Daca e uscat, e de luat in calcul si el, in caz ca reuseste iarasi sa faca o oprire in minus fata de concurenta. Dar ii trebuie si un start bun, ca daca ramane in spatele altuia mai lent, si pierde timp, iar nu e bine. Totusi loc pentru depasiri este pe acest circuit, cacalau chiar. In orice caz, cursa va fi sigur interesanta.
dil
23 Mar 2013, 14:01
Kimi a fost penalizat cu 3 pozitii pentru ca l-a incurcat pe Rosberg in calificari. Asa ca va pleca de pe 10.
Solon
23 Mar 2013, 15:07
Daca Rbr-ul gaseste ritmul de cursa va fi relativ usor pt ei. Sunt curios ce vor face broscarii. Cine pe cine ajuta. Astia oricum nu se pot abtine sa nu dea ordine.
gabize
23 Mar 2013, 15:49
Da, la RBR Webber nu l-a favorizat pe Vettel niciodata.
Solon
23 Mar 2013, 16:51
N-am zis asa ceva niciodata. Dar la broscari e prea evidenta chestia.
Merced
24 Mar 2013, 10:26
Am ras sa mor cand l-am vazut pe Hamilton intrand la McLaren... Buna cursa!
"Mark is to slow, get him out of the way!" Si mai ziceati de broscari....
Sau cum l-au pacalit pe Rosberg ca Hamilton ar putea merge si el tare, cand in realitate ar fi ramas fara benzina.
McLaren merge in jos si tare mi-e ca Perez va fi Alesi-ul zilelor noastre...
Hack
24 Mar 2013, 11:53
Astia parca-s la inmormantare pe podium.
centurion
24 Mar 2013, 11:59
Nu cred ca am mai vazut vreodata vreun podium pe care, toti ocupantii, sa simta o jena pentru locul pe care au terminat cursa. Doar la Ferrari sunt evidente ordinele de echipa. La RBR, Mercedes etc nu exista asa ceva.
O gluma: e bine sa nu uiti de unde ai plecat. Asta a facut Hamilton.
sorin000
24 Mar 2013, 12:13
"A fost frumoasa , da' nu prea..." Podiumu' a fost "superb" ! Eu inca stau si ma minunez cate gafe pot face aia de la boxe...
AndreiMR
24 Mar 2013, 12:20
Cam trista atmosfera dupa cursa...diferenta maaaare de caracter in Vettel si Hamilton. Vettel se bate cu caramida in piept ca a fost mai rapid, ca a facut si a dres, Hamilton a recunoscut ca a fost ajutat de Rosberg. O sa urmeze probabil Ferrari cu astfel de intamplari in cursele urmatoare, pentru ca Massa e clar in forma si Alonso deja are de recuperat in clasament.
gabize
24 Mar 2013, 12:31
Trist începutul, cu Alonso în boscheți. În rest, cursa a fost frumoasă, dar mult mai interesant a fost spectacolul de la boxe. Crecă de la muson li se trage
Solon
24 Mar 2013, 12:48
Cursa strategica pt RBR si Mercedes, asta ca sa nu le zic ordine de echipa. Ma minunez cum automatismele pot functiona si la pilotii de F1: cazul lui Hamilton la pitstop. In cazul lui Alonso nu pricep a cui a fost vina: a pilotului sau a echipei. Trebuia sa intre imediat la boxe si sa mai salveze ceva. Ca si daca o mai tinea un tur sau doua si ii zburau bucati din masina si loveau alte masini oricum primea steagul negru. Oricum Massa e peste Alonso la inceput de sezon. Sa vedem si acolo ce se mai intampla. In rest, plictisitor.
gabize
24 Mar 2013, 12:59
QUOTE(Solon @ 24 Mar 2013, 12:48)
Cursa strategica pt RBR si Mercedes, asta ca sa nu le zic ordine de echipa.
De ce să nu le zici? Dă prost cu postările anterioare??
QUOTE(Solon @ 24 Mar 2013, 12:48)
Oricum Massa e peste Alonso la inceput de sezon.
