Pai la carburatorul de 1400 nu ai 2 suruburi de reglaj ai unul singur ... care regleaza amestecul la relanti ... mai ai surubul de relanti care actioneaza clapeta de acceleratie ... de unde poti sa cresti si sa scazi relantiul ...si mai ai jiclorul de relanti... care se strange la maxim ... si il scoti doar sa il suflii cand ai gunoi in benzina ...
Din propria experienta iti spun ... scoate fum NEGRU ...
Ca reglaj standard ... (nu general)
Strangi surubul de amestec ... de relanti (aflat in sparele carburatorului) la maxim ... ii dai drumul la 3 ture ... pornesti motorul ai invarti usor de el pana gasesti turatia maxima posilibal... pe urma actionezi ...surubul de relanti ... pana ajungi la un minim de 800 rpm ... si mai incerci un mic reglaj de (o jumate de tura) la cel de amestec ... vezi daca se schimba turatia ... daca nu il lasi asa ... este OK...
acum carburatorul nu are cum sa iti consume exagerat ...(personal in cucuresti am scos si 14% cu carb de 1400 si motor de 1600 cc ) consumul depinde si de ...
-Bujii ... sunt bune curate ... stranse si reglate corespunzator...
-filtru aer curat ... si eventual nou ...
-fise bune nu strapunse sau ruginite ... in special cea centrala ...
-capac delco bun ...
-platina buna ... si reglata corespunzator ...
Si pe urma ... vezi sa nu ai scurgeri de benzina ...(furtune, pompa , filtre, chiar si carburator ... )
Dupa ce ai terminat faci consumul ... si stii esxat cat iti ia ... APROPO ... CAT CONSUMA ...
intern extern...
PS ... Conduci sportiv si esti primul la semafor ...
PS2... in functie de cat iti ia ...verifica sa nu fi mers cu socul tras ...