Uncle-Sam
25 May 2007, 16:25
Am cumparat anul trecut un carburator nou pt 1410. Surubul pt aer avea varful rupt si a trebuit sa-l dau afara, foarte atent ca sa nu largesc ceva. In curs de doua luni mi s-a infundat de doua ori jiclorul de relanti cu SPAN, ramas in carburator probabil de la prelucrare (nu era mizerie din rezervor, fiti siguri de asta). De ceva timp ma confrunt cu o problema mult mai grava. Cred ca prin circuitul de relanti se afla alt span, care din cand in cand imi obtureaza canalul. Am dat jos carburatorul, am bagat seringa cu ac si am "pompat" benzina cu presiune peste tot, doar-doar de s-o duce naibi restul ala, dar fara succes. Am incercat sa-l desfund si prin metoda "meseriasilor" (accelerand la relanti si obturand cu palma carburatorul), dar a dat rezultate doar pe moment. Are careva vreun sfat practic? Exclusa varianta mersului la magazin/producator pt ca m-a mancat sa-i rup sigiliul
driverx
25 May 2007, 16:43
Iei altu second in stare buna
mihai0070
25 May 2007, 16:52
aer comprimat la vulcanizare ... ca da-l in mama lui de span cat sa stea acolo si in ce cantitate a intrat acolo
Uncle-Sam
25 May 2007, 16:57
Cert e ca nu a intrat, ci era acolo
)
mihai0070
25 May 2007, 16:59
Aer comprimat ala desfunda tot ...
Daca spanul e blocat acolo nu-l scoate nici uraganul Katrina...
driverx
25 May 2007, 17:53
Repet....carb second bun.......lasati Katrinele....
mihai0070
25 May 2007, 18:29
QUOTE(argon @ 25 May 2007, 18:52)
Daca spanul e blocat acolo nu-l scoate nici uraganul Katrina...
$$ilvviu
25 May 2007, 18:45
Il dai jos frumos, scoti toate jicloarele si te apuci sa verifici sufland cu un furtunas prin toate orificiile.
Ideea e sa identifici daca e span intradevar si unde. Apoi... ne mai gandim.
ydaniel
25 May 2007, 19:43
frate dupa 6 luni de la cumpararea unui carb nou asa am patit si eu.avea niste intreruperi.am bagat aer comprimat bai de lichid.....multa munca.MULTA:) Am rezolvat pana la urma:)sti unchiule cand am venit la tine:)
renault12gordini
25 May 2007, 22:59
cel mai bine ii pui jigloare carfil caosta dar merita, nu cumpara cele facute de toate cooperativele, ca nu o sa iti dea randament, cand mi-am curatat carburatorul, mi-a aratat diferenta dintre jigloarecele carfil care sunt foarte bune, fata de cele de cooperativa dor de munca.
renault 12 gordini
Uncle-Sam
29 May 2007, 13:31
Carburatorul e Carfil. Deocamdata merge, cu toate ca mi s-a oprit de doua ori la relanti
mihai0070
29 May 2007, 14:17
daca moare la relanti sau (cazul tau s-a oprit) clar pe traseul relanti sunt probleme
diaconuliviu
29 May 2007, 14:37
Daca la aer comprimat nu iese spanul, ai o singura sansa sa cureti acel carburator: sa scoti toate dopurile tehnologice de pe traseul de relanti, caz in care vei avea canalele expuse "drept", fiind mai usor sa extragi acel span. Problema este sa gasesti/confectionezi/montezi alte dopuri.
QUOTE(diaconuliviu @ 29 May 2007, 14:37)
Daca la aer comprimat nu iese spanul, ai o singura sansa sa cureti acel carburator: sa scoti toate dopurile tehnologice de pe traseul de relanti, caz in care vei avea canalele expuse "drept", fiind mai usor sa extragi acel span. Problema este sa gasesti/confectionezi/montezi alte dopuri.
Am facut eu acum 3 ani aceasta operatiune. Canalele se pot inchide din nou destul de simplu daca o sa cumparati o cutiuta cu bile de plumb de diverse diametre folosite ca si lest la pescuit!
Uncle-Sam
30 May 2007, 09:28
F buna ideea! Daca gasesc bile din alea o sa ma apuc de desfundat Solexurile vechi. Daca pun unu din ala pe masina, imi sare de 15 consumul
Stii vreun magazin pe care mi-l poti recomanda unde se gasesc bile din alea de plumb?
mihai0070
30 May 2007, 10:04
incearca la GIPOPESCAR
(langa gara de nord)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.