gabize
10 Apr 2011, 12:35
Mecanicii de la Ferrari sunt zilieri? Ca nu inteleg cum reusesc sa schimbe 4 pneuri mai incet decat Dorel, de la vulcanizarea din colt. Si nu odata, mereu!!
Dupa ce ca Ferrari e in cadere libera, macar mecanicii sa-si dea silinta!
EDIT:
Bravo Vettel, deja se pare ca "ne vei plictisi" cu asemenea curse, cum o facea Schumi pe vremuri.
Button a facut o cursa de zile mari. Petrov, din pacate, a dat-o de gard.
Insa Heidfeld a fost acolo, sper ca in combinatie cu Renault sa-l mai vedem in asemenea ipostaze.
Alonso, chiar daca m-a enervat cumplit cand l-a atins pe Hamilton, imi pare a fi singurul (ca si anul trecut, de altfel) care se zbate cu adevarat in toata echipa. Greseste, pentru ca forteaza, dar macar incearca. Poate data viitoare...
Frumoasa cursa totusi, multe depasiri, dueluri roata la roata, pare-se ca in sfarsit Bernie a gasit solutiile potrivite pentru spectacol. DRS+KERS in sfarsit dau roade.
Vettel pare a fi pe cai mari, insa McLaren se apropie usor-usor. Button a scos tot ce se putea scoate din cauciucurile alea, imi aduce tot mai mutl aminte de Alain Prost. Hai baiatu, ca se poate!
La cursa m-am uitat, vrand-nevrand, pe net, ca la munca n-am Digi - intr-un fel e noroc, ca am avut parte de comentariul alora de la ESPN (cred) , superb de-a dreptul- or fi baietii de la Digi mai buni decat Miki si Viki, nimic de zis - dar tata!!! is la ani-lumina in urma fata de ce am ascultat azi.
O fi corect ce spui tu, dar poate cei de la Espn au mai multa experienta in a comenta F1!Probabil comenteaza de mai multi ani!
Cei de la Digi sunt la inceput! Cel putin in cazul F1!
Sunt dispus sa acord credit baietilor de la Digi, dupa cum m-am exprimat si in posturile mele anterioare. Insa e ceva...greu de definit...dare deosebeste comentatorii de pe RaiUno, ESPN. BBC, fata de ai nostri. Ai nostri sunt mai formali , mai molcomi, si cand incearca sa faca o gluma o inteleg in majoritatea cazurilor doar ei. Ailalti sunt, nu stiu, altfel, mai deschisi, mai spontani, cel mai bine poate ar fi un exemplu: se arata o reluare a unuia care iesise pe prundis (nu o aratasera in direct), comentariul ESPN a sunat cam asa: "ei, si acuma il avem in imagine pe X, ia sa vedem ce a facut, pentru ca de facut a facut el ceva, de vreme ce ni-l arata, oooo, iata cum pierde masina, de pe negru, acum e pe rosu, acuma e pe verde, nitel si pe pietris, inapoi pe rosu, si in sfarsit pe asfalt, a scapat si acum!"- evident se refereau prin culori la asfalt/vibrator/verdeata/prundis. Si asta foarte rapid, spontaneitate. La fel, la start isi mancau unul altuia cuvintele, vorbeau amandoi in acelasi timp, entuziasmati de parca castigasera la loto. In fine, sper sa ajunga si ai nostri la un nivel macar asemanator.
Hamilton si Alonso si-au luat cate 20 de secunde de penalizare. Hamilton a aterizat pe 8, Alonso a ramas pe 6, si Kobayashi a urcat pe 7.
