Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: e posibil?!?!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cristi_andu
ohmy.gif Masina nu e paraginita, a fost revizuita aproape cap-coada. Inlocuite piesele uzate; jigleoare noi(verificate,bune)am facut reglaj "la nea mecanicu priceput" 18la suta sad.gif m-am dus la service autorizat, 16la suta mad.gif ...Am zis ca mi se pare si am repetat calculul. Acelasi rezultat.Aaaa...cu un plin am mers cam 1/3 in exterior.
ionut.tanase
DETALIAZA pt ca din descriere nu ne putem da seama!

LE ai verificat si circuitul carburant? poate ai pierderi de benzina (rezervor spart,fisurat, conducte ne-etanse etc...pierderi de benzina? )
Ov
sau retur infundat
cristi_andu
nu prea mai stiu cum sa detaliez(mai intrebatzi-ma voi, la o adica )Carburatorul a fost curatzat, verificat de 4 ori in 3 luni.TOTZI mecanicii (care mai de care mai autorizat si cu experientza)la care am fost au verificat si nu sunt pierderi de benzina pe traseu, rezervorul e ok sad.gif Totzi zic : am reparat,era de la carburator, ca nu era reglat, da' l-am reglat EU si e ok!..., si sa vad "la buzunar si calcul elementar" ca tot16-18 ia la suta.Si zau ca nu o turez/chinui, nu stau cu orele in trafic.
cristi_andu
retur infundat?!?! blink.gif deja is in ceatza biggrin.gif ceva detalii?cum verific?ce verific?
vis-a-vis
Ce metoda de calcul al consumului ai aplicat?
cristi_andu
1.pornind de la 0(fara strop de benzina in ea) bagat 20 litri, mers pana la 0,km calculatzi atat pe bord , cat si pe distantze cunoscute, verificate pe alte masini
2.pornind de la 0(fara strop de benzina in ea) facut plin, mers pana la 0
Dupa fiecare "reparatie/reglaj"calculul a fost facut de 2 ori inainte de a merge din nou cu ea in service.

vis-a-vis
N-ai specificat numarul de kilometri parcursi wink.gif
tatabobu
Ti-a spus macar un mecanic ca ti-a schimbat "cuiul poantou"? Eu am schimbat vreo 3 pana am gasit unul bun.
ionut.tanase
Cum merge masina? Are rateuri/smucituri/intreruperi in sarcina in mers? Detaliaza pt. ca o masina care merge perfect si nu are pierderi de carburant si pe deasupra mai are si reglaje facute de "meseriasi" + piese schimbate, eu unu chiar nu stiu ce ar putea avea sa consume atat wacko.gif Ar mai fi o chestie: poate are chiulasa ovalizata, supapele nu mai inchid cum trebuie si motorul este "pe butuci" dry.gif
cristi_andu
biggrin.gif daca am mers cu 20 de litri 90-91km km si apoi am mai mers(da'npins pe dreapta) biggrin.gif (eu zic CA CAlculele E bune) Am vrut sa schimb TOT carburatorul, da totzi m-au privit ca pe unu' scapat de la azil si au zis ca E OK! De cuiul respectiv nu am auzit pana acu (da'banuiesc ca daca il vad pre vreo schema, il recunosc) (ca m-am uitat si eu cand incercau oamenii sa imi "salveze" masina si am vazut ca mai exista schite pe forum-ul asta) Zau ca daca ma duc inca o data la mecanici, si imi spun:ERA CARBURATIA, oricat de atashat ash fi eu de masina,torn benzina pe ea, ii dau foc si sar ca tziganii peste biggrin.gif
cristi_andu
"poate are chiulasa ovalizata, supapele nu mai inchid cum trebuie si motorul este "pe butuci" " daca "batranu meau" atunci inainte sa imi dea cheile, o fo' baiat bun si o bagat-o'n service si i-o facut si motor si alte alea, nu cred ca e asta. Masina merge bine, (zic si eu si altzii mai priceputzi) (Merci de interes deci 2 chestii deja tre sa vad ce-s alea:returul si cuiul)
smith
Daca toate celelalte reglaje sunt corecte verifica asa cum a zis si tatabobu cuiul poantou, mie imi consuma cam cu 50% mai mult din cauza lui (merg zilnic cu masina la servici pe acelasi traseu+ alte drumuri, cam aceleasi - inainte de schimb imi manca 45l in 10 zile, acum imi ia 40l in 14 zile).
Un cui poantou costa 20 de lei, de Carfil bineinteles - eu pe-al meu l-am nimerit din prima bun asa ca nu ma pot pronunta asupra calitatii.
cristi_andu
am vazut o schema pe aici (da nu o mai gasesc)Am vazut 1.surub de pozitionare clapeta si 2, surub reglare amestec.Avetzi ceva vreo schitza/ poza a CUIULUI POANTOU?(poate ma dumiresc si eu biggrin.gif )
argon
presupun ca regulamentul nu l-ai citit... 10%warn

QUOTE(Regulament)
d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc.
Ov
cuiul ala este la intrarea furtunului de benzina in carburator. De el atarna plutitorul. Ce face: benzina intra si trece prin acel cui (e o supapa defapt) si intra in CNC (camera de nivel constant) unde se aduna pana la un anumit nivel (dat de reglajul plutitorului, exact ca la bazinul de la veceu). In momentul in care camera se umple, plutitorul se ridica, apasa pe acel cui, care inchide intrarea de benzina.

La tine se pot intampla urmatoarele lucruri:

1. cuiul nu mai etanseaza bine => nivelul in camera creste => motorul merge cu multa benzina (inecat, fum negru) => consum ca la balamuc
2. retur infundat. In momentul in care cuiul inchide, pompa de benzina care merge tot timpul (ca doar e legata direct de motor) nu mai poate sa pompeze benzina in carburator prin urmare, prin intermediul unor supape cu arc (calibrat sa permita deschiderea supapei la cresterea presiunii) da drumul la benzina pe un alt circuit care merge inapoi in rezervor. Ala e returul smile.gif. Daca ai returul infundat si efortul de a baga benzina pe retur e mai mare decat ala de a forta cuiul, atunci benzina ajunge tot in carburator cu urmarile spuse la pct 1.

capisci? smile.gif
cristi_andu
smile.gif OV! merci mult! Cred ca asta e o cauza posibila! (asta nu am vazut sa fi fost luat in calcul.Toti s-au repezit la reglajul carburatorului) Esti "doctor"! smile.gif Deci: am vazut parerea sa imi cumpar alt cui si sa-l inlocuiesc.
Ov
verifica mai intai !
1. scoti capacul carburatorului il intorci invers astfel incat plutitorul sa apese pe cui si sa inchida, apoi bagi mustiucul de la carburator pe unde vine benzina in gura si tragi (smile.gif ) si apoi il blochezi cu limba. Ar trebui sa nu traga aer de afara.

2. iei frumusel o pompa, scoti returul din pompa de benzina (turul intra prin partea de jos a pompei si returul iese tot din pompa, dintr-un fel de T (o parte merge in carburator, cealalta e returul care merge in rezervor) mufezi pompa pe retur si-i dai smile.gif. Ar trebui sa se auda bolborosind benzina in rezervor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.