nicu02GWU
15 Mar 2007, 14:45
am si eu o problema nu mai intra in viteze cand e motorul pornit, dar cand e motorul oprit intra in viteze cineva mia spus ca trebuie schimbat discul de ambreaj ,placa de presiune si rulment vreau sa aud si o parere de a vostra si as dori dk se poate cat ma duce piesele multumesc anticipat.
cristidb
15 Mar 2007, 17:12
Pai nu te duci mai bine la magazin si intrebi? Si daca stii ca e de la ambreiaj de ce spui ca ai probleme la cutie?
Eu am luat placa de presiune cu 150RON acum 2 saptamani.
mihai0070
15 Mar 2007, 17:37
Pai ... daca este ambreaj ... pune pe cineva sa calce ambreajul si tu uitate acolo si veze ce se intimpla ... caraie ceva cand incerci sau nu vrea deloc ...
fa un test ... baga-o in viteza la rece (motor oprit) calca ambreajul si da cheie ... daca masina porneste ... si nu da sa plece de pe loc ... doar porneste ... este clar ca ambreajul este bun ... daca da sa plece de pe loc ... este dus discul ...
discul este cam 50 ron ....
C a t a l i n
15 Mar 2007, 18:25
Pare să fie din ambreiaj...dar dacă tot schimbi, schimbă tot, adică placă, rulment și disc...nu poți știi exact piesa care nu își mai face treaba, și în plus dacă tot trebuie dat motorul și cutia jos, să nu faci munca asta de mai multe ori...
indiferent ce s-ar fi stricat la ambreiaj, nu scapi fara sa dai cutia jos. nu te apuca sa cumperi toate alea inainte de a vedea, pe desfacute, despre ce e vorba, s-ar putea sa cheltui bani aiurea. oricare dintre componente poate fi defecta, furca, placa de presiune, discul. de ce sa le cumperi pe toate daca numai una e defecta?
Placa de presiune poate sa mearga si un milion de km daca rulmentul de presiune nu sapa sant in ea. daca e buna, de ce s-o schimbi? rulmentul, daca n-are joc, de ce sa-l schimbi? poti, eventual, sa-l gresezi, in loc sa iei unul nou, poate mai prost ca cel vechi. discul da, daca nu e in perfecta stare, schimba-l, asta se uzeaza, oricum, in exploatare, asa ca profita de manopera platita acum. la fel furca, daca a ta e din tabla, mai bine o schimbi acum cu una turnata. Cele de tabla cedeaza toate, mai devreme sau mai tirziu, placa de presiune e tare si pe furca cade, la apasarea ambreiajului, mai multa forta decit poate duce.
cristidb
5 Apr 2007, 12:35
Nu e necesar la nova sa se dea jos cutia. Se poate da doar motorul.
Ai dreptate, dat jos cutia era o exprimare generica, nici nu poate fi data jos numai ea.
nicu02GWU
6 Apr 2007, 10:14
a verificato un mecanic si era de la cablu trebuie schimbat dar va trebui sa schimb si discul dar a spus ca inca mai pot sa circul asa inca 1000km
!!!!!!
mihai0070
10 Apr 2007, 10:41
Daca ti-a estimat discul de ambreaj la inca 1000 km se insala ... uzura discului nu o poti estima in km sau timp ... tine pana incepe de patineze ... poate fi 100 km in oras sau 1000 km oras ... sau la fel de bine te mai poate tine inca 3000 ... si asa mai departe depinde de stil ...
endlless
17 Apr 2007, 17:04
am si eu probleme cu nova mea, nu vrea sa intre tot timpul intr-a treia....
apas ambreiajul si pur si simplu nu intra, ii dau din nou a doua mai fac cativa metrii si incerc din nou...cateodata o ia si dintr-a treia sau a patra incercare.....
dar curios e ca nu face tot timpul asa.....
mihai0070
18 Apr 2007, 11:43
Daca nu vrea sa intre in viteze incearca o reglare a timoneriei daca nu merge nici asa atunci posibil sa fie de la sincron ... si in timp nu o sa mai intre deloc in a 3 a ...
cristidb
18 Apr 2007, 14:32
Mihai daca sincronul e uzat caraie. Daca pur si simplu maneta nu vrea sa mearga spre treapta 3 atunci ori sunt probleme la timonerie, ori la bilele cilindrice de blocare a furcilor. De exemplu la decuplarea treptei 2 furca 3-4 ramane blocata. In cazul asta ar trebuie sa intre din 4 in 3 fara probleme, dar atunci cand nu intra din 2 in 3 sa nu intre nici in 4. Verifica asta.
endlless
19 Apr 2007, 16:25
daca incerc sa-i dau direct a 4-a dintr-a doua merge, dar pe a 3-a nu o vrea....
si mi se pare si cam aproape de a 1-a!! (a treia).....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.