http://www.formula1.com/news/headlines/2011/4/11919.html
shepard
13 Apr 2011, 19:05
QUOTE(ATM @ 10 Apr 2011, 19:08)
Sunt dispus sa acord credit baietilor de la Digi, dupa cum m-am exprimat si in posturile mele anterioare. Insa e ceva...greu de definit...dare deosebeste comentatorii de pe RaiUno, ESPN. BBC, fata de ai nostri. Ai nostri sunt mai formali , mai molcomi, si cand incearca sa faca o gluma o inteleg in majoritatea cazurilor doar ei. Ailalti sunt, nu stiu, altfel, mai deschisi, mai spontani, cel mai bine poate ar fi un exemplu: se arata o reluare a unuia care iesise pe prundis (nu o aratasera in direct), comentariul ESPN a sunat cam asa: "ei, si acuma il avem in imagine pe X, ia sa vedem ce a facut, pentru ca de facut a facut el ceva, de vreme ce ni-l arata, oooo, iata cum pierde masina, de pe negru, acum e pe rosu, acuma e pe verde, nitel si pe pietris, inapoi pe rosu, si in sfarsit pe asfalt, a scapat si acum!"- evident se refereau prin culori la asfalt/vibrator/verdeata/prundis. Si asta foarte rapid, spontaneitate. La fel, la start isi mancau unul altuia cuvintele, vorbeau amandoi in acelasi timp, entuziasmati de parca castigasera la loto. In fine, sper sa ajunga si ai nostri la un nivel macar asemanator.
Poate vrei sa te intorci la Miki si Victor?! Dupa parerea mea, comentariul baietilor de la Digi este de nota 10. Pun pariu ca peste vreo zece curse, va fi de nota 15 iar la anu, de nota 20. Oricum, bine ca Digi a schimbat si comentatorii de la MotoGP ca anul trecut au fost varza. Ti-e drag sa te uiti la motorsport pe Digi(a nu se intelege ca le fac reclama). Cursele de F1 au inceput sa fie mai palpitante anul asta. Cel putin mie imi plac. Sa vedem ce va fi in China. Pana atunci, bafta "tutulora"!
dantes
13 Apr 2011, 19:16
Exact acelasi lucru il sustin si eu.
Cu timpul se vor cizela, insa pentru moment e o cu totul alta cursa.
gigel_escu
15 Apr 2011, 11:03
QUOTE(shepard @ 13 Apr 2011, 20:05)
Poate vrei sa te intorci la Miki si Victor?! Dupa parerea mea, comentariul baietilor de la Digi este de nota 10. Pun pariu ca peste vreo zece curse, va fi de nota 15 iar la anu, de nota 20. Oricum, bine ca Digi a schimbat si comentatorii de la MotoGP ca anul trecut au fost varza. Ti-e drag sa te uiti la motorsport pe Digi(a nu se intelege ca le fac reclama). Cursele de F1 au inceput sa fie mai palpitante anul asta. Cel putin mie imi plac. Sa vedem ce va fi in China. Pana atunci, bafta "tutulora"!
Radeti voi radeti, dar Miki avea ce va pasiune. Desigur exprimarea lui dezlanata si vorba lunga anulau pasiunea. Altfel era bine informat, ca el exagera ca s-a intalnit cu Montoya la crasma, nu a parut informat, ci ghertoi.
Posibil sa fie acelasi fenomen ca la filmele porno. La unul strain pare ok, e de bine, dar cand vorbesc in romana ma bufneste rasul si uit esenta filmului. Si f*ck me si f*-ma tot aia inseamna.
Iar avem un week-end cu Formula 1.
Heikki Kovalainen are o penalizare de 5 locuri de la cursa trecuta pentru ca a depasit cand era safety car-ul pe pista.
Kimi Raikkonen are o penalizare de 5 locuri pe grila de start penrtu ca a schimbat cutia de viteze.
Calificarile sunt azi la ora 10, iar cursa maine la 11.
Aveti grija ca se da ceasul cu o ora inainte.
