Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aveti Xenon pe Solenza voastra?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
mark``
Nu de alta dar ma bate gandul de asa ceva si v-as intreba pe cei care aveti daca se merita si ce trebuie mai exact!
free_fiber
Deocamdata nu s-a anuntat nimeni pe aici ca si-ar fi montat asa ceva.
Ideea la care s-a ajuns pe aici este ca este o mare imbunatatire dar foarte scumpa (pentru noi, posesorii de slz).
Vezi ca pe la sectiunea logan exista useri care si-au pus xenon.
Se zice ca nu ar conta daca farul e cu geam clar sau nu. Asta ramane de vazut.
C a t a l i n
Instalație de spălare faruri biggrin.gif ...
pastrama
N-avem si nici nu SE merita! dry.gif
mark``
Eu zic ca pt 520 de ron se merita! Dar nu stiu care ii faza cu far clar sau nu. E obligatorie faza?
A mai zis cineva ca nu merita in sensul ca este cu vreo 3 4 sute de mii becuri philips XE care imita foarte bine xenonu! Acuma stiu si eu!
C a t a l i n
Ca de obicei vorbești în necunoștință de cauză...
Acele becuri nu prea sunt Philips, ci sunt fake-uri, și în plus, tehnologia XENON nu implică un simplu bec (intervin mai multe componente, funcționează la tensiuni mari etc)....Deci acele "chinezării" de "3-4 sute de mii" nu imită nimic... biggrin.gif

Un bec de schimb pentru o instalatie de xenon pe o singură fază costă câteva zeci sau chiar sute de euro...

E așa greu să dai un SEARCH și să citești cele scrise anterior pe forum?
free_fiber
Incearca sa imite, dar nu prea reuseste. Raza de acoperire este cam tot de halogen, deci nu se compara cu xenonu. Consumul de curent... nu mai discutam.
Daca se merita sau nu, cred ca ramane la latitudinea fiecaruia. Se ia in considerare cat de mult se circula noaptea, bani, etc.
Instalatia de spalat faruri e obligatorie in cazu farurilor cu xenon deoarece un far murdar orbeste pe cel din fata.
pastrama
QUOTE(free_fiber @ 26 Apr 2007, 22:05)
Instalatia de spalat faruri e obligatorie in cazu farurilor cu xenon deoarece un far murdar orbeste pe cel din fata.
*


In primu rand ca n-ai voie sa umbli tu la faruri sa-ti pui xenoane c-asa ai vazut la mertzanu lu vecinu! Deci, daca tot iti pui xenoane ph34r.gif te cam pipi pe ea de instalatie de spalat ca oricum esti ilegal!

Cu banii aia mai bine faci ceva calumea pentru masina...niste actipilde, niste leduri la capace, chestii d-astea... smile.gif
GabyT
free_fiber are dreptate !
In plus fata de instalatia de spalare a farurilor, este obligatorie si o instalatie de reglaj automat, iar pentru a intra in legalitate, ar trebui omologate de RAR (lucru imposibil din cate am citit).
Si daca te limitezi doar la montarea instalatiei de xenon pe farurile originale (desi ma indoiesc ca sticla lor permite acest lucru) te va costa destul de mult, fara sa ai nici o garantie ca plusul de lumina obtinut le justifica pretul. In plus, nenea politistu' va avea motiv sa-ti salte talonul.
La soselele noastre, este primul lucru pe care mi-l doresc instalat pe masina (de preferinta din fabrica), dar deocamdata trebuie sa ma multumesc cu ce am...
nh1980ro
Becurile Philips contin ceva Xenon prin balonul lor de sticla (tratat si el cu ceva sticla de quartz). Si fac drumurile de noapte ceva mai 'luminate' pentru ca lumina e ceva mai alba si mai puternica.
O instalatie cu descarcare in gaz (Xenon) e intr-adevar destul de scumpa si daca ai farurile nespalate nici tu, ca sofer, nu mai vezi prea bine drumul, pentru ca lumina o sa bata prin copaci.

