Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: relanti 1100rot/min cu aprindere
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
spyderman
Motorul meu e cam obosit si am observat ca are demarajul bun doar la relantiul de 1100 rot/min.Ce ma ajuta cel mai mult,e ca motorul cand e rece nu imi da in nas.

E normal sa las relantiul la 1100rot/min?

Si inca o intrebare.E normal ca carcasa de aluminiu a delcoului sa friga dupa ce mergi vreo 10 km sa zicem?
RIon
spyderman, normal e la 800-900. du-te la un service sa iti regleze carburatorul cu sonda in toba, dupa noxe. vei avea si consum mai bun.
spyderman
ai uitat sa-mi raspunzi daca e normal ca delcoul sa fie fierbinte dupa vreo 10 km rulati
AC
Se infierbanta de la caldura motorului.
spyderman
dar e normal sa friga,asta se intimpla la toate daciile
RIon
spyderman, nu am uitat, dar la ce nu ma pricep, nici macar nu imi dau cu parerea, sorry.
cristidb
Verifica daca sunt in regula orificiile de progresiune. S-ar putea sa fie infundata una. Din cauza asta da in nas la accelerari usoare.

La motoarele obosite e bine ca relanti-ul sa fie putin mai mare. Nu pateste nimic.

Delcoul se incalzeste de la motor. E normal.
RIon
cristidb, ce sunt orificiile de progresiune? Si ce fac ele?
cristidb
Sunt niste gauri prin care motorul aspira benzina la deschideri mici ale clapetei de acceleratie, Au rolul de a face lina trecerea de la relanti la circuitul principal. La deschideri mici ale clapetei prin difuzor trece putin aer, insuficient pentru a suge amestec din circuitul principal.

Sunt in corpul carburatorului (4 de obicei) iar pozitia corecta a clapetei de aceeleratie este sa nu fie nici una din aceste gauri sub clapeta la relanti.

Mare parte din timp motorul merge in zona de progresiune. Pana la 90km/h in treapta a 5-a.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.