Rezulatele de la sesiunea a treia de antrenamente:
Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 8 Nico Rosberg Mercedes 1:36.877 16
2 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:37.320 0.443 15
3 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:37.338 0.461 12
4 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:37.356 0.479 13
5 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:37.382 0.505 13
6 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:37.404 0.527 12
7 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:37.455 0.578 13
8 7 Michael Schumacher Mercedes 1:37.663 0.786 15
9 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:37.776 0.899 8
10 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:37.977 1.100 17
11 19 Bruno Senna Williams-Renault 1:38.091 1.214 20
12 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:38.178 1.301 15
13 5 Fernando Alonso Ferrari 1:38.246 1.369 17
14 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:38.285 1.408 16
15 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:38.423 1.546 13
16 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:38.640 1.763 11
17 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.794 1.917 18
18 6 Felipe Massa Ferrari 1:39.209 2.332 16
19 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:39.704 2.827 15
20 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:40.189 3.312 14
21 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:41.901 5.024 14
22 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:42.007 5.130 14
23 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:42.464 5.587 14
24 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:43.378 6.501 17
Tomcat
24 Mar 2012, 13:07
Grila de start a MP al Malaysiei, cursă ce va avea loc duminică, de la ora 11:00 :
1. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:36.219;
2. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:36.368;
3. Michael Schumacher (Germania/Mecedes) 1:36.391;
4. Mark Webber (Australia/Red Bull) 1:36.461;
5. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull) 1:36.634;
6. Romain Grosjean (Franța/Lotus-Renault) 1:36.658;
7. Nico Rosberg (Germania/Mercedes) 1:36.664;
8. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:37.566;
9. Sergio Perez (Mexic/Sauber) 1:37.698;
10. Kimi Raikkonen (Finlanda/Lotus-Renault) 1:36.461;
11. Pastor Maldonado (Venezuela/Williams) 1:37.589;
12. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:37.731;
13. Bruno Senna (Brazilia/Williams) 1:37.841;
14. Paul Di Resta (Marea Britanie/Force Induia) 1:37.877;
15. Daniel Ricciardo (Australia/Toro Rosso) 1:37.883;
16. Nico Hulkenberg (Germania/Force India) 1:37.890;
17. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber) 1:38.069;
18. Jean-Eric Vergne (Franța/Toro Rosso) 1:39.077
19. Vitali Petrov (Rusia/Caterham) 1:39.567;
20. Timo Glock (Germania/Marussia) 1:40.903;
21. Charles Pic (Franța/Marussia) 1:41.250;
22. Pedro de la Rosa (Spania/HRT) 1:42.914;
23. Narain Karthikeyan (India/HRT) 1:43.655;
24. Heikki Kovalainen (Finlanda/Caterham) 1:39.306.
gabize
24 Mar 2012, 18:11
N-am reusit sa vad calificarile, da' dupa cum sunt pozitionate monoposturile Ferrari pe grila, parca nu-mi pare rau.
sb-55-dan
25 Mar 2012, 11:03
bucatzel
25 Mar 2012, 12:49
Bravo lui Perez.
sorin000
25 Mar 2012, 12:53
QUOTE(gabizegrean @ 24 Mar 2012, 18:11)
N-am reusit sa vad calificarile, da' dupa cum sunt pozitionate monoposturile Ferrari pe grila, parca nu-mi pare rau.
Cursa ai vazut-o ?
1.Fernando Alonso
2.Sergio Perez
3.Lewis Hamilton
Tomcat
25 Mar 2012, 13:11
Este!!
Mai iti vine inima la loc, asa, cu Ferrari pe primul loc. Va fi greu in continuare.....
anecula_08
25 Mar 2012, 15:29
Romain Grosjean si baietii de la HRT isi fac de cap pe pista
gabize
25 Mar 2012, 18:49
QUOTE(sorin000 @ 25 Mar 2012, 12:53)
Cursa ai vazut-o ?
1.Fernando Alonso
2.Sergio Perez
3.Lewis Hamilton
O vazui, si m-am bucurat pentru performanta lui Alonso. A muncit pentru victoria asta, dar a avut si niscaiva noroc. Una peste alta, era nevoie de putina culoare in echipa Ferrari, ca deja incepusera sa se obisnuiasca cu esecul. Au trei saptamani in care sa mai carpeasca la masina, poate-poate o aduc la linia de plutire. Insa mi-e frica sa nu strice mai tare monopostul, tinand cont ca Massa a avut la dispozitie noul sasiu, si...