toto
ma bag si eu ca musca:
am auzit ca aceste instalatii (cu Xenon) au un sistem de reglare automata (ceva cu mercur) care tine intotdeauna becul paralel cu soseaua...

nu dati cu pietre... harhar.gif
GabyT
Becurile Blue Vision de la Philips sunt becuri cu halogen a caror sticla a fost vopsita (scrie pe site-ul lor), astfel incat lumina produsa de bec capata un aspect asemanator celei produse de xenon.
Bosh-ul se "lauda" la un moment dat ca in compozitia gazului din interiorul bulbului ar fi si xenon, insa nu mai gasesc articolul respectiv. Oricum, si in atare conditii, temperatura culorii este obtinuta tot din vopseaua bulbului.

Pentru detalii interesante, aruncati-va un ochi pe :
http://www.bluexenon.ro/motive.html
http://www.eur.lighting.philips.com/automo...bluevision.html
http://www.bosch.com.ro/products/car_equip.../lighting_g.htm
nh1980ro
Desi e putin off-topic:
http://www.autoexpress.co.uk/products/prod...st_h4_blue.html

Singurele H4 la care scrie clar ca sunt umplute cu Xenon sunt astea de la Philips:
http://www.powerbulbs.co.uk/default.asp?pr...PageHistory=cat
"Philips GT150 Power2Night H4"
mark``
QUOTE(Catalin Marinarul @ 26 Apr 2007, 21:04)
Ca de obicei vorbești în necunoștință de cauză...
Acele becuri nu prea sunt Philips, ci sunt fake-uri, și în plus, tehnologia XENON nu implică un simplu bec (intervin mai multe componente, funcționează la tensiuni mari etc)....Deci acele "chinezării" de "3-4 sute de mii" nu imită nimic... biggrin.gif

Un bec de schimb pentru o instalatie de xenon pe o singură fază costă câteva zeci sau chiar sute de euro...

E așa greu să dai un SEARCH și să citești cele scrise anterior pe forum?
*



NU te supara dar stiu ce presupune un kit xenon cu bec, cablaj si balast si ca sa te contrazic marinarule am vazut multe loganuri cu chinezarii de care zici tu si au lumina foarte puternica si albastruie semanand cu xenon, bineinteles ca nu e la fel. Deci, think again!
C a t a l i n
Păi dacă spui că știi ce presupune o instalație xenon, de ce afirmi asemenea aberații:
QUOTE(mark`` @ 26 Apr 2007, 21:57)
...cu vreo 3 4 sute de mii becuri philips XE care imita foarte bine xenonu!
*



radmasa.gif

Nu observi că te contrazici singur, și aici și în celelalte topicuri....Dacă tot susții că SLZ are caroserie "varză" (™ by you biggrin.gif ), nu ar strica să îi pui și tu acele chinezării, de câte 100 W pe bec minim...și apoi mai faci un topic, ca îți iese fum din blocul de lumini...

Ba e la fel, ba nu e la fel, ba nu știi ce presupune xenonul, ba faci pe cunoscătorul... Defapt ai citit linkurile date de colegi, și acum o dai la întors...
Amedeus
Uite ceva de bun simt de pe un alt forum:

"Am avut un numar de.., kituri xenon puse pe tot atatea masini si pot sa spun se vede ca d***u, cu ele noaptea, mai ales daca farul nu are lupa. Daca era far normal toata lumina era imprastiata si vedeai la cativa metri in fata, fapt ce te obliga sa ridici oglinda farului mai sus si atunci sa vezi cum veneau cei din fata cu faza lunga spre tine. La cele care aveau far cu lupa parca, situatia a fost un pic mai buna, dar nu se compara cu far original ce are xenon niciodata(de ex.G5). Am optat pentru far afl original la GTC deoarece nu vreau sa ma trezesc intro noapte peste mine cu vreun camion sau alta masina deranjata de lumina farurilor mele."

