Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AdrianP
Baieti, nu mai stiu ce sa-i fac.
Dupa ce opresc motorul imi curge benzina pe clapeta de acceleratie de la
papagalul pompei de sprit. Se formeaza un strat de cam 2 mm de benzina.
Din aceasta cauza abia mai pornesc motorul dupa ce il las oprit mai mult
de 30 de secunde.

Am schimbat jiglerele pompei de sprit, cuiul poantou inchide bine, plutitorul
este bun, nivelul in camera este bun. Dar totusi imi curge benzina pe la papagal.

Care este orificiul acela care face echilibrarea camerei de nivel constant ?
Poate ca imi este infundat acel orificiu si de aceea se creaza presiune in camera
de nivel constant?
diaconuliviu
Cind scoti cagula vei vedea ca pe "cercul" carburatorului ai doua nervuri transversale, una mai lunga, de vreo 3-4 cm, alta perpendiculara pe ea de 7-8 mm. Ele formeaza doua "puturi" de aer, unul din ele e pentru aerisire cnc.
AdrianP
Aaaa, da imi amintesc, sunt undeva lateral spre radiator.
O sa verific si asta ca altceva nu mai stiu ce sa-i fac.
AdrianP
Am observat o alta anomalie.
Cand astup gura de aspiratie a carburatorului (sistemul clasic de desfundat
carburator) la mine nu fluiera. Am vazut ca la celelalte carburatoare fluiera
cand faci asta.
Poate sa fie din cauza ca nu etanseaza capacul carburatoruilui? La mine de
fiecare data cand desfac capacul de la carburator garnitura este uda desi
nivelul din camera este bun.
Si langa putul emulsor exista o cavitate in corpul carburatorului, acea cavitate
la mine o gasesc plina cu benzina de fiecare data cand scot capacul carburatorului.
diaconuliviu
Tare mi-e teama ca ai nivel mare in CNC; poanto-ul nu etanseaza bine, plutitorul o fi spart si plin cu benzina, mecanismul ala al lui (pirghie, lamele, etc se intepenesc), poate retur infundat la pompa, verifica. Si curgerea pe la papagal ca si balta aia arata o "amorsare tip sifon" a circuitelor, care apare (la diametrele alea) la un nivel mare.
AdrianP
O sa incerc sa tusez capacul carburatorului si corpul carburatorului.
Am incercat returul si la pompa merge, iar conducta am suflat-o cu
pompa de umflat rotile.
Poate am presiune mare la pompa de benzina, am o pompa poloneza,
arata ca si cea originala, se potriveste pe motor si pe cutia ei scria ca
merge si la Dacia. Am cumparat-o de la un magazin de piese auto.

Dar de fapt ce fluiera atunci cand astupi admisia de aer de la carburator.
Caci eu ma mir de ce la mine nu fluiera. Poate ca asta dovedeste care
este problema carburatorului meu.

O sa verific nivelul imediat dupa ce opresc motorul. Eu am verificat nivelul
dupa mai multe minute de la oprire si probabil ca deja nivelul a scazut datorita
faptului ca a curs benzina in galerie.
ceaki
vezi ca in camera de nivel ai 2 jigloare. desfa jiglorul care e mai lung si sufla si trage in el. inauntru e o biluta care cand intr-o pozitie deschide si intr-una inchide. la mine asta o fost problema cu fluieratu cum zici tu. sa verifici si daca jiglorul e nou fiindca am cumparat set nou de jigloare si biluta din jigloru asta nu inchidea deloc. mai verifica daca ai diuza in furtunul care merge in galerie.
diaconuliviu
Daca n-ar avea duza s-ar opri la relanti instantaneu.
AdrianP
Duza este in regula, pentru ca relantiul merge perfect.
Ce rol are cavitatea aia, din corpul carburatorului, de langa putul emulsor?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.