Bravo Perez, a reusit doua premiere: un loc doi, muncit din greu, si o lupta exceptionala pentru locul intai, punandu-si echipa in ipostaza de a tremura la propriu.
78_meg
25 Mar 2012, 22:34
Eu ma bucur foarte tare de reusita lui Perez care cred ca va fi un pilot de perspectiva.Pacat de greseala de pe final care daca nu era probabil ar fi putut castiga chiar.
sb-55-dan
26 Mar 2012, 09:07
QUOTE(78_meg @ 25 Mar 2012, 22:34)
Eu ma bucur foarte tare de reusita lui Perez care cred ca va fi un pilot de perspectiva.Pacat de greseala de pe final care daca nu era probabil ar fi putut castiga chiar.
Gresala pe final venita probabil de la boxe. Daca era la alta echipa termina clar pe locul 1.
Oricum Perez a facut o cursa exceptionala, bravo lui.
DragosP
26 Mar 2012, 10:56
Eu n-am reușit să văz cursa: cum a reușit Button să termne așa "bine"?
sb-55-dan
26 Mar 2012, 11:04
Acrosaj si alegerea nepotrivita a cauciucurilor.
DragosP
26 Mar 2012, 11:05
Am înțeles, mersi frumos.
bucatzel
26 Mar 2012, 11:24
QUOTE(DragosP @ 26 Mar 2012, 10:56)
Eu n-am reușit să văz cursa: cum a reușit Button să termne așa "bine"?
Indianu' ala o incurcat pe toata lumea, ca nu numai Button si-a stricat ceva pe caroseria lui. Dreptu-i, si Button s-a bagat prea optimist in curba in cauza.
Hrt-urile ar trebui sa dispara de pe pista. Deja sunt un pericol. Masinile sunt praf si mai si blocheaza aiurea. Nu reusesc sa pricep cu mama masii acum multi ani cand era tot regula de 107% era festival cu echipe de genul Minardi, Simtek, Pacific. Nu se calificau si gata. Sa umble la procentajul ala in asa fel incat masinile lente sa nu mai fie acceptate pe grila. La faza cu Button, a fost vina lui nu a indianului. Sa fim corecti.
Bucuros de rezultatele Williams-ului, dar dezamagit de cat ghinion poate sa aiba Maldonado.
Si ca de obicei si o teorie a conspiratiei: De ce Perez dupa ce era la sub o secunda a franat si decalajul a ajuns la 5-6 secunde ca in final sa ramana la 3-4 secunde? Daca e asa, broscarii iar se tin de rahaturi. Deja imi aduc aminte de Irvine, Barrichello.
R19/16v
26 Mar 2012, 12:53
Nu a franat, a iesit in decor.
gabize
26 Mar 2012, 17:07
Oi fi eu mai subiectiv, fiind fan Ferrari, dar nu cred ca Perez a fost stopat din goana nebuna dupa locul I de frica motoristului, cat de frica unei prostii sau a unui ghinion (vezi Maldonado in Australia), si in loc de "premiul II" sa se aleaga cu praful de pe toba.
Oricum, daca Perez era lasat sa-si faca treaba, avea sanse sa-i fure locul lui Alonso. Era frumos daca aveam parte de un duel la varf, mai ales ca spaniolul stie sa-si apere spatele.
'
bucatzel
26 Mar 2012, 17:56
Alonso pierdea tot aproape o secunda pe tur. Asa ca mare lucru nu reusea el sa apere. Si cand si-o dat seama ca treaba devina maronie, tot se apropia Perez de el. Da' no, Perez banui ca era exaltat nevoie mare de posibilitatea de a vastiga un mare premiu, si o dat-o putin cu stangu-n dreptu'.
TMihai
26 Mar 2012, 19:02
QUOTE(gabizegrean @ 26 Mar 2012, 18:07)
cat de frica unei prostii sau a unui ghinion (vezi Maldonado in Australia), si in loc de "premiul II" sa se aleaga cu praful de pe toba.
