Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru aer+benzina SN
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Piese auto - Dacia SuperNova
paulica
CLEAN MA1142
CROSLAND 8176
FIAAM FL9015
FILTRON AR131/1
FRAM CA9074
LAUTRETTE EL3822
MAHLE GROUP LX994
MANN C2686
MISFAT RM819
P.B.R. AI3725
PURFLUX A1068
PUROLATOR A58251
SOFIMA S2060A
TECNOCAR A602
UFI 3021700
Sunt pt. toate motoarele 1.4i (SN, SLZ, LGN)
Remus66
Eu am mai gasit la Al Padrino:

firma WIX Filters Tip WA 6697, pret 29 lei.

Au sisite:http://www.wixfilters.com/
paulica
Pt. filtrul de ulei:
AC DELCO X108 AC DELCO X106
ALCO SP1039
BOSCH 0451103336 BOSCH 0450103103 BOSCH 0451001181 BOSCH 0451103233 BOSCH 0451103293
CHAMPION F136 CHAMPION F124 CHAMPION F120 CHAMPION F101 CHAMPION F103
CLEAN DO1800
COOPERS Z1305 COOPERS Z1178 COOPERS Z964 COOPERS Z1276 COOPERS Z1277
CROSLAND 2055 CROSLAND 2140
DELPHI FX0042 DELPHI FX0061 DELPHI FX0149 DELPHI FX0150 DELPHI FX0151
FIAAM FT5221 FIAAM FT5342 FIAAM FT5345 FIAAM FT5341 FIAAM FT5102 FIAAM FT5052 FIAAM FT5050 FIAAM FT5051
FIAAM FT5118
FILTRON OP586/2 FILTRON OP586/3 FILTRON OP586/1 FILTRON OP586 FILTRON OP643/2
FISPA FOE178 FISPA FOE181
FLEETGUARD HF7615
FRAM PH5796 FRAM PH5795 FRAM PH5911 FRAM PH5113 FRAM PH4546 FRAM PH9739 FRAM PH5354
GIF GL702
HENGST H12W02
LAUTRETTE ELH4276 LAUTRETTE ELH4300 LAUTRETTE ELH4196 LAUTRETTE ELH4155 LAUTRETTE ELH4108
LAUTRETTE ELH4107
LUBER-FINER PH2809
MAHLE GROUP OC111 MAHLE GROUP OC112 MAHLE GROUP OC200 MAHLE GROUP OC223/1 MAHLE GROUP OC245
MAHLE GROUP OC245/1 MAHLE GROUP OC3 MAHLE GROUP OC309
MANN W85 MANN W910/3 MANN W914/24 MANN W914/3 MANN W75/3 MANN W75/2
MISFAT Z194 MISFAT Z195 MISFAT Z419
MOTAQUIP VFL218 MOTAQUIP VFL243
NIPPARTS J1315020
P.B.R. BC1298 P.B.R. BC1309 P.B.R. BC1296 P.B.R. BC1177 P.B.R. BC1180
PURFLUX LS590 PURFLUX LS926 PURFLUX LS883 PURFLUX LS855 PURFLUX LS218 PURFLUX LS836 PURFLUX LS576
PURFLUX LS309 PURFLUX LS288 PURFLUX LS223 PURFLUX LS847
PUROLATOR L17825 PUROLATOR PER368 PUROLATOR L17824 PUROLATOR L17531 PUROLATOR L17369
PUROLATOR L17368 PUROLATOR PER369 PUROLATOR L17695
SAVARA 92847017 SAVARA 92847117 SAVARA SO470 SAVARA SO471 SAVARA SO586
SOFIMA S0140R SOFIMA S6140R SOFIMA S3418R SOFIMA S3419R
SOPARIS CV519 SOPARIS CV526
TECNOCAR R416 TECNOCAR R650 TECNOCAR R430 TECNOCAR R196 TECNOCAR R410 TECNOCAR R23
TECNOCAR R197 TECNOCAR R100 TECNOCAR R21
TEHO 4127 TEHO 4323
TJ FB5421 TJ FB5434
UFI 2319400 UFI 2319500 UFI 2341800 UFI 2341900
UNIPART GFE262
WIX EUROPE WL7153
paulica
Pt. filtru benzina:
L FILTER ALG4010
BOSCH 0450902161 BOSCH 0450905287
CHAMPION L236
CLEAN MBNA967
COOPERS FIG7038
DELPHI FF0082
FIAAM FT5386
FILTRON PP831/1
FRAM G5857
LAUTRETTE ELE6005
LUBER-FINER FN38
MAHLE GROUP KL72
MANN WK612 MANN WK612/1
MISFAT E710
P.B.R. AG6030
PURFLUX EP144 PURFLUX EP145
PUROLATOR F57732
SOFIMA S1710B
TECNOCAR B54
UFI 3171000
xtremepwa
Am pe masina WA6697 si pot sa zic ca se comporta excelent, a intrat la fix acolo nu trebuie sa tragi de el ca sa se imbine capacu la filtru de aer
j00hn
Am cumparat si eu azi un filtru de aer : ASAS FILTER HF 8503...o fi bun... blink.gif blink.gif ?? Pentru DSN...
ZappaUKu
e bun john biggrin.gif
Asbg nova
Salutari tuturor posesorilor de autoturisme dacia.Sunt nou pe acest forum si sunt
"fericitul" posesor al unei dacii nova din 1999.Am si eu o problema cu un fel de supapa care se gaseste intre filtrul de aer si gura de aspiratie a acestuia.Din cate am observat aceasta supapa culege aerul cald de pe evacuare si sa rupt un picioras si nu mai functioneaza si imi consuma 9,10 in oras .Problema este urmatoarea :nu stiu cum se numeste supapa aceea ca sa o pot cumpara.Please fratilor ajutatima unsure.gif
djasu82
Supapa ERG.
Asbg nova
Mersi mult de tot!! drunksinging.gif
klu
sal.caut si eu un filtru de aer pt o solenza,dar sa fie sport.eu mi am luat unul dar as mai vrea sa mai vad.asa ca va rog sa mi da ti niste site uri sau sa mi spuneti daca stii ceva.multumesc anticipat
emil_t
filtrele de aer enumerate de paulica, se potrivesc pefect ? nu de alta dar am luat un filtru prea mare, 1 cm si mie frica ca trage aer nefiltrat
Maskatu
A spus ca sunt pentru motoarele de 1.4, deci ar trebui sa se potriveasca perfect. Bafta
cornelT
Salut, am primit un filtru de aer Bosch cod 1457433311-390, inca nu am incercat sa-l pun, pare cam inalt, stie cineva daca e bun?
Si inca ceva, am fost mai de mult la un service ....si la o revizie mi-au schimbat filtrul de benzina cu unul de berlina.(nu aveau momentan) asta nu ar fi o drama dar mi-au taiat,aruncat clipsurile acelea rapide sau cum se numesc de care se mufeaza filtrul la furtun. am cautat prin magazine, si-n autovit si nu am gasit. stie cineva pe unde sa mai caut? Oare doar pe la dezmembrari??
caphonne
Salutare am luat in filtru de aer cica original de la un magazin din cartier este in cutie alba scris gri cu renault piese de origine este trecut si pe filtru un cod si semnul renault doar ca cutia nu are nici ''sigiliu''sa zic asa o deschideai pur si simplu smile.gif).am dat 40 ron.O fi teapa?De pus il pun dar vreau sa stiu daca tai magazinul de pe lista sau nu biggrin.gif
cata82

