Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme carburatie Nova GT
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
Makalu
Va salut domnilor, sunt nou pe aici dupa cum se vede si vin direct cu o problema !
Mi-am cumparat o Dacia Nova GT din 1999 acum vreo doua luni de zile pe la vreo 111.000 km. Primele doua sap. a mers perfect dupa care a inceput sa dea in nas la acceleratie si sa nu isi mai tina relantiu. Mai merge decat cu soc. In prima faza am rezolvat-o constatand ca aveam rugina in carburator din rezervor. A doua oara cand a inceput sa faca aceeasi chestie carburatorul era f curat si de atunci nu a mai stiut nimeni ce sa ii faca. Interesant este ca nu face tot timpul. O apuca din cand in cand. Va rog, daca vi sa mai intamplat asa ceva sa imi dati si mie un sfat ca m-a disperat. Va multumesc !
dispeceru
ai nimerit la sectiunea supernovei. vezi ca pt. nova e sectiune separata. smile.gif
argon
Mergi cu carburatorul la reglat, astea dublucorp sunt cam problematice.
Cyclops
electroventilul functioneaza?
Makalu
Imi cer scuze, nu am fost atent si nici nu stiu cum se muta tema. Da, electrovalva functioneaza.
alex
Se muta la sectiunea Nova ( http://www.daciaclub.ro/Nova-f124.html ).
bertro
1. cati km ai facut in alea 2 sapt ? Dupa cum au zis si altii pe forum, Nova are "darul" de a afuma rapid bujii, mai ales daca motorul are multi km de viata. Eu curat bujiile cam la 500km, dupa care merge perfect.

2. sper ca nu te-a pus necuratu' sa umbli la suruburile de reglaj ale dublucorp-ului. daca da, fa o vizita la carbotest.

3. dupa ce dai jos capacul carbului si desfiletezi cele 2 tuburi emulsoare (alea cu gauri, cate unul la fiecare camera), vezi ca sub fiecare, in fundul puşului ala se afla cate un jigler mic, care se infunda al naibii de des. scoate-le cu o surubelnita mica si curata-le. sufla cu o pompa si restul de jiglere si canalizatii.

4. verifica nivelul plutitorului ca la carte (un nivel prea mic in CNC poate provoca intreruperi in sarcina), verifica platina, fisele bujiilor, fa avansul ca la carte, the usual.
apollo
curata tot carburatorul in decarburol si ai rezolvat problema.

ai un jigler ceva infundat mai mult ca sigur.asa am patit si eu.

lasat in solutie 24 de ore apoi curatat , montat si nu a mai facut figuri.
codrin_ando
Daca bagi carburatorul in decarburol ar fi bine sa incerci sa scoti tot ce are cauciuc pentru ca se dizolva.NUMAI NU UMBLA LA REGLAJELE DIN FABRICA-mai ales progresiunea care e langa electro-valva, si reglajul clapetei2- (asta daca nu au fost surubaite de vechiul proprietar)

Daca ai carb dublu de ala cu relantiul pe capac ca la berline incearca sa suflii in canalul jigleorului eventual se poate desface capacu si cu un penson cu solutie de curatat sa cureti acolo in canalul relantiului(REPET PENTRU RELANTI PE CAPAC)
In rest degeaba e curat in CNC daca prin jigleoare e rugina, asa ca fa ce a zis colegu mai sus si curata cu aer cu presiune toate orificiile,eventual dupa ce a stat putin in decarburol e mai bine.

Daca ai rugina in rezervor atunci fa-i o revizie ca sa nu ramai fara fund cand ti-e lumea mai draga (sunt patit, am schimbat un fund de rezervor).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.