Ce pilot de F1 e ala caruia ii e frica sa depaseasca si sa castige, mai ales cand e mai rapid cu o secunda pe tur? I-au zis prin radio ce trebuie sa faca, s-a "emotionat" si gata locu' 2.
gabize
26 Mar 2012, 20:23
QUOTE(gabizegrean @ 26 Mar 2012, 17:07)
Oi fi eu mai subiectiv, fiind fan Ferrari, dar nu cred ca Perez
a fost stopat din goana nebuna dupa locul I de frica motoristului, cat de frica unei prostii sau a unui ghinion (vezi Maldonado in Australia), si in loc de "premiul II" sa se aleaga cu praful de pe toba.
Oricum, daca Perez
era lasat sa-si faca treaba, avea sanse sa-i fure locul lui Alonso. Era frumos daca aveam parte de un duel la varf, mai ales ca spaniolul stie sa-si apere spatele.
'
QUOTE(TMihai @ 26 Mar 2012, 19:02)
Ce pilot de F1 e ala caruia ii e frica sa depaseasca si sa castige, mai ales cand e mai rapid cu o secunda pe tur? I-au zis prin radio ce trebuie sa faca, s-a "emotionat" si gata locu' 2.
Cand am spus "a fost stopat" ma refeream la echipa (adica echipa l-a stopat).
Daca ar fi fost altfel, poate as fi crezut si eu in teoria conspiratiei. Dar la cum a iesit in decor, Perez avea sanse sa nu mai revina pe pista. Sau sa nu-si pastreze locul 2. Cam prea mult. Sa nu uitam totusi ca ii lipseste experienta, iar cand mergi tare mai si gresesti.
Plus ca mai e un lucru: cine garanteaza ca l-ar fi putut depasi pe Alonso? Poate ca Alonso si-a conservat masina din anumite motive, iar pe final ar fi putut forta. Practic, ar fi avut nevoie de 7-8 tururi in care sa traga mai tare. Una e sa mergi mai bine decat alt pilot, alta sa reusesti sa-l depasesti, mai ales cand e vorba un "batran" campion.
Din partea mea, eu las teoria conspiratiei la o parte, sunt convins ca nu mai e mult pana cand Perez va termina si primul.
dantes
27 Mar 2012, 09:18
Ce de comentarii care mai de care...voi la ce cursa v-ati uitat?
Ati vazut cumva pe podium cam cate reclame erau pe salopeta lui Perez? Va zic eu...una mica mica mica in stanga cu NEC... ceilalti de pe podium cam cate reclame aveau? Toata salopeta ca sa nu mai zicem de sponsorii principali! Sa mai zicem de sepci? Pai pe a lu' Perez scria numele echipei...la restul a sponsorului!
Discutia radio a auzit-o careva? I s-a spus foarte clar...we need this place!
Concluzia? Banu' dicteaza... Daca ar fi gresit si ar fi iesit in parapeti, cine si-ar fi amintit ca putea sa iasa pe locul 1?
Greseala a fost una premeditata ptr a nu ridica suspiciuni si ptr a putea conserva locul 2 fara suspiciuni...
Da! Putea sa-l faca muci pe Alonso... Nu stiu anul acesta daca Alonso o sa mai aiba asemenea noroc... Desi sunt fan Ferrari sunt constient de faptul ca anul acesta au o masina de locul 4 spre 5...altii sunt in varf...care au avut diverse probleme cursa asta...
Vad ca nimic nu s-a mai zis de ultimele discutii radio dintre RBR si Vettel legat de masina... ba ca adu masina la pit, ba ca nu ca stai pe pista, ba ca stop the car immediately....ceva e fishi rau de tot...ce au vrut sa ascunda?
Vettel avea probleme cu comunicatia radio si oricum nu a auzit nimic.
Seful echipei, Christian Horner, a declarat ca a fost o problema la sistemul de franare pe spate care a fost afectat de incidentul cu Karthikeyan.
