Desi am citit topicurie care se refera la "relanti" si la problemele acestuia, am gasit multe pentru Nova GTI.
Eu am urmatoarea dilema:
-pe o Nova GT am un carburator dublu, care merge exceptional dupa unele ajustari, curatari reglari;
-de la o vreme am constat ca relantiul incepe sa creasca dupa ce motorul se incalzeste destul si se stabilizeaza undeva pe la 1100rpm;
-deschid capota si dau sa reglez surubul respectiv dar acesta mai avea doar o spira la filet pana ce s-a desfiletat complet, astfel relantiul ramanand undeva pe la 1000rpm;
-am scos cablul de accleratie de pe el, cat si tija aia metalica care tine socul, cu ideea sa nu stea agatata clpeta in ele, dar degeaba;
-am invartit si de surubul de reglaj al treptei II, gandindu-ma ca e vreo problema de acolo, dar la fel raman turat;
-am verificat si nu trage aer fals mai ales prin talpa;
Ce ar trebui sa mai fac pentru a stabiliza relantiul pe la 900rpm la cald?
MENTIONEZ ca masina se comporta excelent in demaraj, nu oscileaza deloc turatia-relantiul, ba mai mult dupa 10-20 secunde e deja cald motoru, in sensul ca pot porni fara socuri de parca as fi pe injectie.
Dar parca surubul de relanti ar trebui sa stea pe la jumatea cursei, sau macar sa mai poti desfileta sau infileta pentru a regla mersul la relanti??!!
Astept sugestii!