Eu am luat filtru de benzina Bosch cu 30 ron , e un magazin de piese auto pe strada Ilioara .
Maskatu
Majoritatea pieselor originale dacia, ambalate in cutii, nu au sigilii, chiar daca sunt originale. De obicei se lipeste stickerul cu insemnele piesei,codul si denumirea piesei, pe marginea cutiei, astfel incat daca deschizi cutia , rupi stickerul.... La filtrul de aer si ulei, cutiile nu au stickerele lipite pe marginea cutiei, le au lipite intr-o parte. Din toate piesele pe care le-am cumparat, singurele cutii sigiliate erau cele cu bieletele de directie, in rest toate erau fara" sigiliu".
SERGIULICA04FUX
eu am cumparat filtru mann cu 39.5 ron de la autonet dar nu se simte nici o diferenta fta de cel eurofil la 13 ron
Maskatu
radmasa.gif hai ca ai fost tare sergiule. Pai ce credeai ca daca pui filtru mann, o sa iti creasca puterea la motor cu 5 cai pur sange? Gandeste-te ca la un filtru sport, abia abia castigi 1-3 cai. Eu am pus filtru polonez la 20 de lei. Acelasi lucru cu cel original, mare diferenta nu este la filtrele de aer. Mi se pare enorm 40 de lei pentru filtrul mann. Cel original costa 30-35, si nu vad ce ar avea cel de la mann in plus fata de cel original sau de srl. Face acelasi lucru... smile.gif
SERGIULICA04FUX
nu m-am referit la cai ci la consum, fiinca m-am gandit daca e un filtru bun filtreaza aerul calumea si o sa scada un pic consumu
caphonne
eu l-am luat pe ala mai scump pentru ca imi este scarba de mizeriile facute de diverse srl-uri.
Maskatu
Il filtreaza la fel cum il filtreaza si celelalte filtre. Singura diferenta ar fi cum filtreaza un filtru aerul cand nu a mai fost schimbat de 20-30 mii km si cum filtreaza aerul un filtru NOU. Aici sa zicem ca exista diferenta.