Comentatorii de la Sky au presupus ca ar fi o problema cu KERS-ul.
betamax
27 Mar 2012, 11:54
Da. Problema cu indicatiile radio catre Vettel pute. Daca ar fi avut probleme cu franele si-ar fi dat seama si singur, poate chiar inaintea inginerilor, si ar fi putut incheia turul mergand mai usurel. Oricum, masina va fi urmarita de competitori si oficiali cu atentie marita.
Eu sunt de aceeasi parere cu clr, iesirea lui Perez de pe pista in locul si in maniera aia avea mari sanse sa se soldeze cu un abandon. Daca totusi a fost intentionata, a avut mare noroc.
Problema era ca scadea temperatura franei aferenta rotii afectate. Probabil ca nu a scazut atat de tare temperatura incat sa nu mai tina frana.
Cand isi da seama pilotul de o problema de frane este prea tarziu. Oricum era in utimul tur sau ultimele 2 ture. A fost simpatica declaratia lui Vettel, oricum nu intra la boxe pentru ca vroia sa vada steguletul cu patratele.
)
bucatzel
27 Mar 2012, 15:38
Asta da declaratie... Vettel cu referire la indian =))
Castravetele
TMihai
27 Mar 2012, 20:41
QUOTE(dil @ 27 Mar 2012, 15:55)
Problema era ca scadea temperatura franei aferenta rotii afectate. Probabil ca nu a scazut atat de tare temperatura incat sa nu mai tina frana.
De fapt e invers. Temperatura crestea f mult.
QUOTE(Christian Horner @ Team Principal)
After his stop he came up to the HRT who hit him and caused a puncture. The incident caused damage to the rear brake duct, which went into thermal runaway, so we wanted to stop the car before the end from a safety point of view. Seb didn't hear us on the radio and continued.
Merced
22 Mar 2013, 09:32
Kimi pe prima pozitie in ambele antrenamente libere de astazi.
Cica in prima sesiune a fost Webber. Pe situl oficial zice asa:
CODE
Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:36.935 15
2 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:37.003 0.068 15
3 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:37.104 0.169 21
4 3 Fernando Alonso Ferrari 1:37.319 0.384 13
5 9 Nico Rosberg Mercedes 1:37.588 0.653 19
6 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:37.769 0.834 17
7 4 Felipe Massa Ferrari 1:37.771 0.836 15
8 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:37.773 0.838 15
9 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:37.840 0.905 18
10 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:37.915 0.980 17
11 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:38.173 1.238 16
12 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:38.673 1.738 16
13 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:38.830 1.895 17
14 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:39.054 2.119 17
15 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:39.204 2.269 16
16 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:39.208 2.273 19
17 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:39.284 2.349 17
18 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:39.567 2.632 16
19 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1:40.728 3.793 17
20 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1:40.996 4.061 14
21 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:41.163 4.228 18
22 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:41.513 4.578 14
La a doua sesiune nu s-a afisat inca (si nici nu am vazut). Astept calificarile si cursa, acolo e momentul adevarului.
22 Mar 2013, 10:29:A aparut si rezultatele de la a doua sesiune de antrenamente. Lotus, Red Bull si Ferrari sunt foarte aproape. Sper sa avem un week-end frumos.
CODE
Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
01 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:36.569 28
02 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:36.588 0.019 27
03 4 Felipe Massa Ferrari 1:36.661 0.092 33
04 3 Fernando Alonso Ferrari 1:36.985 0.416 23
05 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:37.026 0.457 29
06 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:37.206 0.637 26
07 9 Nico Rosberg Mercedes 1:37.448 0.879 32
08 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:37.571 1.002 30
09 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:37.574 1.005 32
10 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:37.788 1.219 10
11 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:37.838 1.269 21
12 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:37.865 1.296 29
13 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:38.068 1.499 31
14 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:38.645 2.076 23
15 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:38.738 2.169 31
16 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:38.801 2.232 27
17 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:38.904 2.335 31
18 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1:39.508 2.939 30
19 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:39.660 3.091 28
20 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:40.757 4.188 29
21 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1:40.768 4.199 32
22 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:41.438 4.869 23
AndreiMR
22 Mar 2013, 10:38
E cam prematur, pentru ca au fost antrenamente, dar se cam mentin conditiile de cursa trecuta...Massa e in continuare bine plasat, merge bine, Mclaren sunt in continuare slabi...la fel si Mercedes. Si, tinand cont de cum merge Grosjean, tind sa cred ca Lotusul nu e o masina atat de grozava, ci Kimi scoate tot ce se poate din ea...cam cum facea Alonso anul trecut. Sper sa avem o cursa cu putina ploaie, sa mai anime putin lucrurile
Merced
22 Mar 2013, 11:16
Da, am gresit, am ramas cu impresia ca Kimi a luat fata si in prima sesiune.
