Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cum se regleaza amestecul ?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Stalin
Am o dacie 1410 din '95, si acea dacie are un carburator foarte nenorocit. Blestemaciunea asta se comporta la fel orice reglaje i-ai face carburatorului adica un consum ce concureaza cu boeing 747 si un demaraj de broasca testoasa. Am incercat sa-i reglez amestecul, si mai rau l-am dat dracu. Odata pentru totdeauna cum naiba se regleaza amestecul din suruburile alea 2 nenorocite ? pas cu pas, sa zicem ca montezi un carburator nou cu jigloarele nemontate inca pe corp, cat si cum trebuie insurubate acele jigloare ca sa mearga rotund si sa consume normal ?
Mi-a mai zis cineva sa nu fie din cauza avansului, prea mic sau prea mare. Asta cum naiba se regleaza ? ca sta cam mult dat spre dreapta ! Multumiri anticipate
mihai0070
Pai la carburatorul de 1400 nu ai 2 suruburi de reglaj ai unul singur ... care regleaza amestecul la relanti ... mai ai surubul de relanti care actioneaza clapeta de acceleratie ... de unde poti sa cresti si sa scazi relantiul ...si mai ai jiclorul de relanti... care se strange la maxim ... si il scoti doar sa il suflii cand ai gunoi in benzina ...
Din propria experienta iti spun ... scoate fum NEGRU ...
Ca reglaj standard ... (nu general)
Strangi surubul de amestec ... de relanti (aflat in sparele carburatorului) la maxim ... ii dai drumul la 3 ture ... pornesti motorul ai invarti usor de el pana gasesti turatia maxima posilibal... pe urma actionezi ...surubul de relanti ... pana ajungi la un minim de 800 rpm ... si mai incerci un mic reglaj de (o jumate de tura) la cel de amestec ... vezi daca se schimba turatia ... daca nu il lasi asa ... este OK...
acum carburatorul nu are cum sa iti consume exagerat ...(personal in cucuresti am scos si 14% cu carb de 1400 si motor de 1600 cc ) consumul depinde si de ...
-Bujii ... sunt bune curate ... stranse si reglate corespunzator...
-filtru aer curat ... si eventual nou ...
-fise bune nu strapunse sau ruginite ... in special cea centrala ...
-capac delco bun ...
-platina buna ... si reglata corespunzator ...
Si pe urma ... vezi sa nu ai scurgeri de benzina ...(furtune, pompa , filtre, chiar si carburator ... )

Dupa ce ai terminat faci consumul ... si stii esxat cat iti ia ... APROPO ... CAT CONSUMA ... blink.gif intern extern...

PS ... Conduci sportiv si esti primul la semafor ...
PS2... in functie de cat iti ia ...verifica sa nu fi mers cu socul tras ...
EUROPE_
@Stalin urmează sfaturile lui @mihai0070 dar:
- curață carburatorul ( dacă tot te apuci să faci un lucru fă-l cum trebuie );
- reglează nivelul în cnc la 7mm, pune-i jicloare corespunzătoare motorului tău și reglajul amestecului la relantiu îl reglezi cu motorul cald;
- verifică aprinderea, eventual înlocuiește bujiile, fișele, platinile, luleaua distribuitoare, verifică și capacul de delcou dacă tot ești la aprindere;
- reglează avansul static la 0- 2 grade ( presupun că știi cum );
- verifică să nu ai returul înfundat ( al instalației de alimentare, bineînțeles biggrin.gif ).
Cam astea ar fi, verifică/reglează și sigur motorul v-a funcționa mai bine.

argon
E doar un surub de amestec, si ala regleaza cantitatea la relanti. Consumul in general e dat de jicloare care se pot insuruba doar intr-un singur fel, continuati aici:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...l=surub+amestec

De asemenea pentru reglat avansul folositi search ca s-a discutat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.