Doar la puncte, trebuie musai subliniat acest aspect
tony-s
24 Mar 2013, 13:19
La toate echipele care au sanse la primele locuri locotenentii trebuie sa-si cedeze locul in cursa in fata liderului echipei.
Mie Vettel mi se pare un pilot mediu, gen Damon Hill sau Jacques Villeneuve, care a beneficiat in ultimii 3 ani de cea mai buna masina. Cei mai buni piloti din actualul circuit sunt Alonso si Raikkonen.
Solon
24 Mar 2013, 13:22
Nu ma, n-am greturi d'astea. Toti au ordine de echipa. Recunosc, sunt si subiectiv. Nu am absolut nicio afinitate pt Ferrari si tot timpul le gasesc ceva. Si sa vedem, Gabi, cum se traduc punctele in fata lui Alonso pt. cursele urmatoare. Faptul ca scrie mare pe masina Santander si ca e o banca plina de bani sponsor personal al lui Alonso e doar o coincidenta. Cam la fel pe la RBR: austrieci si Vettelul e nemtalau. Cam la fel pe la Mercedes: desi e echipa germana Brawn e britanic, cam cum e si Lewis si tot asa.
gabize
24 Mar 2013, 20:56
Puncte mai multe nu inseamna neaparat pilot mai bun. Asta am vrut sa spun. Si daca termina Massa campion mondial (doamne ajuta!), si Alonso la mijlocul clasamentului, tot nu e suficient ca sa poti spune cu mana pe inima ca e ma bun Massa.
Hack
25 Mar 2013, 09:33
Intrarea lui Ham Ham la boxele McLaren - ...fata lui Nicole:
Era tare daca se apucau cei de la McLaren sa ii dea jos rotile. Asta daca se potrivesc piulitele intre McLaren si Mercedes. De tot rasul au fost si cei de la Force India.
AndreiMR
25 Mar 2013, 10:22
Si-a cerut scuze Vettel pentru ca nu a respectat ordinele de echipa, de-aia a rabufnit Webber la conferinta de dupa cursa...
Singura faza pentru care a meritat sa ma uit la cursa asta
DragosP
25 Mar 2013, 13:27
QUOTE(Synyster @ 25 Mar 2013, 10:22)
Si-a cerut scuze Vettel pentru ca
E blond, a recunoscut și el asta...
Solon
25 Mar 2013, 15:04
Si-a cerut scuze, dar la palmares si in clasament el e cotat cu o victorie. Asa ca, frectie.
R19/16v
25 Mar 2013, 15:06
Toti zeii au facut asa (in istoria recenta vezi Senna si MSC), au fost injurati pentru asta dar totul a mers inainte iar in istorie ei au ramas, nu cei "nedreptatiti".
Webber s-a batut o gramada pentru loc, uitase de tot ce zisese echipa.
QUOTE(Senna)
When you are fitted in a racing car and you race to win, second or third place is not enough.
QUOTE(Senna)
I am not designed to come second or third. I am designed to win.
QUOTE(Senna)
Being second is to be the first of the ones who lose.
centurion
25 Mar 2013, 19:13
Foarte de acord cu ceea ce ai scris tu. Pentru toti mari campioni conteaza doar locul 1. Doar ca, asta este valabil intr-o cursa normala, fara ordine de echipa asa cum e azi sau era valabil in trecut. Tinand cont de contextul de ieri, in care echipa le-a cerut sa termine cum erau (Webber, Vettel), neamtul nu trebuia sa faca acea depasire care, pe deasupra, a fost si riscanta.
Solon
25 Mar 2013, 19:33
Ca sa n-o mai lungim: Vettelul e triplu campion si daca a vazut ca se poate duce peste Webber, asta a facut. A riscat si a castigat. Webber s-a bazat ca echipa il va tempera pe Vettel. Trebuia sa-si vada de cursa nu de comunicatia radio (din punctul asta de vedere).