Cat despre scazutul consumului, exista un tip care a inventat un filtru de aer si spune ca scade consumul cu 20% dar acuma nu bag mana in foc. Filtrul inca nu s-a lansat pe piata dar se preconizeaza ca va costa 80-100 de lei.... mann-ul pe care il ai tu cu siguranta nu este un asemenea filtru. biggrin.gif

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/inventi...rant_77601.html
SERGIULICA04FUX
bine ca la min un filtru nu sta mai mult de 15000 de km
djasu82
QUOTE(Maskatu @ 6 May 2010, 14:16)
Il filtreaza la fel cum il filtreaza si celelalte filtre. Singura diferenta ar fi cum filtreaza un filtru aerul cand nu a mai fost schimbat de 20-30 mii km si cum filtreaza aerul un filtru NOU. Aici sa zicem ca exista diferenta.

Cat despre scazutul consumului, exista un tip care a inventat un filtru de aer si spune ca scade consumul cu 20% dar acuma nu bag mana in foc. Filtrul inca nu s-a lansat pe piata dar se preconizeaza ca va costa 80-100 de lei.... mann-ul pe care il ai tu cu siguranta nu este un asemenea filtru.  biggrin.gif

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/inventi...rant_77601.html
*


Scade doar cu 0.1l la 100km.
Filtru mann pentru ulei e bunicel mai ales daca ai dai in guse la turati mari filtreaza foarte bine iar cel de aer e lafel ca si cel original.
Filtru de carbon mi se pare ok pana cand pune romanul nostru pe piata filtrul realizat de el.
caphonne
[quote=SERGIULICA04FUX,6 May 2010, 14:19]
bine ca la min un filtru nu sta mai mult de 15000 de km
15 000 waawwww nu e cam mult eu il schimb asa cam de 2 ori pe an si nu cred ca fac 10000 km pe an la cat praf este mai ales daca bag un ''macadam '' pe la tara sau munte scot praf din cutia aia cu lingurita.
Legat de filtrul ala care scade consumul stiu cativa baieti care au incercat sa contacteze persoana aia si chiar sa ia un filtru.Raspunsul a fost de genul:aah mai dureaza sa vedem trimiteti o poza cu motorul masinii etcc blablauri din astea.
SERGIULICA04FUX
dar eu fac cam 40000 km pe an
caphonne
mama dar te plimbi nu gluma masina mea mai mult a stat am luato la 23000 in 08.05.2006 si acum am aproape de 60 000.
danciusergiu84
s-a mai incercat reclama si in aria clasic dar majoritatea n-au muscat si va zic si de ce: la orice motor carburatie/injectie amestecul este calculat in momentul proiectarii luand in calcul si filtrul de aer standard destinat motorului, daca se monteaza un filtru mai permisiv inafara ca vor patrunde particule de granulatie mai mare in motor se produce si saracirea amestecului (la o masina in parametri normali de functionare se simte prost lipsa filtrului de aer - masina nu trage la turatie mica sau da in nas), aceasta se compenseaza prin imbogatire, la carb e un pic mai simplu, la cele pe injectie se rescrie softul (se creaza noi grafice de dozare a benzinei), doar ca imbogatirea se face "dupa ureche" si la carb. si la inj. si n-o sa asigure raportul optim aer/benzina pe toata plaja de turatie a motorului data de fabrica, motorul va avea putere crescuta doar pe o plaja de turatie oarecare mai ingusta unde va fi forjat metalul care nu e conceput pentru o putere mai mare, inafara aceste plaje va merge chinuit astfel cresc noxele, deasemenea consumul si se distruge motorul (scade compresia, supapele se distrug sau calamineaza, consuma ulei)