Farurile originale au auto-leveling si spalare obligatoriu. Cred ca daca pui ceva improvizat vei avea mari probleme daca iesi cu masina din tara (carnet, talon suspendate )
mark``
Marinarule o sa fiu cel mai fericit om cand o sa te abtii de la comentarii. Daca tot ti sa fi offtopic fao pe alt topic nu aici. Mersi si cer moderatorilor sa citeasca mai atent spusele unor "colegi" de-ai nostrii!
metrix4you
Concluzia ... se merita sa dau 600.000 pe 2 becuri cu Xenon din Carrefour ?Lumineaza bine ?
Si inca o intrebare si mai importanta ... sunt legale ???sau ma opreste nea politaiu si ma pune sa le schimb.
Mie unul , imi plac cum se vad ... (oricum isi pune cumatu la logan saptamana asta)
marius80_eugen
Deci Philips Power2NightGT150 am EU ! Are luma f buna de peste 1 an jumate de folosinta , chiar nu se mai compara cu orice halogen , dar nu este XENON ! Instalatiile XENON contin ridicatoare de tensiune la zeci de mii de V pt a putea descarca in acel gaz tensiune mare . El consuma per total mai putin , dar XENON-ul ca gaz nu se aprinde la 12 V ! In schimb Halogenul are filament pe mijlocul lui si ala se aprinde si ala se consuma in timp !
NU toate masinile cu Xenon au spalator de faruri ! Si aici vb despre masini destul de rasarite ! Sticla farului nu este obligatoriu sa fie clara , doar ca prin cea clara efectul si puterea se observa mai pregnant !
Balasturile de care vorbiti voi ca ar pastra lumina paralela cu drumul ... va spun ca degeaba sunt pt ca nu pot misca farul de Solenza care este tras de fapt de niste cabluri nenorocite si nu este reglat electronic ca la Matiz sau alte masini mai rasarite tehnologic .
Singurul lucru care se misca la XENON si anume BI-XENON este tragerea sau inaintarea bulbului de xenon de catre un sistem magnetic cand comuti fazele si ATAT .
Am incercat sa vb la Elba pt o comanda de geam clar dar nu vor sa faca sub nici o forma , nu am idee cum sa fac reglare electronica la farurile noastre si din aceste doua motive am renuntat . Eu sunt super-multumit de cum se vede noaptea si sincer am vazut cateva masini cu Xenon care poate ca erau vechi sau nereglate , dar care nu aveau puterea ca a mea . E f adevarat ca multe lumineaza mult mai bine , dar ... inca nu am ajuns la concluzia ca merita banii .

NU nteaza ca aveti lumina albastra , super-alba sau alba la halogenul normal ! Lumina cu cel mai puternic flux luminos este cea pe la 4300' K si asta este alba si nu albastra ! Cu cat asbastrul este mai intens catre violet , cu atat este mai suparator la ochi , cu atat lumineaza mai slab , dar cu atat este mai cool din pacate .
sorin1983
QUOTE(metrix4you @ 4 May 2007, 19:14)
Concluzia ... se merita sa dau 600.000 pe 2 becuri cu Xenon din Carrefour ?Lumineaza bine ?
Si inca o intrebare si mai importanta ... sunt legale ???sau ma opreste nea politaiu si ma pune sa le schimb.
Mie unul , imi plac cum se vad ... (oricum isi pune cumatu la logan saptamana asta)
*



ce vrei tu sa iei cu 60 de ron gasesti in targ sau la piese auto cu 20 de ron! aceeasi marie cu alta palarie!
oricum sunt ilegale! si pana te pune sa le schimbi poate iti retine talonul smile.gif si apropo sa ai grija cu puterea lor pt ca am inteles ca ar cam topi geamul farului smile.gif
marius80_eugen
Cu vre-o 45 ron gasesti Philips Vision PLus 50% , cu 75 ron Power2Night GT150 ... si esti si legal , lumineaza de zeci de ori mai bine , mai fiabile si performante .
Dar NUUUUUU , vor mergeti in targ si chiorati-ma cand ne intalnim noaptea pe nu stiu ce drum .

Dupa zeci de pagini de discutii despre becuri si ce merita si ce nu , se mai face inca un topic in care unii inca vor sa mearga in targ sa-si ia "xenoane neamule " !