25 Mar 2013, 19:41:
Se vede degetelul lui Webber?
gabize
25 Mar 2013, 19:43
Webber, care oricand poate ramane fara loc in echipa RBR, cam trebuie sa fie cuminte si sa asculte. In schimb Vettel, triplu campion si pilot excelent, are locul asigurat chiar si daca o da in bara. Asa ca asculta si el, da' numa' c-o ureche.
Solon
25 Mar 2013, 19:49
Pai cam de aia si tace si inghite. Contractul lui se prelungeste anual. Pe sistemul "esti ascultator poftim la masa, nu esti ascultator mars de la masa". Astia macar s-au duelat, aia de la Mercedes au fost bestiali. Rosberg statea in spatele lui Hamilton si cred ca in ultimul tur nu a mai deschis drs-ul.
gabize
25 Mar 2013, 19:57
La Mercedes nu cred ca INCA sunt ordine de echipa. Probabil ca-i testeaza pe amandoi, daca Hamilton dovedeste ca-i mai bun ca Rosberg, cu siguranta va fi privilegiat. Insa Brown i-a potolit pe final, erau prea aprinsi si riscau sa se loveasca. Nu putea pierde atatea puncte.
R19/16v
25 Mar 2013, 20:02
fetal a ajuns sa fie privilegiat pentru ca e foarte bun, sau, ma rog, mai bun ca webber.
b76bgaarh
25 Mar 2013, 21:10
faza cu dejtu.... priceless ...................
ca place sau nu vetel e un super pilot care stie sa isi foloseasca masina la maxim.
hai mc laren.
eurocristi
25 Mar 2013, 21:44
La un moment dat,inainte de a schimba gumele, Mark avea peste 4 secunde avans.A primit ordin sa o lase mai incet si s-a conformat.Vitelu si-a vazut de treaba,pe Mark nu l-a avertizat nimeni si uite asa a fost ajuns din urma de vitel in cel mai prost moment posibil fiind depasit relativ usor. Nu degeaba se simtea vitelu cu musca pe caciula,a facut o magarie. Nu are nicio legatura cu cat de bun e sau mai stiu eu ce,pur si simplu a trisat.De asta e suparata echipa pe el pentru ca si ei au fost pusi intro situatie penibila.
procycon
26 Mar 2013, 20:33
Hai Buton.....))
gabize
27 Mar 2013, 09:24
Vine, vine, dar mai incet, așa...
DMP
27 Mar 2013, 10:07
El are un stil de pilotat mai linistit, mai calculat etc. De asta vine mai incet.
Merced
27 Mar 2013, 11:02
Si o masina care se bate cu Sauber si Force India.
Solon
27 Mar 2013, 12:41
Pai cam in fiecare an McLaren incepe greoi. Si marea lor problema, oprirea la boxe. Cand aude Button in casti "box,box,box" se c.aca pe el de emotie.
DMP
27 Mar 2013, 12:51
Cred ca emotiile astea inca il bantuie pe Ham. Cand i-a i-au zis nemtii sa intre la boxe, s-a emotionat.
LE
ali3n_cop
27 Mar 2013, 13:05
Nu poti face performanta cand tu habar nu ai pentru cine lucrezi. Era si mai hilar daca echipa Mercedes se afla inaintea celor de la McLaren pe linia boxelor ))
Vettel are 3 titluri mondiale si isi permite putina aroganta din cand in cand. Webber a inceput tot circul si de aici a iesit tot acel cancan. Daca eram seful echipei, il penalizam la buzunar pe Webber, in primul rand pentru declaratiile facute la sfarsitul cursei. Chiar daca Vettel nu a procedat corect, asta este viata. Webber este acolo pentru a tine acoperit spatele lui Vettel, in nici un caz pentru a se bate la titlu..deci trebuie sa-si cunoasca lungul nasului...iar daca Webber era un asa mare pilot, termina de fiecare data pe 2 in spatele lui Vetttel in clasamentul final.
In rest, imi place mult Kimi..si sper sa-si adjudece al doilea titlu din cariera, in acest sezon.
DragosP
27 Mar 2013, 13:09
Ba eu îi dădeam și două palme peste botul ăla de australian coclit de-l licheam di păreți di nu si videa!
