B-25-JJK
7 Sep 2004, 20:50
Sal all.
Am o ciudatenie de problema. Dupa ce opresc motorul, mai pot sa claxonez cateva secunde, dupa care moare definitiv. Si raman si fara semnalizare (cu contactul pus..asta pt cei ce au chef de misto...
).
Semnalizare mai am doar pe avarii.....iar claxonul si semnalizarea revin doar dc pornesc motorul....care si el merge aiurea...da rateuri electrice...
Poate cineva sa-mi dea o idee, un sfat, ceva?
10X.
Cristi electro-auto
7 Sep 2004, 23:19
Cand merge motorul,la bornele bateriei ai 14V ,iar cand sta 12,5V.Probabil tu ai releu de semnalizare model vechi(cu nichelina).
B-25-JJK
8 Sep 2004, 06:09
Inainte nu se intampla asta...a aparut cam de o saptamana..asta inseamna ca trebuie schimbat releul ala rotund de semnalizare de sub bord?
Nu stiu ce tip de semnalizare e, doar ca am releu ca la modelul vechi din 77--masina e din '86.Eu sunt de parere ca fura curentul pe undeva. Ma insel?
calin.c
8 Sep 2004, 06:23
verifica daca caroseria are masa buna
Dar la baterie te-ai uitat ?
Mai ai electrolit in ea ?
Daca releul este dereglat si alternatorul incarca prea mult,bateria fierbe si ramii fara electrolit.
Sau pur si simplu bateria si-a dat obstescul sfirsit,ceea ce nu este prea placut pentru tine,asta implicind un efort financiar.
calin.c
8 Sep 2004, 07:23
bateria nu are cum sa fie daca motorul porneste
adumitrachy
10 Sep 2004, 00:23
Uita-te la furul de masa dintre alternator si caroserie. La mine ala nu era strans bine si aveam belele cu claxonul din cauza asta.
adumitrachy
10 Sep 2004, 00:27
Firul am vrut sa spun. :oops: :oops: :oops:
Twiztid_ct
27 Sep 2004, 19:07
Am si eu o problema.Aveam mari probleme cu luminili.pe faza scurta meregea doar un far, pe faza lunga vreo 2 pe o daica 13010 din 91.Desfac shimb becuri schimb tot si totul e ochei.Pozitii-sunt Faza scurta- este, Faza lunga- este, semanlizari tot, asta in fata,in soate nu mergea lumina de la nr si nici pozitiile.Dupa cateva ore de ceretari mimi vine mie in cap o idee.Sa trag un cablu separat de la pozitia din fata la pozitiile din spate.Zis si facut. Totul merge ok,numai ca...dupa ce pe faza scurta am instalat niste halogene de 60 de w se incalzesc sigurantele de le i-a naiba,dar nu se ard doar se incalzesc.Ceva sugestii?Imi i-a foc masina?
MMihai
27 Sep 2004, 20:04
Nu ar trebui sa ia foc nimic dar sigurantele nu stiu cat o sa te tina :?
Relee de protectie pe fiecare far ai ? Daca nu monteaza cite unul, in mod normal pe cablajul care vine la farur trebuie sa ai si mufa ptr acest releu
Twiztid_ct, Relee de protectie pe fiecare far ai ? Daca nu monteaza cite unul, in mod normal pe cablajul care vine la far trebuie sa ai si mufa ptr acest releu
Probeaza cu alta baterie ( eventual a unui prieten care stie ca e buna ) si vezi daca ai aceleasi simptome.
Twiztid_ct
28 Sep 2004, 15:32
Ms pt informatii totata lumea.Na-m releee doar ce am cumparat releele.Dar nu stiu sa le montez.ma-m uitat eu pe la faruri dar na-m decat o mufa care intre in bec cu 3 paupci-mufa.Am cumparat relee aastea si stau si ma uit la ele ca la masini straine...ca eu 4 paupuci nu stiu ce sa fac.Sper sa puteti ajuta un biet proaspat sofer.Mersi inca odata bafta
Twiztid_ct
28 Sep 2004, 15:36
sa nu uit ....pe vremea masinii mele ('91) nu era vorba de halolgene.daca nu am cablajele astea cum trebuie puse releele astea?
:roll:
Sigurantele se incalzesc pentru ca ai oxidate lamelele. Curata-le bine cu smirghel fin, curata si capetele sigurantelor unde fac contact cu lamelele. Dupa curatat freaca putin cu o carpa curata, care nu lasa scame, imbibata in alcool tehnic.
relee neaparat, si poti pune becuri de 100 daca vrei. se pot monta aproape de panoul cu sigurante.
EvilOne
11 Oct 2004, 00:38
B-25-JJK,
Poti sa-ti schimbi releul de semnalizare analogic cu 3 papuci cu unul model nou, electronic, cu 4 papuci (unul este masa). Eu am facut asa pt. ca ala vechi se incalzea cand puneam sarcina mare (avaria). N-o sa mai ai probleme.
Si schimba toate sigurantele, sa fie curate.
Esti sigur ca alternatorul iti incarca ? Din ce povestesti, pare sa fie un contact/mai multe oxidat/coclit, sau sarit ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.