Arlequin
1 Jun 2007, 22:43
Big trouble . ... poate stie cineva si cunoaste.
Pe scurt. Dacia 1300 din '83, neumblata si neplimbata de vre-o 4 ani. Curatenie generala, schimbat bucse bujii si alte acareturi. O incerc la drum intins.aprox dupa 35 km fierbe apa. Scot termostatul, ...degeaba. Scoate bule in vasul de expansiune. De necaz o duc la service, schimba garnitura de chiulasa, schimba pompa de apa, niveleaza chiulasa pe masa plana etc. O iau.. o duc acas' .dupa 20 km iara fierbe apa !!! Fratilor .ce fac .imi dati idei s-au ii dau foc? Sigur ca am oprit, am lasat-o sa se odihneasca, cam de 2 ori in 40 km. deupa aia n-a mai facut figuri. Se poate sa fie radiatorul infundat?.sau ce draq poate sa fie ca ma scoate din papuci.
Asta era initial .adica ieri .azi am spalat radiatoru, avea vreo doi pumni de sedimente scoase cu calgon si alte substante, am spalat circuitul din motor cu furtun... nu pare a fi infundat, pompa de apa noua baga meserie... si Dacia ..tot se incalzeste la greu.ce sa-i fac fratilor?.sa-i dau foc?.ca la "rabla" tot n-o duc !!!!
Muttley
1 Jun 2007, 22:48
Ai pus termostatul invers.
Arlequin
1 Jun 2007, 22:52

din pacate nu
Nu l-am mai pus inapoi
e scos termostatu si tot incinsa e bestia !
thedragon
2 Jun 2007, 00:19
se poate sa fie infundate canalele !
vis-a-vis
2 Jun 2007, 00:34
S-a mai discutat, da sărci!
aalinte
2 Jun 2007, 01:42
daca zici ca e curat radiatorul, curate si circuitele, schimbata si garnitura, pompa noua...nu stiu ce sa zic... sa nu fie canalele din chiloasa dar banuiesc ca le-ai verificat nu mai ramane decat sa ii faci o aerisire corecta. daca nu ia totul de la cap si e imposibil sa mai fiarba daca totul este facut ca la carte. mukt succes
Uncle-Sam
4 Jun 2007, 09:15
Asa a patit un prieten. Daca pui mana pe radiator dupa cativa km, e fierbinte? Daca nu, iti dai seama ca n-ajunge apa in el. Daca e fierbinte, s-ar putea sa ai lamelele prea rare si sa nu faca fata
$$ilvviu
4 Jun 2007, 11:06
Acum iti mai baga bule?
Cand fierbe, radiatorul are si el 100 grade?
Sa nu fie celulele radiatorului infundate.
Gheorghedracu
4 Jun 2007, 16:33
Ai incercat sa scurgi lichidul din bloc? Vezi daca nu cumva e sediment in bloc la baza cilindrilor in special, ca acolo le place sa colectioneze. Daca scoti dopul la bloc si nu curge lichid (si tu stii ca e si ar trebui sa curga) e clar. Poti sa incerci cu ceva de genul "muckout" sau alt cooling system flush, dar in cele din urma mi-e teama ca va trebui sa desfaci motorul, sa tragi afara camasile, si sa intri cu miinile pe acolo.
Arlequin
4 Jun 2007, 18:01
FRATILOR ... INCA O DATA MERCI PENTRU INTERES !!!!!
Problema se pare ca s-a rezolvat. La un mecanic batran . .. de la care am cumparat un radiator mare si bun de cupru. A montat mosu radiatoru, i-a dat drumu .si pauza .scotea bule si se'ncingea. Cica nu-i buna garnitura de chiulasa.probabil au pus una de 1310 . Nu s-a confirmat
de necaz se baga mosu cu mainile in situatie si bomba !!!
Toata beleaua era din cauza furtunului care duce din partea superioara a radiatorului in motor, era fisurat mancaias'. nu destul cat sa curga .numai cat sa traga aer. E aeru ala bolborosea in borcan si forma un dop de aer care nu lasa apa sa circule in sistem. Radiatoru era rece, motoru cald si tevaraia .frigeai mici pe ea.
Am schimbat furtunu si . la vita e bella, masina merge Zeiss si se'ncalzeste normal !!
Asta .asa ca sa stiti in caz ca auziti ceva asemanator.
Merci inca o data si nu disperati.sigur o sa mai am probleme de rezolvat impreuna cu voi !!
$$ilvviu
4 Jun 2007, 19:52
Stau si ma intreb... ai schimbat garnitura si rectificat chiuloasa plus pompa noua de apa.... degeaba??
La service-ul ala erau mecanici sau vre-un soi incompetent de papagali?
mihai0070
5 Jun 2007, 08:30
Daca furtunul nu curgea si doar tragea aer ... de unde sa iti dai seama ...

si eu la nova am patit la fel ... doar ca a mea se aeriseste singura ... si nu creaza probleme ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.