Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: n-am frane
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
oviss2006
am o problema cu franele insa nu-mi dau seama care ar fi defectul. am pedala tare insa nu franeaza oricate pedale i-as face. am placutele noi, sabotii noi, etrierii noi, pompa frana noua, instalatia aerisita dar frane canci. ati mai intalnit asa ceva?
nambanidealtceva
o fi uitat sa iti bage furtunul de vacuum la servofrana... sau poate o fi stricata...
diaconuliviu
Reglajul de 9 mm la tija servo? daca e mai mare si pompa ramine "atacata", fara sa se descarce, incing si rotile si nici frinare nu ai buna.

Am patit asa cu un set de reparatie (pistonase) care aveau bavura in zona minitijelor supapelor de descarcare. La revenire nu se descarca pompa si nici nu aveam lichid pe circuitul spate, cel cu bavura.
Ce pompa ai cumparat? ceva "Nea Gigi SRL" ca producator?
adrian.peter
uneori, cea mai bună rezolvare e să dai jos și să pui la loc. nu chiar tot, pompa, în principal. așa poți descoperi amănunte eronate, care nu ți-ar fi dat prin cap că există. eu am tot umblat la frâne de vreo două luni și am ajuns să le știu, dar eu am pompă simplă, fără servo, cu două pistoane. din ce spui tu nu-mi dau seama ce fel de pompă ai, dar pare a fi ceva de la ea. se blochează pe undeva, dacă zici că pedala e tare. aiputea da un etrier jos și observa ce se întâmplă dacă acționezi pedala. dar, dacă zici că nu ai frâne trebuie să fie undeva mai în amonte problema.
ydaniel
pompa doar de satu mare;)sau de france;)
unikat45
revin si eu cu o problema legata de frane...am schimbat placutele de frana de curand..nu eu personal ci la un service autorizat si ITP pe deasupra..buun..dupa parcurgerea unui anumint numar de km am constatat ca roata din stanga se incalzeste mai tare decat aia din dreapta.... placutele vechi erau uzate mai mult in stanga decat in dreapta ... e normal? sau a gresit ceva mecanicul de la service?
diaconuliviu
Probabil pistonasul de pe stinga avea mizerie si/sau rugina pe el pe care mecanicul n-a curatat-o [bine]. Caz in care, placutele fiind noi, pistonul sta mai retras in etrier, adica cu partea mizerabila, producindu-se gripajul, pistonul se blocheaza pe "actionat" facind ca placutele sa stea in contact permanent cu discul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.