Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: urla urla si iar urla
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dadu221
problema mea e ca de catva timp (cca) o luna masina mea la 80 de km la ora urla urat de tot .. de fapt urla la 80 acum deja de pe la 70-75 incepe sa devina insuportabila. Pana acum nu a mai facut asa ... cand am luat-o am incercat si eu sa vad ce poate si am ajuns pana la 125 nedorind a o mai forta la mai mult. Atunci se simtea un tremurat usurel pe la 100-110 iar acum tremuratul ala (in toata caroseria) se simte de pe la 85. Am avut ocazia sa mai merg cu o dacie 1300 (din 76)de curand si am vazut ca avea mult mai multa vlaga ca a mea la plecat de pe loc in rampa (a mea e turata si pleaca ff greu din loc si de cand i-am pus cauciucuri de 165 pe fata e tare obosita). Casetofonul meu deja nu mai face fata zgomotului scos de motor : sad.gif
Ov
blink.gif schimba casetofonu' cool.gif
dadu221
nu merita masina mea un casetofoon mai bun !!!!!!
Al Cap0nE
pozibil sa patineze ambreiajul, de aceea se tureaza si nu are vlaga.
cstavaru
Pe langa ambreiaj s-ar putea sa ai si probleme cu directia ?
hash
Daca iti "urla" motorul, inseamna ca ai aprinderea varza. De-aia nu-ti trage, si mai si trepideaza. Asa ca ia-ti bujii noi sau curata-le pe-alea vechi si fa-le distanta la 0,6; pune benzina de 98 daca asa iti cere in cartea masinii; ai sa consumi mai putina benzina. Schimba apoi platinile si regleaza aprinderea in regim dinamic, cum trebuie, cu lampa stroboscopica. Eventual pune-ti aprindere electronica, o sa te scuteasca sa tot schimbi platinile la fiecare mie de km. Mai ales ca vine toamna (ploi), o sa ti se "impuste" intr-o veselie. Posibil sa trebuiasca sa schimbi bobina de inductie, capacul de delcou (vezi contactele, sa nu fie capacul crapat), fisele, eventual uleiul, sa echilibrezi rotile (asta la urma). Ar tb ca daca te infigi in ea pe teren drept, pornind de pe loc sa poti "scartai" cauciucurile destul de frumos.
Dyda
Cu roti de 165 nu vei avea demaraj competitiv si ca sa te convingi incearca sa impingi o masina cu roti de 155 si una cu roti de 165
Spui ca-ti urla motorul , pai zgomotul motorului ( detonatiei ) intr-o proportir considerabila este atenuat parca de esapament , unde nu spusesi nimic de el in ce stare este - a nu se confunda cu functionarera silentioasa , unde alti factori intra in competitie. Ia verifica o tira tot esapamentul si mai dai un semnal sa spui ce si cum.
Al Cap0nE
Asa este, o buna parte din zgomotul motorului este datorat esapamentului. plus ca daca este infundat/obturat, masina va merge mai greu (am observat asta dupa ce mi sa desfundat intermediara, spargandu-se smile.gif )
SPAWN
parerea mea este ca toate astea se datoreaza discului de ambreaj care patineaza
se tureaza mult cand pleci de pe loc sau cand accelerezi mai brusc se tureaza motorul si masina tot nu prinde vitza ?????
daca e asa de la disc este beleaua
Dyda
Un test f simplu si eficace ptr ambreiaj - nu implica costuri-
In treapta a patra se reduce viteza pina la 40Km/h dupa care se accelereaza brusc daca :
motorul se tureaza si automobilul nu demareaza discul este uzat si necesita inlocuirea
motorul incepe sa bilbie ( are tendinta de a se opri ) discul este in stare buna
SPAWN
da corect si foarte simplu de aplicat acest test ph34r.gif
CiprianPJM
Ca sa testezi ambreiaju` poti sa incerci sa "o pui" cu roata la o piatra sau o bordura (ca si cand ai incerca sa o urci pe piatra respect. bordura) sau trage frana de mana (daca tine, la a mea nu) si incearca usurel sa pleci. Daca se tureaza fara mari probleme si fara sa miste inseamna ca e de la ambreiaj.

=====

Editat de moderator: Pentru ca esti nou pe forum, ti-am editat postul. Dar... pe acest forum NU se foloseste limbaj tip mirc!!! mad.gif Adica NU se foloseste tz, sh, adik etc.

Data viitoare postul va zbura daca vei continua sa scrii in acelasi fel! excl.gif
OCEBE
parerea mea este ca a "obosit" motorul; chiar daca ai facut setul sa zicem recent, tot au ramas piese in miscare care datorita uzurii sa duca la aparitia zgomotelor: ex axul cu came, axul delco, rampa cu came, etc. Oboseala (adica uzura) motorului duce si la scaderea performantelor; in plus este posibil ca un set sa te lase chiar si la 10kkm din diferite motive: calitatea pieselor, montaj gresit, ungere defectuoasa, suprasolicitarea motorului.
Se mai pot adauga:
angrenari defectuoase sau/si lipsa ulei in CV (tot o uzura de fapt)
un reglaj prost al motorului (de ex. un avans exagerat duce la zgomote mari, altele decat eventuale detonatii);
o slabire a tuturor imbinarilor elementelor proprii motorului, CV, caroserie, etc;

P.S. ca o constatare personala, pe la 100~110 km/h cam "asa face toate" ptr. ca, cel mai probabil, se ajunge la o rezonanta; pentru vibratii verifica si daca ai rotile bine centrate
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.