Merced
27 Mar 2013, 13:40
Pana la urma eu nu am pus botul la treaba cu masina in mod economic. Adica in momentu' in care l-a vazut pe Vettel ca vrea sa-i ia pozitia, australianul a facut tot ce i-a stat in putinta sa il impiedice. Ma rog, fara sa puna in pericol monoposturile. Este clar ca Vettel e pilotul mai bun dintre cei doi. Pe de alta parte e si vina echipei ca nu clarifica aceste lucruri.
Ca pana la urma, faceti unii misto de Ferrari, dar acolo macar Massa stie clar, ca e numarul doi si n-are ce sa comenteze. Pana acum puteau sa reglementeze si cei de la RBR problema. Adica sa-i spuna lui Webber "Ba taica, uite, asta a luat trei titluri la rand, tu de-acum pentru el <<lucrezi>>, daca nu vrei, aducem altul care sa se conformeze."
Si la Mercedes cam aceeasi faza. Desi eu il vad bine pe Rosberg, si faptul ca a fost in fata batranului trei sezoane consecutive, si acum are in multe momente ritm peste Hamilton, imi spune ca nu Schumi era expirat, ci ca Rosberg este un pilot rapid, care cu o masina performanta e capabil sa se bata cu orice alt pilot. Nu m-ar surprinde daca ar lua si el vreodata un titlu mondial, in caz ca prinde o conjunctura pozitiva, precum a prins Button in 2009.
DMP
27 Mar 2013, 14:15
Pai Webber avea increderea in ce ii ziceau aia de la boxe: pune masina pe economic ca nu o sa te depaseasca Vettel. Cand Vettel a ajuns in spatele lui si a dat semne ca vrea sa treaca era prea tarziu pentru ca, daca nu ma insel, Webber era pe hard-uri iar Vettel pe medium-uri. Plus ca Vettel e mai rapid decat Webber in conditii identice.
Solon
27 Mar 2013, 15:39
QUOTE(Merced @ 27 Mar 2013, 13:40)
dar acolo macar Massa stie clar, ca e numarul doi si n-are ce sa comenteze.
Mare adevar ai grait. De acum incolo sa stim: Massa inaintea lui Alonso o sa fie blat.
sb-55-dan
31 Mar 2014, 11:35
A ajuns de tot rasul F1! Masini f f urate, sunet de motoare lipsa (zici ca-s rasnite de cafea). Urat, foarte urat!
Hack
31 Mar 2014, 12:04
[attachmentid=1627940136]
sb-55-dan
31 Mar 2014, 12:16
Da, s-a saturat Massa cate ordine de echipa a suportat la Ferrari si ieri nu s-a conformat.
centurion
31 Mar 2014, 18:28
QUOTE(sb-55-dan @ 31 Mar 2014, 12:35)
sunet de motoare lipsa
Mai bine.
Daca vor reusi sa obtina cu aceste 1.6 T performante similare cu cele obtinute de 2.4 V8 sau 3.0 V10 atmosferice, dar cu un zgomot mai mic, care e problema?
gabize
31 Mar 2014, 18:31
Problema e că vorbim de F1. Care are a avut niște standarde.
centurion
31 Mar 2014, 18:37
Lumea se schimba. Trebuie sa ne adaptam. Sunt doar 2 constructori implicati si 3 motoristi. Foarte putin. Trebuie mentinuti. Daca ei si-au dat acceptul pentru aceste reguli, deci le convine, atunci noi vorbim doar povesti.
Eu m-am adaptat.
(Si Ferrari a facut-o. Doar ce a scos California T. Deci nu degeaba au fost pro aceste schimbari.)
gabize
31 Mar 2014, 18:41
Ferice ție. Eu nu Probabil o să mă reprofilez pe campionatul mondial de trotinete pe sârmă.
Markos
31 Mar 2014, 20:09
QUOTE(centurion @ 31 Mar 2014, 19:37)
Lumea se schimba.
Corect, dar nu ne place direcția.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.