Cristi_an_81
20 May 2007, 20:16
Am si eu o nelamurire nu am vazut mai pe nicaieri nici o referire la dacia 1400, in fond problema mea este urmatoarea, am de la tata socru o dacie pe talon scrie 1310 dar el spune ca de fapt e 1400(dupa cu i-a spus mecanicul, inainte sa o cumpere , respectivul proprietar s-a rasturnat cu ea si a schimat tot, de la caroserie la motor si apoi a vandut-o iar actele au ramas tot pe 1310), am cautat documentatie pentru 1400 si nu am gasit decat pt 1310, sunt lucruri in carte care nu le regasesc pe masina, are cineva asa ceva????????
sobolan
20 May 2007, 21:07
du-te si vezi ce scrie pe placuta motorului.....zi-ne aici si iti vom raspunde....
apropo : bun venit pe daciaclub !
unikat45
20 May 2007, 21:33
ce fel de documentatie ai nevoie si mai ales precizeaza te rog chiar si daca lista e lunga ce caracteristici nu gasesti..motoarele de 1400 (de fapt cilindreea e de 1397 cmc) sunt de mai multe tipuri fiecare avand unele caracterisici deosebite....
Nu cred ca motorul e problema lui, ci modelul de Dacie.
Daca e din 1988 e Dacia 1310 cu motor de 1400.
Adrian_pt
21 May 2007, 01:05
Nu a fost niciodata 1400, a existat 1300, apoi 1210, 1310 si 1410, cu motoare de 1.2, 1.3, si 1.4 respectiv. Din cate stiu - cel putin n-am vazut niciodata Dacii cu "1400" scris pe spate.
Muttley
21 May 2007, 09:23
QUOTE(argon @ 20 May 2007, 22:36)
Daca e din 1988 e Dacia 1310 cu motor de 1400.
Doar daca e TLX (sau mai veche MLS).
Daca e TX e motor de 1.3
maseax
21 May 2007, 09:38
QUOTE(unikat45 @ 20 May 2007, 21:33)
ce fel de documentatie ai nevoie si mai ales precizeaza te rog chiar si daca lista e lunga ce caracteristici nu gasesti..motoarele de 1400 (de fapt cilindreea e de 1397 cmc) sunt de mai multe tipuri fiecare avand unele caracterisici deosebite....
Am si eu o intrebare mai ciudata ...... Cum adi
ca 54 CP la 5250 Rpm ???
Cine naiba merge cu dacia turata la 5000 Ture?
Asta cred ca e cea mai mare prostie... Da oricum Traim in Ro , deci totul e posibil
sobolan
21 May 2007, 16:00
QUOTE(argon @ 20 May 2007, 21:36)
Nu cred ca motorul e problema lui, ci modelul de Dacie.
Daca e din 1988 e Dacia 1310 cu motor de 1400.
si daca e 1310 cu set de 1300 si arbore de 1400(palier marit) ? din 88 ....cam asa ar trebui sa fie....nu ?
mad toz
21 May 2007, 16:14
QUOTE(maseax @ 21 May 2007, 10:38)
Am si eu o intrebare mai ciudata ...... Cum adik 54 CP la 5250 Rpm ???
Cine naiba merge cu dacia turata la 5000 Ture?
Asta cred ca e cea mai mare prostie... Da oricum Traim in Ro , deci totul e posibil
Atinge turatia aia si motorul de dacie,si la turatia aia atinge puterea maxima.
Io unul ii mai dau si 5000 de ture
QUOTE(maseax @ 21 May 2007, 09:38)
Am si eu o intrebare mai ciudata ...... Cum adik 54 CP la 5250 Rpm ???
Intradevar e ciudata
QUOTE(maseax @ 21 May 2007, 09:38)
Cine naiba merge cu dacia turata la 5000 Ture?
Cine vrea puterea maxima, 54 de cai in cazul de fata.
QUOTE(maseax @ 21 May 2007, 09:38)
Asta cred ca e cea mai mare prostie... Da oricum Traim in Ro , deci totul e posibil
Poate imi explici unde e prostia, si ce treaba are traiul in romania cu asta
Chupacabra
21 May 2007, 17:59
TLX nu inseamna neaparat motor de 1,4.
Am 1310tlx, dec 88, motor 1,3.
Cristi_an_81
21 May 2007, 19:39
Va multumesc de raspunsurile prompte, pt urarea de bun venit, acum m-am uitat la seria motorului "012297", problema care este momentan , Duminica am facut un drum dus-intors Constanta-Fetesti si am cam murit de cald , am dat drumul la ventilator dar mi s-a parut ca baga mai cald ca inainte, m-am uitat eu la masina prin bord pe sub bord mai mai de as gasi ceva dar surpriza nimic, se poate face ceva sa fie nitel aer dar fara geamuri, eu am testat asta seara niste ventilatoare de saursa pc prinse prin bord in partatelele de la capetele bordului dar imbunatatirea e nesemnificativa, ma-m mai gandit si la varianta de a trage doua tevi de aluminiu gen burlan de hota din fata de langa radiator pe langa aripi si sa intru cu ele pe sub bord.
Ca documentatie orice se gaseste.
La ce ventilator ai dat drumul? aia e aeroterma de incalzire, rece nu prea baga.
Cristi_an_81
21 May 2007, 21:26
pai la aeroterma am dat drumul cu gandul ca e oprita caldura macar ceva aer rece sa bage dar cred ca trege aer din comparimentul motor care este si el cald
ilikecheese
22 May 2007, 00:15
Eu am 1310 tlx si motorul original era de 1,3. Apoi la un moment dat a fost schimbat cu un 1,4 de 62 de cai la alea 5200 rpm.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.