CITITI , CITITI , CITITI !
mark``
Am avut placerea ca aseara un amic de-al meu sa-si monteze un kit xenon pe Toyota Corolla. Merg extrem de frumos si ghiciti cat a fost kitu`? Doar 150 euro, si ai xenoane get beget de 6000k (din astea a pus prietenu) sau cat vrei. Era cel mai bun compromis intre putere lumina si ceva tenta albastruie. Montatu` l-a costat numai 100 de lei in care a intrat si montarea unui amplificator si a unui kiker in portbagaj. Merge foarte fain. Tare as vrea sa-mi comand si eu un kit si va mai spun ceva: merge xenonu pe solenza de numa numa... De unde stiu? Pai omu` care a face montaju` si-a pus pe masina lui mai veche, Ford Escort care nu are faruri clare si merge foarte frumos. Deci? Merge fratilor, dar nu uitati sa reglati calumea farurile sa nu orbiti lumea. Si inca ceva.
Nu-mi venea sa cred cat de urat bat halogenele dupa ce s-a montat xenonu`. Adica se vede foarte tare ca si faza lunga si proiectoarele sunt galbene galbene pe langa xenon.
marius80_eugen
Pe mine nu ma incanta cu absolut culoarea ! Deci cu cat culoarea asta este mai aproape de 4.300 - 4.500' K , cu atat intensitatea luminoasa este mai mare . Si la mine se vede diferenta intre H4 si proiectoare .
Acum , cu cat culoarea este mai albastra cu atat va opreste Politia mai des ! Nu aveti spalator de faruri si nici nu aveti ce sa faceti pentru ca farurile sa fie mereu curate .
150 euro nu mi se pare deloc ieftin , tinand cont de faptul ca in America sunt la 100 $ , dar acolo astea sunt ca si neoanele de sub masina sau ca multe alte elemente de tuning . Poti sa le cumperi , dar nu sunt legale si nici nu le poti autoriza !
Daca pana acum ne deranjau doar "xenoanele" din targ de 50 ron , de acum ne vor deranja adevaratele xenoane prost reglate si carora nu ai ce sa le faci .

Am recomandat Philips-urile si tot asta recomand . Desi pretul este de 10 ori mai mare , lumina nu este nici macar dubla ca putere fata de Halogenul normal de la Philips . Riscurile de a se strica ceva din acel kit este mare ( pentru ca pretul este cel mai mic si baga in el componente ieftine , calitatea costand peste dublu ! , iar la 300 - 400 euro nu mai iti pune nici un romanas pe masina ceva de calitate ) , nu prea se gasesc piese de schimb la kiturile de xenon sau costa prea mult , riscul de a-i orbi pe ceilalti creste , riscul de a te alege cu amenda creste .

Deocamdata eu nu pot sa privesc xenoanele pe Dacii altfel decat privesc folia neagra pe stopuri , stopurile de ceata aprinse mereu , farurile si proiectoarele aprinse in miezul zilei in oras , claxoane de tren pe masini si restul de "tuning" de Vitan care devin f deranjante in trafic .
Ca aveti dreptul sa faceti ce vreti cu masina voastra ... deja este sub semnul intrebarii , dar cand multi incep sa deranjeze cu faruri prost reglate ... deja deranjeaza mai mult si chiar pot provoca accidente serioase , mult mai mult decat folia mea neomologata si pentru care mi se suspenda talonul + doua punte + 3 mil amenda .
Amedeus
marius80_eugen sunt perfect de acord cu tine.
Vreau sa specific ca o paranteza ca tensiunea aia de mii de volti (23 KV) e doar pt. pornirea becului dupa care tensiunea nominala este 80-85 V.