Anul trecut Grosjean mergea bine in antrenamente si calificari, posibil din cauza ca era la liber DRS-ul, si acum nu mai este. Ca in curse oricum nu s-a comparat cu Kimi.
Momentan il cam vad favorit pe Kimi cursa asta.
Grosjean nu e foarte departe de Kimi in antrenamente. Iar cursa trecuta s-a calificat imediat dupa Kimi. Cred ca Lotus-ul e o masina de top in acest inceput de campionat.
sorin000
22 Mar 2013, 14:13
Si eu sunt de aceeasi parere. Se pare ca va fi un sezon foarte interesant si 'strans'.
Momentan Grosjean ar avea o problema setarea masinii. Spera sa o rezolve pana la cursa/calificari. Kimi zice ca poate mai mult.
Cei de la Ferrari sunt foarte multumiti de vomportamentul masinii. Cei de la Red Bull sunt pasionati acum de degradarea pneurilor.
Se anunta strans sezonul. Daca avem trei echipe care sa se bata la titlu va fi foarte interesant.
gabize
22 Mar 2013, 17:42
E o vorbă în popor:
"mai e mult până departe"Deocamdata RB, Ferrari și Lotus par a fi "primii la start". Dar și ceilalți au șansele lor. Vedem pe parcursul campionatului. Eu sper ca Ferrari să revină în frunte. Sunt subiectiv, dar cursele de F1 sunt mai frumoase cu ei la conducere
Ce dracu' e asa interesant cu broscarii in frunte, nu stiu. Ordine de echipa si atat. Sa nu incepem cu diverse exemple.
gabize
22 Mar 2013, 21:27
Eu vorbesc cu sufletul, ce sa-i fac? Ferrari sunt in F1 de la inceput. Cu bune, cu rele, ca doar sunt latini, pe val sau nu, pentru mine reprezinta nucleul formulei 1. Recunosc, sunt subiectiv.
centurion
22 Mar 2013, 22:55
QUOTE(Solon @ 22 Mar 2013, 21:38)
Ce dracu' e asa interesant cu broscarii in frunte, nu stiu. Ordine de echipa si atat. Sa nu incepem cu diverse exemple.
Asa, si?
La Red Bull cum e?
Ferrari se identifica cu Formula 1 si cred ca este singura echipa la care orice pilot isi doreste sa ajunga. Asa cum este ea, cu bune si cu rele......
gabize
23 Mar 2013, 11:09
Interesant Q3.
Face ce face Vettel si tot in poll ajunge. Sa vedem ce-a fi maine, cu doua Ferrari care-i sufla in ceafa.
Merced
23 Mar 2013, 11:22
Daca nu va ploua, si Kimi nu mai prinde iar un start teapan, nu-l mai vad castigator. Vettel probabil se va zbate cu pneurile, si nici pe el nu-l vad sus. Massa sau Alonso as zice, la prima vedere. Sau Massa il va lasa pe Alonso.
Se anunta inca o cursa interesanta.
gabize
23 Mar 2013, 11:52
Hmmm...
Kimi e mereu de luat în calcul. E bun și pe uscat, și pe ploaie. Și poate face iarăși o cursă bună. Depinde mâine foarte mult de strategia de la boxe. Dacă ploaia nu apare, cine conservă cel mai bine pneurile are șanse.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.