Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme legate de avans
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
unikat45
O mic intrebare legata de avans: cum ar trebui el sa fie functie de cifra octanica a combustibilululu folosit? De exemplu la mine problema e ca tre sa umblu la el mai tot timpul..deaorece am si instalatie GPL.. pornirea o fac pe benzina.. buuu.. motorull merge rotund si fara intreruperi.. dar la trecerea pe gaz masina incepe sa tremure si pierd mult din putere asa ca nu pot pleca de pe loc.. sau daca plec motorul lasa impresia ca ar merge in 3 cilindri.... in plus exista riscul sa se si opreasca daca nu accelerez.. asa ca trebuie sa ma dau jos si sa rotesc un pic delcoul la dreapta....
cum sa fac ca sa evit chestiunile astea...? problema ar fi ca daca il las asa (reglat pentru gaz..) risc sa nu mai porneasca pe benzina.. verificat.... porneste mai greu sau foarte gre .....o fi benzina mai proasta ca inainte nu facea figurile astea...?
in plus e vreo legatura intre avans si fumul scos? adica la mine cel putin daca e prea mult rotit antiorar delcoul, motorul scoate fum la greu...la aceeasi valoare a turatiei de ex 2500 de ture.... daca il rotesc 2-3 mm la stanga cantitatea de fum scoasa se diminueaza mult. culoatea fumului e oarecum albastra...
cum ar trebuie sa il fixez intr-o pozitie de optim.. la care sa nu dea rateuri dar nici sa scoata fum....eventual sa porneasca si pe benzina...?

apropos cat ar costa un reglaj CAT facut corespunzator..adica reglarea avansului sa se faca cu stroboscopul....? presupun ca nu se gasesc stroboscoape in iasi..prin magazine..
unikat45
sa intelegag ca nu ma poate ajuta nimeni?
mihai0070
Fumul albastru este de la ulei ... fumul negru este de la combustibil prea mult ... daca ai albastru ... cauta problema in alta parte ... avansul se regleaza cu stroboscop ... la 0 grade (+/- un grad ) pentru reglarea avansului trebuie sa ai bine pusa la punct aprinderea ... si carburatia pe benzina ... la un relanti de max 900 rpm ... incepi si totesti avansul pana la turatia maxima posibila si fara buff-nituri la toba ... pe urma treci pe GPL si fara sa mai umbli la avans sau carburator reglezi relanti ai forta ... depinde ce instalatie ai ... (BRC are o putere de 100 kw) si motorul de nova are 53kw asa ca fa tu calculul ...daca tu ai motor de 40 kw si instalatie de 35 kw ...
unikat45
mersi de rapsuns.. partea cu fumul o stiu.. acu faza e ca e negru.... poate un pic albastrui...testez cand rezolv cu electromotorul ca m-a lasat si mai spun..
..ideeea e ca batea a fum de exc es de combustibil dat totusi in momentul in care lua combustibil mai mult lua si ulei..adica la avansul dat....pe urma ar mai fi multe..de curatat etc..dar ideea e cum ar trebui sa cresc sau sa ajustez avansul functie de cifra octanica adica sa aduc dracia aia de delcou la o valoare cat de cat acceptabila.pt a merge si cu una si cu alta benzina de 98 si gaz presupun ca 110...
in plus de ce ar consuma mai mult ulei (fum albastru mai mult) daca avansul e mai mare...?? doar ceva probleme la supape?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.