Nominal Lamp Voltage
85V
Open Circuit Voltage
400V
Ignition Lamp Voltage
23kV
marius80_eugen
Eh , eu stiam ca acel sistem aprins nu consuma ca putere decat 35 W , fata de 55/60 W Halogenul . Apoi exista mereu un "lag" intre comanda de aprindere si aprinderea fizica a farului si nu este bine sa dai "flash-uri" pt ca scurtezi f mult viata mecanismelor .
Parerea mea era ca tot sistemul ar trebui sa consume mai putin decat sistemul clasic pe Halogen , dar cred ca cel mai corect ar fif sot daca cineva reusea sa masoare tensiunea bateriei cu Halogen si cu Xenon pe aceeasi masina .
mark``
E mai mic consumu cu xenoane pt ca functioneaza la o putere mai mica decat halogenele (35W vs 55W). Si e adevarata faza cu orbirea soferilor dar pana la un punct, adica trebuie neaparat reglate farurile din nou chiar daca cu halogene mergeau perfect. Xenonu` bate mai puternic si are alta raza de bataie. Pretenu` si-a reglat farurile si nu deranjeaza stati linistiti. Si inca ceva, in service-urile serioase dupa un montaj xenon nu-ti da drumu pana nu-ti fac re-reglaj la faruri.
marius80_eugen
NICI un service nu iti va da la mana hartie ca ti-au reglat Xenoanele pe Solenza ! De ce ? Pentru ca nu au voie si nu se pot considera legale , iar Politia daca te opreste poti sa le dai si 10 foi cu reglaje de lumini , tot te lasa fara talon pana nu revii la instalatia originala a masinii . Nu intelegeti ca "alte" masini au reglare automata , iar acel balast de care spuneti voi ca ar fi in unele kituri nu isi face treaba cum trebuie . Sa mergeti pe un drum denivelat si masina si sa vedeti cum se tot ridica si se coboasa farurile si ganditi-va ca de la un anumit nivel ceilalti nu vad decat flasuri cu Xenoane apropiindu-se catre ei .
C a t a l i n
Vorbești prostii...Spune concret numele service-ului care a reglat xenoane pe SLZ, eventual numărul mașinii "prietenului închipuit"... Asta așa, poate îl scăpăm de talon radmasa.gif

Crezi că vrea cineva să îți citească fabulele? blink.gif
dizie
eu pun problema mai simplu... cu ce te ajuta sa-ti pui xenoane daca 90% din soferii de pe contrasens dau flash-uri si te orbesc ca nu mai vad nimic de tine?
si intreb... nu cumva farul trebuie sa fie diferit din punct de vedere constructiv pentru a reflecta lumina altfel?
dandrei
QUOTE(mark`` @ 26 Apr 2007, 20:41)
Nu de alta dar ma bate gandul de asa ceva si v-as intreba pe cei care aveti daca se merita si ce trebuie mai exact!
*




QUOTE(Catalin Marinarul @ 26 Apr 2007, 20:47)
Instalație de spălare faruri biggrin.gif ...
*





ok...mi se pare absurd sa faci asa ceva...desi daca se poate e foarte interesant...vreau niste poze...ma refer la ambele chestii...
C a t a l i n
păi e absurd...ca să rezum: pentru a avea în mod legal montate faruri xenon pe orice mașină, trebuie să ai:

-instalație de descărcare în xenon, incluzând balastul. (deci nu doar becuri din obor...)
-instalație de autoreglare a farurilor în funcție de încărcarea mașinii.
-instalație de spălare a farurilor.
-faruri cu sticlă clară.

Kiturile ce se tot vând sunt bullshituri, NU SUNT LEGALE, iar orice încercare de "fabricare" a celor de mai sus ar arăta cel puțin urât, să nu mai vorbim că nu ar fi omologate niciodată de RAR.
mark``
On topic, parerea mea ca daca cineva vrea sa faca - sa faca, daca vreau de ce nu? Trebuie sa-ti ia neaparat talonu`? Lasati ca si in Mures se ia talonu da nu chiar asa. Daca instalatia e facuta calumea sa nu deranjeze in trafic nu se leaga nici dracu de tine!
cosmin_2300
Dar poze cu masina prietenului ( stergi nr ... ) nu poti sa pui ?
Amedeus
Un prieten a comandat din Germania niste LED-uri ( cu tot cu soclu si niste diode pe soclu ca sa poti pune led-ul fara sa ti cont de polaritate) de intensitate mare pentru pozitie. Totul OK, dar pe factura germana atragea atentia in mod special ca nu sunt legale. Deci, ce sa mai vorbim de faruri....
Nu mai spun ca un LED costa 7,5 € (complet cu soclu). huh.gif
GabyT
QUOTE(mark`` @ 12 May 2007, 13:45)
...
Trebuie sa-ti ia neaparat talonu`? Lasati ca si in Mures se ia talonu da nu chiar asa. Daca instalatia e facuta calumea sa nu deranjeze in trafic nu se leaga nici dracu de tine!
*