nu am multa carte in domeniu invat din hobby si sincer eu n-as schimba filtrul original doar daca ma loveste boala competitiilor si maresc in acelasi timp debitul de benzina in motor + alte modificari necesare, asa ca sa fac ceva sa ma aflu in treaba nu fac decat sa stric ce e bun fara rost oricum un om normal nu scoate untul dintr-o masina sub 100 cp ca practic e aproape insesizabil de multe ori placebo iar daca vorbim de economie aceasta nu se face prin saracirea amestecului aceasta scade puterea motorului si chiar la un mers normal o sa fie nevoie de turarea motorului mai tare ceea ce inseamna mai multe doze de benzina pe minut (RPM) practic cresterea consumului, modul economic de condus e mersul de pensionar nu subturat ci cu reprize lente intr-un cuvant anti-sportiv
miaghy
imi spuneti si mie unde este filtru de benzina ? ms
Relu_GTT
sub masina pe puntea spate in dreapta, e ca un tub, un furtun intra si unul iese din el, dar daca nu ai un canal sau rampa nu il poti schimba si chiar de ai avea, eu zic sa mergi la un service sa-l schimbi ca fiind prima data cand il schimbi o sa-ti cam ia ceva timp pana il pui la loc si pierzi multa benzina
eu l-am schimbat la un service auto cand am schimbat pivotii, burduful etc
djasu82
QUOTE(danciusergiu84 @ 6 May 2010, 15:54)
s-a mai incercat reclama si in aria clasic dar majoritatea n-au muscat si va zic si de ce: la orice motor carburatie/injectie amestecul este calculat in momentul proiectarii luand in calcul si filtrul de aer standard destinat motorului, daca se monteaza un filtru mai permisiv inafara ca vor patrunde particule de granulatie mai mare in motor se produce si saracirea amestecului (la o masina in parametri normali de functionare se simte prost lipsa filtrului de aer - masina nu trage la turatie mica sau da in nas), aceasta se compenseaza prin imbogatire, la carb e un pic mai simplu, la cele pe injectie se rescrie softul (se creaza noi grafice de dozare a benzinei), doar ca imbogatirea se face "dupa ureche" si la carb. si la inj. si n-o sa asigure raportul optim aer/benzina pe toata plaja de turatie a motorului data de fabrica, motorul va avea putere crescuta doar pe o plaja de turatie oarecare mai ingusta unde va fi forjat metalul care nu e conceput pentru o putere mai mare, inafara aceste plaje va merge chinuit astfel cresc noxele, deasemenea consumul si se distruge motorul (scade compresia, supapele se distrug sau calamineaza, consuma ulei)

nu am multa carte in domeniu invat din hobby si sincer eu n-as schimba filtrul original doar daca ma loveste boala competitiilor si maresc in acelasi timp debitul de benzina in motor + alte modificari necesare, asa ca sa fac ceva sa ma aflu in treaba nu fac decat sa stric ce e bun fara rost oricum un om normal nu scoate untul dintr-o masina sub 100 cp ca practic e aproape insesizabil de multe ori placebo iar daca vorbim de economie aceasta nu se face prin saracirea amestecului aceasta scade puterea motorului si chiar la un mers normal o sa fie nevoie de turarea motorului mai tare ceea ce inseamna mai multe doze de benzina pe minut (RPM) practic cresterea consumului, modul economic de condus e mersul de pensionar nu subturat ci cu reprize lente intr-un cuvant anti-sportiv
*


Se poate modifica in asa fel ca nici super nova pe injectie sa nu mai pape combustibil aiurea si evident saracind dar nu foarte mult si asta se face prin interpunerea intre sonda lambda si calculatorul masini si dupa aceea regland optim amestecul .
Se stie ca baleajul pe care sonda lambda pe care il da e intre 0-1V iar la 100mV e amestec sarac si la 1v amestec. Daca se face sa se mentina valoarea sub 0,7V in jurul zonei de 0.45-0,65 amestecul devine optim indiferent ca oscileaza intre 0v..0,65.
Evident si noxele o sa fie si mai mici. Iar ca sa ai putere nu e neaparat nevoie sa-i dai benzen in gat daca amestecul realizat cu aerul nu e optim .
freikorps
Stie cineva codul de la filtrul de polen(asa cred ca-i zice)?
puiu82
Salut,uite codul pt filtrul de solenza sau clio 2:
Filtrul de la mann are codul CU 2945.
Filtrul de "origine" are codul 6001546592 .
Supernova nu a avut filtru de polen din fabrica,din pacate!
Bafta!
Adrianthebest
filtrul de aer de buzau de la romcarbon este bun?am dat 22lei pe el din brasov.codul nu il stiu dar strie pe cutie pentru logan 1.4 si 1.6.va multumesc
puiu82
E bun.
Bafta!
Adrianthebest
ms mult pt raspuns puiu.azi mi-am cumparat si arcuri autospeed 69lei bucata si tamponhidroelastic 95 ron de ets.peste vreo sapt o sa le pun.bafta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.