Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema tasnitoare apa
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
niq
Hello ! Am si eu o problema.. ca doar am si eu ca si voi o DACIE care deabia astept s-o skimb.. defapt as avea mai multe probleme.. dar una.. care ma sacaie .. ar fii ca nu imi merg fantanile arteziene .. nu scuipa nimic pe parbriz.... unde sa ma uit..?
C a t a l i n
Deschizi capota, te uiți în compartimentul dintre motor și parbriz, acolo unde se află motorul ștergătoarelor, pompa de lichid și rezervorul de lichid de parbriz...

Verifică să ai lichid în rezervor, apoi vezi dacă se aude motorașul bâzâind (verifică cei 2 papuci electrici pe de motoraș) când acționezi maneta spre volan, și dacă aceste condiții sunt îndeplinite, încearcă să desfunzi furtunașele și diuzele de pe capotă...

Un motoraș cu pompă e vreo 35 RON... sad.gif
niq
pai nu se aude nimic...asta e beleaua..
C a t a l i n
Ia un aparat de măsură (multimetru pus pe măsurare tensiune) și verifică dacă motorașul este alimentat când acționezi maneta... La nevoie merge și un simplu bec auto smile.gif
Dacă este alimentat și nu funcționează, mă tem că trebuie să cumperi altul...

Nu știu dacă se poate desface / repara...
niq
o sa incerc maine.. o alta intrebare stii cumva cum reconditionez interioarele usilor..? ca sunt cam batute de vreme
C a t a l i n
Dacă te referi la fețele de uși, ar trebui să cauți pe forum...

Cu ceva adaptări, se pot monta fețe de uși de SuperNova, poate chiar de Solenza, sau se pot înlocui cele originale, cu unele făcute din placaj, peste care se aplică autocolant, sau material de tapițerie, capitonaj etc... Idei sunt...Trebuie să cauți un pic pe forum...
niq
scz ca nu am mai raspuns dar .. problema timpului.. e o kestiune grea..am incercat ieri .. sa fac tzasnitorile.am pus direct plus si minus pe pompa si merge.. in rest nu sad.gif ce sa fac?
C a t a l i n
Adică aruncă apă când o alimentezi direct?

În acest gaz, trebuie să desfaci blocul cu maneta de comandă a ștergătoarelor, să vezi de ce nu face contact acolo...
La mine trebuie să trag mai tare de manetă, o să o desfac și eu în curând...

Siguranțele din stânga volanului sunt toate ok?
mihai0070
Si la mine functioneaza stropitorile numai daca trag tare de maneta ... si nu arunca apa in jet continuu ... si cu intreruperi ca pompa de benzina ... cand stergatoarele sunt la puntul 0 arunca apa ...cand pleaca nu mai arunca apa cand ajung in stergatoarele 0 iar iar arunca apa ... si tot asa ...
niq
eu ma gandeam sa-i pun un butonel biggrin.gif ca sa faca kestia asta.. ca si asa sunt destul locuri goale in bordul masinii.. ca sa nu mai desfac.. smile.gif nu e mai simplu?
$$ilvviu
Ar fi mai simplu. Numai sa identifici cablurile.
C a t a l i n
Nu e rea ideea...
Dacă nu te interesează să pornească și ștergătoarele simultan, atunci trage direct fire spre motoraș...Dacă vrei să tragi de la blocul manetei, gasești firele pe schema electrică...
niq
pai am facut proba si nu merg si stergatoarele.. pun plusu si minusu de la baterie.. iar intre ele pun un intrerupator.. e simplu...
niq
aaa inca o kestie.. ieri vroiam sa ma duc la gratar... si pe drum... mi s-a rupt o bucata de plastic care tine cablu de acceleratie.. de pedala... noroc cu un prieten priceput care l-a legat.. bla bla bla.. dar cand l-a legat l-a legat prea strans masina era turata.. nebunii mari,am ajuns la gratar.. ne pregatim sa desfacem filtru de aer mai desfacem din sufa ,pornim cand am pornit-o o piulita de pe filtru cade direct in carbuator.. ne kinuim noi s-o scoatem nu putem alegem sa desfacem carbuatorul ... am desfacut si l-am pus inapoi rezultatul acum nu mai imi sta le relanti... sad.gif moare tb sa merg cu soclu(asa se zice corect) tras sad.gif(( ce sa fac sa fac o vizita la nea mecanicu sau se poate remedia?
driverx
Du-te la nea mecanicu, ca se pare ca de fiecare data cand puneti mana pe ea, ii mai faceti ceva.

Plus, daca e carb dublu corp, e cam greu de reglat. Oricum, depinde si ce nea mecanic iti alegi, ca daca dai peste un tampit, singura diferenta intre a repara tu sau ala carburatorul consta in nivelul de curent (de aer) care trece [rin buzunarul tau.
Ov
povestea cu masina de 10000 euro a plecat aici

referitor la relantiul ala care nu mai sta dupa ce ai demontat carburatorul, sunt 90% sigur ca ai stricat garnitura de sub el si iti trage aer fals => relanti instabil. Nu-i asa ca-ti merge bine in ture ?
niq
adica cum in ture???
C a t a l i n
Adica turat smile.gif ...Când ții accelerația apăsată, să zicem la 2000rpm, cum merge motorul?
niq
zici ca-i BMW-u .. merge bine smile.gif doar .. stii care e faza daca nu merg cu soclu(sau cum draq se zice) tras.. pana la 1500 de rotatii .. imi moare asa.. il tin la 1500.. si se duce cand la 1000 cand la 1500.. cam atat in rest masina merge bine.Oare are rost sa ma duc cu ea la doctor sau nu ?
gabi1
Vezi ca poate ai uitat firul de alimentare electrovalva.
niq
ce fir.. nu cred ca era nici un fir pe acolo.. smile.gif oricum nu e pe injectie.. e carburator
gabi1
Daca e carburator dublu,sigur ai si un fir de legat.
niq
oki o sa ma uit unde e firul ast???? unde se afla si unde se baga?
mihai0070
Este un fir de + prin contact ... care se leaga la elecrovalva de relanti ... in spare la jiclor ...o sa iti dai seama repede
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.