Asa cum am spus la postul #9, daca nu sunt omologate de catre RAR, politia are tot dreptul sa-ti salte talonul, chiar daca "instalatia este facuta calumea sa nu deranjeze in trafic", deoarece art. 13 din REGULAMENT din 4 octombrie 2006 de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice prevede :

"Se interzice montarea la autovehicul, tractor folosit în exploatari agricole si forestiere si vehicul pentru efectuarea de servicii sau lucrari, tramvai ori remorca a luminilor de alta culoare sau intensitate, a altor lumini, dispozitive ori accesorii de avertizare decât cele omologate."

La fel cum i-am spus si lui free_fiber, intr-o interpretare stricta a textului de mai sus, chiar si cei care avem montate in faruri becuri de alta culoare decat cele originale (a se citi Philips Blue Vision s.a.) suntem inafara legii...

Am vazut in Bucuresti foarte multe Loganuri cu faruri "tunate" (avand lupa si becuri cu xenon) care arata super bine, insa mai mult ca sigur nu sunt omologate, pentru simplul motiv ca RAR-ul nu face asemenea gesturi...

Oricum, investitia nu cred ca se justifica pentru Solenza sau Logan (asta este parerea mea), insa sunt tare curios cum ar arata asemenea faruri, asa ca daca exista vre-un temerar, vreau si eu niste poze.
marius80_eugen
mark'' sa stii ca nu ai dreptate nici din punctul meu de vedere , apoi tu ai inceput cu aprecierile la adresa omului si nu la adresa parerii lui !
DA , se poate face , NU se stie cat vor deranja sau nu in trafic , dar un lucru este clar si anume ca vor deranja cu muuult ami mult decat niste Halogen prost reglat .
Mark'' eu nu am nevoie de poze pt ca stiu cum arata si cum se vad , asa ca revin si eu cu cateva precizari :

