Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: help
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
galeo
Am schimbat:capac de delcou,rotor delcou,platina,carburatorul l-am schimbat si pe ala ca aveam unul de rezerva.La relanti merge bine,cand o turezi pe loc merge bine,insa cand bagi 1-a da in nas de zici ca se rupe masina in doua.Care ar putea fi cauza?
danny_b
Un prim aspect, ar putea fi blocat cablul de frina mana si sa nu mai poti debloca rotile din spate.Suspenda masina si verifica rotile.Apoi ar putea sa fie ceva in cutia de viteze sau la ambreiaj.Mai vorbim.
galeo
Erau bujiile proaste.Cele vechi aveau 3 luni de cand erau schimbate,nici nu ma ganeam ca se pot strica asa repede mai ales ca erau sinterom,marfa garantata.
bobu
Salutare.
Pt cei cu simptome asemanatoare: smuncituri in timpul mersului.
Atentie mare: problemele nu vin de la carburator sau sistem alimentare cu carburant. Nu va apucati sa schimbati, curatati carburator. Sistemul de aprindere este cauza problemelor(verificati incepand de la platina pana in bujii).
razvan_3asy
Si continuand cu condensatorul.......
mihai0070
Apoi ar putea sa fie ceva in cutia de viteze sau la ambreiaj. probleme de zmucituri nu apar din cutie ... si nici din ambreaj in timpul mersului ... cutia ori merge ori nu merge ... cu care ce sa zmuceasca ... ambreajul odata cuplat ce sa zmuceasca ala ori merge bine ori patineaza ... la plecari de pe loc ... mai poate si de vina si ambreajul dar cutia ???? nu vad legatura ...
danny_nt
si eu sunt in aceeasi situatie numai ca schimbatul bujiilor nu rezolva problema..eu le-am schimbat acu vreo 2 luni o luna a mers mine apoi am revenit la aceleasi sintome....iar cand incerc sa reglez avansul cu o bujie nu-mi mai da scanteie, degeaba invart delcoul in toate partie...trebuie sa fie ceva de la aprindere plus ca axul delcoului scartaie intr-o pozitie...trebuie uns sau se schimba?
jaf
Si eu am avut aceeasi problema.. era de la delcou.. din cate am inteles se numesc "contra-greutati".. adica niste arcuri pe care poti sa le schimbi dar nu le mai poti echilibra.. smile.gif
bertro
"contra-greutatile" alea pe arcuri sunt de fapt dispozitivul de avans centrifugal. Cu cat creste turatia motorului, forta centrifuga impinge greutatile spre exterior (mai devreme sau mai tarziu, in functie de cat de tare le trag inapoi arculetele alea) si alea, la randul lor, misca platina in sensul cresterii avansului. Peste cam 2500 RPM nu mai au niciun efect, asta daca nu ai modificat arcurile.

problema descrisa de oamenii de mai sus nu cred ca e de la avansul centrifugal. Verificati platina, jocul axului delcoului, condensatorul, fisele si -de ce nu- bujiile din nou, chiar daca abia au fost verificate. sunt care se afuma si dupa 100km.

Danny, ai incercat direct cu fisa centrala ? Daca incerci cu o bujie, vezi sa fie bujia in dreptul careia e lama lulelei delcoului smile.gif
razvan_3asy
A scris cineva nu stiu exact in ce topic, dar cand masina are aceste simptome de zmucituri, problema este clar de la aprindere in nici un caz de la carburator.

ps: si eu sunt patit...la mine a fost de la condensator si mergea "zmucita" exact cum a zis galeo
mihai0070
la aprindere este bine de verificat: platina , bujiile , capacul delco , luleaua (ruptor distribuitor), fise , si nu strica sa se reverifice avansul ... poate a sarit de la punct ...
aly
Eu cand am avut problema asta am curatat bune platinile, am micsorat un pic distanta si am scapat.
Atentie insa la jocurile axului "camelat", daca sunt mari problema revine .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.