cuiul ala este la intrarea furtunului de benzina in carburator. De el atarna plutitorul. Ce face: benzina intra si trece prin acel cui (e o supapa defapt) si intra in CNC (camera de nivel constant) unde se aduna pana la un anumit nivel (dat de reglajul plutitorului, exact ca la bazinul de la veceu). In momentul in care camera se umple, plutitorul se ridica, apasa pe acel cui, care inchide intrarea de benzina.
La tine se pot intampla urmatoarele lucruri:
1. cuiul nu mai etanseaza bine => nivelul in camera creste => motorul merge cu multa benzina (inecat, fum negru) => consum ca la balamuc
2. retur infundat. In momentul in care cuiul inchide, pompa de benzina care merge tot timpul (ca doar e legata direct de motor) nu mai poate sa pompeze benzina in carburator prin urmare, prin intermediul unor supape cu arc (calibrat sa permita deschiderea supapei la cresterea presiunii) da drumul la benzina pe un alt circuit care merge inapoi in rezervor. Ala e returul
. Daca ai returul infundat si efortul de a baga benzina pe retur e mai mare decat ala de a forta cuiul, atunci benzina ajunge tot in carburator cu urmarile spuse la pct 1.
capisci?