1. kitul de Xenon cu tot ce trebuie , este necesar ca de la el se pleaca .
2. instalatie de reglare a farurilor in functie de incarcarea masinii nu se poate face sau inseamna sa schimbi tot sistemul de prindere si fixare a farului . De ce ? Pentur ca nu ai cum sa faci un sistem sa reactioneze si sa miste singur acel buton de reglare pe care abia omul poate sa-l miste si nu este ca Matiz sau alte masini care au reglarea electronica . Apoi un sistem de auto-leveling costa destul de mult si trebuie si ala adaptat . Nici jumatate din masinile cxare ies din fabrica cu Xenon NU au un astfel de sistem , dar voi va ganditi sa ridicati dotarile Solenzei la cele de Audi A6 ...
3. instalatia de spalare faruri este sa spunem usor de facut , chiar si adaptarea unui motoras si a duzelor , DAR orice astfel de instalatie trebuie sa aiba o presiune f mare , altfel farurile NU vor fi curatate numai prin acea presiune , iar noi nu avem nici macar pentru tot parbrizul stropire corespunzatoare .
4. Faruri cu sticla clara IN NICI UN CAZ ! Am studiat si eu si m-am interesat mai mult si cea mai mare prostie ar fi sa pui sticla clara . De ce ? Pentru ca toata lumina s-ar impratia cum ar vrea ea si nu ar mai fi concentrata sau disipata unde trebuie .
Si de ce are Loganul geam clar ? Pentru ca el are altfel sticla farului si daca sticla este proiectata sa functioneze cu geam clar , atunci totul este ok , dar sticla de far a Solenza NU este proiectata pentru a face toata dispersia si concentrarea razei luminoase unde trebuie . Acel geam clar nu reduce atat de mult pe cat credeti voi puterea de iluminare a farurilor .
Nu se pune problema de autorizare RAR , astfel incat dupa multi bani investiti si timp puteti ramane f repede fara talon . Apoi daca vrei sa faci chiar si ITP-ul sau RAR-ul la masina NU il vei lua ! De ce ? Pentru ca astfel de "imbunatatiri" nu sunt permise legal si isi risca postul daca te trec la testele respective .
mark'' - eu eram sa raman fara talon pt ca am folie pe masina ... si nu stiu cu ce e periculos in trafic atat de tare , tinand cont de faptul ca e 50% si se vede f bine din interior , fata de 70% omologata ... Dar toata treabas asta mie mi se pare ca find o magarie politica si o tratez ca atare . Deci nu conteaza ce e corect si ce nu , dar daca ma itnrebi pe mine ca raspuns al afirmatiei tale ca in Mures nu se ia repede talonul pentru montare de ce vrei tu sa montezi , atunci raspunsul meu ar fi :
" Stai in Mures dupa ce faci acele imbunatatiri ! "
C a t a l i n
Data nu are nicio relevanță, și oricum se poate pune orice dată pe poză...
Nu demonstrezi nimic cu acele poze, dacă nu apar în ele cele necesare unei instalații xenon (ma refer la balast, spălare, geam clar, autoreglare...).
Mai bine fă poză autorizației RAR, dacă vrei să aduci ceva bun pe acest forum...
mark``
Ha ha si iara ha ha, nu scriu din sala de net ci de acasa deci iar n-ai nimerit-o si poze o sa fac la toata instalatia ca sa nu mai ai ce comenta. Vor aparea pe seara.
Si mariuse citeste ultimul post al marinarului mai ales ultima fraza. Daca el nu ma ataca verbal spune cine o face? Eu doar reactionez.
Mai sus mi-am spus parerea despre un anumit lucru, indiferent ca a fost buna sau nu si altcineva mi-a sarit in cap, in speta marinaru` deci eu ce sa fac? Am ripostat scurt si la obiect. Nu l-am facut pe om in nici un fel deci...Daca ideile mele nu se potrivesc cu ale lui am mai spus, asta nu inseamna ca poate sa se lege de cine vrea. Sper sa termine odata cu offtopicu sa pot discuta si eu odata ceva cu oamenii de aici. Daca nu-i place sa se abtina. Deci nu stiu cine pe cine sare....
Mariuse stiu ca trebuie intreaga instalatie de xenon doar nu oi adapta vreun la halogen la ea. Si in topicu asta am mai zis ca geam clar pt xenon nu trebuie obligatoriu pt ca am vazut fara si merge foarte bine. Si cu luatu` talonului ce sa zic, la noi in oras nu am auzit sau vazut vreo persoana pe care s-o opreasca expres sa-i verifice instalatia electrica respectiv cea de iluminat. Eu am pozitii albastre (pe care intentionez sa le schimb ce-i drept cu altele argintii) de ceva vreme si e mai usor de observat dar n-am fost oprit vreodata.
C a t a l i n
Ca să citez un înțelept contemporan, "Ha ha si iara ha ha" ("iară" fiind licență poetică sau "agramaticalitate" biggrin.gif ), pozele promise nu au venit...și nu vor veni...Vorbărie doar așa, să ridice praful...

Mai repede vin eu cu pozele singurului și "strict-secretului" submarin românesc... radmasa.gif
nh1980ro
Cei de pe site-ul Philips spun ca becurile lor sunt Street Legal. Deci daca avem Blue Vision, eu as zice ca suntem in regula. Eu am fost si la ITP cu aceleasi becuri Blue Vision si nu s-a deranjat nimeni din cauza lor. Iar ITP-ul nu l-am facut pe spaga sau alte astea, ci a fost "pe bune".
mark``
Marinarule stai pe aproape ca ti se intorc tie cat de curand! Altceva nu mai zic!
mark``
Si iata ca se intorc, Marinarule in caz ca nu crezi o sa-mi vezi in fundal si masina mea din avatar. Asta e masina respectivului, cea din dreapta bineinteles.
[attachmentid=54108]
Si poza cu balastu din Toyota ce dovedeste ca este xenon!
[attachmentid=54110]
Far clar ce-i drept!
[attachmentid=54112]
C a t a l i n
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Și SLZ cu XENON unde e?

