Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aeroterma laterala
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
marius.sufana
Ma uitam astazi pentru prima data in cartea tehnica ce o primesti cand iti cumperi Dacie si am vazut o poza in care scria :nr 5-> aeroterma latarala. Eu credeam ca e pusa de forma acolo, chiar exista de cumparat aeroterma care o montezi acolo si iti vine aer? Daca sunt ridicol, va rog nu radeti ca sunt incepator in ale Daciei. Multumesc



[b]Acest mesaj a fost editat de către moderatorul dragOn deoarece titlul era incorect scris.

Atenție și pe viitor să nu se mai repete!
Ov
detalii, ca nu pricep ce vrei sa spui. La ce te referi, la prizele alea din coltul bordului de CN, pentru dezaburirea geamurilor laterale? Da, alea exista si sunt conectate la circuitul cu aeroterma, si cand iti baga aer pe la parbriz, trebuie sa scoata si pe acolo. Daca bagi capu' sub bord, chiar vezi traseul de aer, acum, sincer sa fiu, nu stiu unde se pierde aerul pt ca pe acolo nu iese nici sa-l bati.



(totusi prizele alea au o mare utilitate: sunt un loc ideal sa-ti lipesti tweeter-ele :twisted: )
SYL
Ov la modelul vechi de CN (cum ai tu la masina) nu (prea) sufla aer prin prizele acelea pt geamurile leaterale. La modelele noi de bord sufla, sau cel putin ar trebui. Si la Nova/DSN sunt aceleasi tupuri de prize de aer. La Nova mea cand am luat-o nu prea sufla prin aia din dr. Aia la garantie au incercat sa imi explice ca asa e normal. Atunci am desfacut torpedoul si am avut acces la furtunasul acela de palstic care duce aerul la areator si am observat ca era prea lung si facea un unghi destul de ascutit, si astfel aerul nu putea trece decat putin. Am taiat cativa cm din furtunul respectiv si acum baga are cum trebuie. La un coleg cu Nova ala de la sofer nu baga deloc. Am demomtat si am vazut ca furtunasul nu era conectat.