristiRzR
Trebuia sa postezi la sectiunea Celelalte modele Dacia: Berlina, Papuc, Nova
Aici se posteaza despre SuperNova.
Cei de la acea sectiune stiu mai bine problemele masinii tale!
valentin_carlan
despre kilometraj nu ai ce face s-au tocit angrenajele din ceas si chiar nu ai ce face, trebuie schimbat cu tot incearca pe la dezmenbrari sau posteaza la sectiunea bursa din forum poate gasesti un binevoitor sa-ti ofere unul mai prieteneste.
despre inecat: nu apasa acceleratia cand e socul tras atunci 100% se ineaca!!! cand vrei sa porneasca usor si relativ repede, ori tragi socul ori dai 2-3 pedale inainte sa pui contact, dar niciodata amandoua!
incepator cu dacie
QUOTE(valentin_carlan @ 16 Mar 2007, 00:12)
despre kilometraj nu ai ce face s-au tocit angrenajele din ceas si chiar nu ai ce face, trebuie schimbat cu tot incearca pe la dezmenbrari sau posteaza la sectiunea bursa din forum poate gasesti un binevoitor sa-ti ofere unul mai prieteneste.
despre inecat: nu apasa acceleratia cand e socul tras atunci 100% se ineaca!!! cand vrei sa porneasca usor si relativ repede, ori tragi socul ori dai 2-3 pedale inainte sa pui contact, dar niciodata amandoua!
*





sa inteleg ca daca trag socu nu tre sa mia apas pe acceleratie, dar oricum de cand sa incalzit vremea porneste usor si nu mia plec cu socu tras ca eu asa procedam, trageam socu si mergeam vreun kilometru cu el tras.acuma si in legaturra cu ceasul mam calmat, ma multumesc sa stiu cand se termina benzina ca sa stiu sa fac plinu din nou, fiindca vreau sa va zic ca tocmai iam facut itpul si am avut ceva de lucrat la ea acuma, am bagat ceva bani, dar a meritat. am facut baia de ulei, ca aveam pierderi si iam sudat podu pedalier ca renuntase. pot sa zic ca daca ai dacie 1310, itpul este cel mai mare cosmar. am avut noroc ca au fost de treaba si mecanicul care mia reparato si mia mai reglat relantiul, ambreiajul , iar la itp au fost de treaba si inginerul si mecanicu care a verificato fiindca mau ajutat la faza cu noxele.dar e naspa tare de tot la itp, am tinut neaparat sa repet asta.apropo cam la cati km se face o segmentare la dacie?ca mecanicu mia zis ca iar trebui o segmentare dar eu ma gandesc ca nu ar fi asa de urgent, poate a zis si el asa ca sa o mia puna de o lucrare. dupa ce as putea sa imi dau eu seama daca are nevoie de o segmentare?ce ziceti imi recomandati sa o fac si pe asta?sa mai fac si efortul asta financiar?
EUROPE_
Să mă scuze inițiatorul topicului, am și eu nevoie de ajutor de la cei care au mai avut probleme de genu':
- vitezometrul se oprește la 40 km/h ( cred că 42 ), rămâne fix acolo, deși eu merg cu 50, 60.. 70 km/h. Țin să precizez că până la 40 km/h îmi indică bine, ei bine, însă cum ajunge la 40, rămâne acolo, doar dacă decelerez își revine și îmi arată viteza pe care o am ( bineînțeles că sub 40 km/h ).
Trebuie să schimb cablul de kilometraj?
C a t a l i n
Cred că mai degrabă problema e în ceas...acul e tensionat de un arc spiralat, probabil ceva agață în dreptul gradației de 40 km/h...
EUROPE_
Asta banuiesc si eu, dar problema e cum mama dracu dau jos ceasurile?
Am ceasuri fara turometru ( nu din acelea cu 3 ceasuri separate ), am desfacut clemele, cablul, mai trebuie sa desfac si conectorii? Dupa cate am vazut e cam greu...
tatuci
salut!

fac parte si eu din clubul celor cu kilometraju'n pioneze...

stresat de gandul ca masina mea are un sistem avariat si (mai ales) de faptul ca faceau tovarashii bascalie ca merg ca o cartitza prin oras m-am incumetat la schimbarea lui....

pt ca la mine a fost un cumul de probleme iti voi face o lista:
1. PROBLEMA: cablu kilometraj rupt/torsionat/partial rupt/capat tocit
IDENTIFICARE: desfacere cablu din ceas si analizat daca e tocit capatul, daca se misca (urci o roata pe butuci si pornesti utilajul...vezi daca se invarte corespunzator acceleratiei si incerci s atii de el sa vezi ce parere are)
REPARARE: inlocuire cablu (bieninteles cu tot cu camasa tongue.gif )

2. PROBLEMA: mecanism ceas innecat in grasime intarita amestecata cu praf
IDENTIFICARE: ....mai greu dar merita sa incerci solutia de reparare tongue.gifP
REPARARE: dai din abundenta cu spray degripant (si lubrifiant) gasindu-ti loc pe sub bord (crede-ma ca e destul...si n-am 50 de kg smile.gif )

3. PROBLEMA: mecanism ceas tocit/facut zdrente
IDENTIFICARE: ...daca nimik de mai sus n-a mers
REPARARE: chinu' de pe lume (desaci bordul din cele trei suruburi din partea stanga, scoti grila de dezaburire, ruidici de bord in sus (te ajuta un musculos ridicand din partea stanga), te inghesui pe sub bord, scoti blocul cu ceasuri desfacand cele trei cleme si mufele aferente)

eu am scapat mai ieftin cu ceasul...am luat de la demolari unul fara martor zilnic cu 60 ron si l-am montat singur...service=adunatura da baieti dastepti care cica s'ar prisepe...chiar dac anu te pricepi inveti...cel putin daca se strica ceva n-ai regrete ca ti-a stricat altul, emotii ca-ti sutesc din piesele bune sau gaura in portofel

cat despre pornire..."dimineata pa racoare" trage socul complet dai 3-5 pedale de acceleratie, porneste motorul, inpinge socul (aproximativ jumate) pana cand auza ca-i creste turatia motorului, tine-l din acceleratie pana urca apa si rezista la ralanti...shi asta-i viata

aculta motoru din cand in cand ...daca da semne sa moara mai apasa usor acceleratia ...app...nu-i da sprituri ca pe urma te vad ca plangi ca nu stii ce are motoru

si inca o chestiune...cand o pornesti dimineat apa racoare incearca sa n-o fortezi din prima...e bine lca la prima cheie sa-i permiti sa-si traga ulei si s ao pornesti din a 2-a....shi app...nu-i da sprituri cand ai becuri rosii aprinse pe bord (adik inca nu a tras ulei suficient)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.