cojiloiu
1 Jun 2007, 22:25
Va salut! Am o dacie 1310 din 1985. am o problema cu pornirea. cand vrea cand nu vrea, in plus la relanti am fluctuatii de turatie! m-am gandit eu ca specialist ca "fura curent pe undeva". am schimbat fisele si capacul de la delcou dar sunt in aceiasi situatie. In plus bujiile le gasesc inundate desi nu o "sprituiesc". daca puteti sa imi dati si mie un sfat pt reglarea motorului dar sa le dati ca pt un incepator pt ca asta sunt! va multumesc
thedragon
1 Jun 2007, 22:29
pt inceput bun venit pe forum ! uitete la urmatoarele lucruri : distatnta la platina, starea platine , starea bujiilor , sau skimbare bujii ! si observi cel mai bine noaptea cand iti fura curent
! si bujiile pot fi pot fi ude de ule ( nu ii bine ) de condens ( raritati) sau de benzina ! cel mai bine sa le mirosi sau sa ce culoare are
claudiuvoinescu
2 Jun 2007, 08:37
bine ai venit!
verifica totusi (odata cu bujiile) si nivelul de carburant in CNC (desfaci carburatorul si verifici plutitorul) poate merge inecata!
bafta!
cojiloiu
2 Jun 2007, 08:48
si cum ar trebui sa fie nivelul de carburant din carburator ca sa nu mai mearga innecata! sunt incepator imi pare rau! dar chestia e ca imi pasa!
mad toz
2 Jun 2007, 08:55
Desfaci carburatorul in 2 si iei partea de sus.Acolo ramane cuiul pontou cu butoiasu.Intorci Partea de sus a carburatorului cu susul in jos,si te uiti ca butoiasul sa ramana la o distanta de aproximativ 7 milimetrii de carburator cat timp il tii tu cu susul in jos.Trebuie sa intre o tigare intre butoias si carburator.
Daca am gresit cu ceva ,corectati-ma.
claudiuvoinescu
2 Jun 2007, 08:56
eu il am reglat cu lera e 7 si 13 mm. 7 cand inchide cuiul pontou si 13 cand deschide complet (asa am citit in cartea de service). cel mai bine intorci capacul carburatorului cu fundu in sus si lasi plutitorul sa inchida cuiul pontou si daca poti sa introduci o tigara intre plutitor si capacul carbului (sa nu scoti garnitura) fara sa deranjezi dar nici sa ai distanta intre tigara si plutitor atunci poti sa spui ca ai reglat plutitorul(asta e metoda de mecanici de cartier, da merge).
si ca sa fii sigur pui capacul inapoi fara sa pui suruburile, il tii presat cu mana si dai la pompa. cand nu mai baga ridici capacul si ar trebui sa ai benzina peste jigler vreo 2-3 mm.
bafta.
mad toz
2 Jun 2007, 09:04
Deci zisesem bine.
cojiloiu
2 Jun 2007, 09:12
dar cu o carte tehnica ma poate ajuta careva? pt mine ar insemna mai mult ca aurul!
danny_b
2 Jun 2007, 09:25
La reglarea distantei plutitorului NU se intoarce capacul carburatorului la 180 gr. ci se tine la verticala , si suflind usor cu gura prin stutul de la intrare benzina ,se observa cind inchide cuiul pontou, asta'' DACA '' inchide.De obicei sunt destul de prost facute cuiele pontou .Se verifica tot cu gura,creind o depresiune si daca tine limba trasa inauntru, atunci SIGUR inchide bine.S-ar putea ca cineva sa rida , dar e cea mai sigura metoda de verificare , testata de 20 de ani.Ca si metoda rodarii cu scrum de tigara a cuiului pontou.Mai vorbim.
cojiloiu
3 Jul 2007, 10:31
[am rezolvat problema schimband condensatorul de langa delcou! acum masina merge bomboana! va sugerez sa puneti condensator special de la magazinul auto! mai am o intrebare! cum sau cu ce se curata o pompa de benzina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.