aureldinu
10 May 2007, 20:56
Am 2000 km de la segmentare.. Am ulei motor activ 20W50 + aditiv. Am pus fise noi siliconate. De 3 saptamani la 2-3 zile ancraseaza aceeasi bujie (nr2).
diaconuliviu
11 May 2007, 07:14
Capac fisurat in zona plotului corespondent cil. 2, fisa 2, bujia 2, supapele la 2 (eventual un joc mic sau inexistent la culbutorii cil 2). Daca bujia se albeste la 2, atunci banuiala se indreapta spre un aer fals la 2 (de regula pierderi pe traseul servo).
mihai0070
11 May 2007, 07:53
diaconuliviu cum daca bujia este alba dupa 5000 km inseamna aer fals ... la motor ... sambata trecuta am scos bujiile si toate 4 erau albe si curate ... cu foarte putin negru un zona filetului ... inteleg ca nu este bine sa fie asa
... motorul merge bine trage excelent ... dar consuma ceva mai mult in oras urca la 14 %(de cele mai multe ori)
diaconuliviu
11 May 2007, 10:02
Eu ii raspundeam strict initiatorului, caruia dupa 2500 km de la segmentare ii ancraseaza bujia 2 (DOI). Si, PREVENTIV, ii expuneam si situatia "bujie alba la cilindrul 2)".
Daca la tine TOATE sint albe dupa 5000 km, ai amestec sarac care, evident, genereaza consum mare.
Amestec sarac: nivel in CNC mic (adica ai reglat cu o tigara -aia da 7,5-8 mm, in loc de 7 mm). Reglajul acolo il faci mai bine cu filetul unui prezon de pe chiulasa sau cu filetul unui aerisitor, alea au M7.
Apoi, aer fals pe la axul clapetei, pe la talpa carburator, eventual o neetansare pe traseul de servo (simeringul de pe tija de actionare pompa), jiclor principal prea mic combinat cu unul de aer emulsor prea mare...
ydaniel
11 May 2007, 10:37
reparatie prost executata:) cred;)