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
pastrama
radmasa.gif
N-a incaput in cadru. radmasa.gif
mark``
In caz ca nu ati citit topicu va reamintesc eu, cosmin m-a intrebat daca: "Dar poze cu masina prietenului ( stergi nr ... ) nu poti sa pui ?" si eu am pus. Nu am scris niciodata pe topicu` asta ca mi-am pus eu xenon, deci mai cititi altadata! biggrin.gif
Jack Daniel's
Omul vrea sau se intreaba daca merita sa isi puna xenon pe Solenza ! smile.gif
mark``
Si eu i-am spus prin alte posturi ca se poate deoarece am vazut si pe masini mai vechi si aratau bine.
marius80_eugen
Cu ce va ajuta sa vedeti o poza ? Pentru poze puteti sa vedeti pe net diferente intre faruri cu si fara Xenon. In daewooclub multi si-au pus pe Kalos , Cielo , Nubira ... dar sunt masini mai "dotate" din punct de vedere al reglajelor farului .
mark``
Apai una peste alta se poate pune, ca nu e la fel de frumos e alta treaba. Acuma ce nu inteleg eu: de ce se ia gaia de unu ca mine sau oricare are solenza si cu xenon sa zicem, dar de alte masini care nu au stock asa ceva nu se leaga, pt simplu fapt ca sunt straine. Exemple sunt destule de la VW pana la TOYOTA, HYUNDAI, RENAULT si cred ca toate. Nu au pus asa ceva dar daca baietii isi monteaza pe masinile lor nu-i intreaba nimeni de sanatate, pe cand o DACIE hopa, imediat trage pe dreapta, ce aveti acolo domnu`? NU-I CORECT!
Marty
Ce nu pot lasa neobservat, e faptu' ca marius eugen in continuare se erijeaza-n lider de opinie si atoatestiutor si el de fapt habar n-are.
Ce zici, stimabile, ca balast-ul se livreaza doar LA UNELE KIT-uri? Spre informarea ta, in contextul de fata, balast=droser=starter=ridicator de tensiune. Adica TOATE KITURILE HID AU BALAST. Dar, de fapt, nu ma mira ca tu te asteptai ca pe linga ridicatoarele de tensiune, fire si becuri, sa gasesti in cutia kitului HID si o pereche de greutati de un kil, d-alea de se folosesc la cintarele din piata.
Pe linga cele zise mai sus, nu pot sa nu observ ca la Matiz reglarea se face.... electronic? radmasa.gif Ma, tu te-ai uitat la prea multe filme cu cowboy, sa de dracu'! Ce spui tu acolo se refera la reglarea farurilor in functie de incarcarea masinii. reglare care se poate face mecanic (pe cablu), electro-mecanic (actionare manuala din masina, cu motor electric pus pe far) si... autoleveling (care nu e neaparata nevoie sa fie instalat pe faruri cu lupa sau dotate cu HID). Acu', daca esti bun, ia explica-ne tu noua cum se face reglajul electronic la farurile unei masini noi de 4500 de euro.

Amedeus, fiecare tara cu damblaua ei in ceea ce priveste ce accepta si ce nu accepta sa circule pe strazi. Ideea e NU ca led-urile alea ar fi interzise, ci ca nu s-a obosit nimeni sa se duca la TUV si sa obtina o aprobare pentru ele, atita tot. Probabil ca nu se justifica pretul pentru obtinerea aprobarii respective si prefera sa le vinda asa, atragind insa atentia cumparatorilor ca produsele respective nu au aprobare TUV.
In alta ordine de idei, eu am dat pe led-uri d-alea de pozitie vreo 200 de mii pe o pereche. Se gasesc pe okazii.ro, in mai multe culori.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.