am facut 550km cu o medie de 6.8 l/100, mers afara 75%, restul mai incetutz, 70km 2 pers, 103 4 pers, apoi 6 pers 103km, apoi 75km 4 pers (in 6 si 4 din ultimele ture, 2 copii = 90kg)... portbagaj semi-incarcat pe 400km
si acum
2.1 roti fata (montana noi)
2.3 roti spate (matador vechi)
Discutii - cu unul-altul;
Am acum 2.3 fata, 2.7 spate, unii baga 3 pe spate,
Ce parere aveti? Va mai scadea consumul, se vor duce bucse-rulmenti etc. daca e umflat mai tare???
Cred ca 2,3 fata si 2,7 spate e deja prea mult.
Nu ti se pare ca e cam rigida la presiunea asta?
Automat o sa ai si ceva uzuri,mai ales ale anvelopelor,care la presiune mare nu o sa mai ruleze uniform pe toata suprafata benzii de rulare, ci mai mult pe mijlocul ei,unde va produce uzura mai mare.
Si mai mult ca sigur si ceva prin sistemul de directie,avind in vedere ca socurile preluate de roata se vor transmite mult mai puternic asupra lui.
Cel mai bine sa respecti indicatiile date de constructor.
Eu merg la Nova cu 2bari fata-spate.
asarban
8 Sep 2004, 07:44
Acuma...daca tot o vinzi e normal sa-ti cam bagi picioarele in ea....
Asa cuma spus si antevorbitorul suprafata de rulaj se ingusteaza, ceea ce duce la marirea drastica a distantei de franare si la o instabilitate in curbe.
Plus ca avand gume vechi e posibil sa cedeze armatura laterala si sa crape. Nu se intampla in mers...dar e pacat sa scoti banisa cumpari gume noi daca tot o mariti!
pe fata poti baga si 3 de o sa zici ca ai servo :mrgreen:
la 2.5 nu ai absolut nimic da totusi mi-am scazut-o la 2.3 fata si 2.3-2.4 spate depinde cum se desumfla :mrgreen:
Ma crede cineva ca eu am avut in urma unei neantelegeri cu pompa de umflat rotile 4,7, noroc ca erau cauciucurile noi noute si n-au facut buf
asarban, cred ca nu o mai marit... decat o rata mare, mai bine piese in ea...
Deja consumul mi se pare un pic mai mic, iar la drum s-a comportat ok, nimeni nu mai umfla asa???
Ganditi-va ce consum faci cu 2 pe spate si cu 5 oameni in masina, portbagaj plin...nu trebuie si ea, saraca, putin ajutata cu umflarea mai strong??
Eu cred ca fabricantii au calculat toate situatiile posibile !
Nu dau ei degeaba valorile pe care le dau !
Si daca le umfli mai mult,cu gropile noastre,o sa zdrangane saraca masina din toate incheieturile ,ca sa nu mai spun de troncaniturile din sistemul de directie !
Plus ca suspensia si asa e dura iar daca mai faci si tu asta,o sa-ti rupa ficatii cind o sa dai cu ea prin gropile patriei.
QUOTE |
Ma crede cineva ca eu am avut in urma unei neantelegeri cu pompa de umflat rotile 4,7, noroc ca erau cauciucurile noi noute si n-au facut buf |
Am patit-o si eu odata cand am umflat la o benzinarie. Bagasem cam 3- 3.2 in toate. Mergea super misto directia dar frana cam ioc plus ca la gropi zdranganea ca naiba si in curbe cu masina goala fugea de spate.
Nimeni nu le umfla asa tare???
Nimeni :twisted: 2 si 2 ...suficient :wink:
sstanescu
9 Sep 2004, 15:49
Nu numai ca se modifica in rau tinuta masinii, insa daca la rece bagi 2,3 in niste matadoare vechi, mi se pare de-a dreptul bafta sa mergi cu ele pe timp de vara, in viteza, si sa nu te trezesti tras in sant. Ca sa nu mai zicem de Montana, la care eu am descoperit uitandu-ma in magazin ca au indice de temperatura B, deci nu rezista la temperaturi ridicate un timp indelungat. Doamne iarta-ma si pazeste, cum dracu sa bagi 3!!!
dadu221
10 Sep 2004, 20:34
daca cu presiune de 2 pe fata cauciucul are o tzara de burta .. sa mai bag in el ??? am MATADOARe de care pomenea nea sstanescu si am si camera
Raptoe
11 Sep 2004, 15:12
Dute la o vulcanizare si vezi ce zic si baieti de acolo....
Eu pun 1.8 pe fata si 2 pe spate.
Am 165/70/13 fata si 175/70/13 spate.
Debica Passio fata, Debica Frigo Directionale spate.
Nu vreau nimic, doar ma laud :twisted:
SGN_1310
17 Sep 2004, 18:59
Ia shi Paule shi nu se aude fleosh fleosh din fatza shi mphuh mphuh din spate?!
:shock: Ai dreptate, asa se aude, da io credeam ca e de la boxe :twisted:
Fii serios ca harshti off-topicu :vmad:
:wink:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.