Va salut din nou.
Problema este in felul urmator:
Masina era mai lasata pe dreapta fata, cauciucul de pe dreapta fata tocit foarte mult pe exterior, tragea dreapta destul de mult.
Am facut urmatoarele: schimbat bucsi tirant, capete de bara, echilibrat roti, verificat presiune, adus cauciucurile noi de pe spate pe față, facut directia, iesit 8 mm de deplasare lonjeronul din dreapta fata. Buuun. Am fost la un nene, cu presa, mi-a adus roata din dreapta perfect perpendiculara pe sol. Insa, acum am impresia ca cea din stanga sta cum statea cea din dreapta inainte (cu toate ca nu s-a atins de ea).
Ca sa ma fac inteles, daca priveam masina din fata, roata din dreapta era ca o latura a unui triunghi cu varful in jos, ca la masinile de mare tonaj.
Suparat ca am facut una si s-a stricat cealalta, m-am reintors la cei care mi-au facut geometria. Acum a iesit ca tot cea din dreapta este acum prea mult miscata, si ca trebuie 3 mm inapoi. Le-am spus ca dupa ochiul meu de incepator, cea din dreapta este perfect perpendiculara, si mi-au spus ca la dacii e normal ca rotile din față sa aibă putin unghiul de care va spuneam, ca un triunghi cu varful in jos. Personal, mi se pare o aberatie, nu am camion roman sa arate asa, plus de asta nu am vazut toate daciile cu rotile in felul asta..
Acum trebuie sa ma hotarasc ce sa fac, sa o dau pe dreapta inapoi 3 mm sa arate ca cea din stanga sau sa o dau si pe stanga sa stea dreapta. Tin sa mentionez ca acum trage foarte putin stanga, dar insesizabil aproape.
Valorile de la geometrie sunt in felul urmator:
Softul zice la unghiul de cadere intre 0°30' si 1°30'. Eu aveam prima data 1°11' stanga, si 3°04' dreapta. Acum am 1°24' stanga (de ce mai mare??) si 0°36' dreapta (aproape de ideal, sta perfect dreapta).
Sper sa intelegeti explicatia mea, daca nu, am sa incerc sa reformulez.
Multumesc anticipat