jondo1ro
6 Jun 2007, 10:16
Am o pb: motorul merge ca si cum ar avea o "intrerupere" si se opreste la relanti.
Am desfacut carb, nivelul e ok, alimenteaza, jiglerele curatate....bujiile le-am schimbat, platina e noua.
Ar putea fi ceva de la condensator sau de la bobina de inductie?
Tind sa cred ca e o pb de la partea electrica....
PS: Motorul merge ca si cum ar fi in trei bujii....
Am uitat sa precizez ca porneste f. greu...
ionutctn
6 Jun 2007, 10:38
Pai ca un posesor de dacie care nu sunt asa tehnic iti recomand sa incepi verificarea de la elementul final la primul atat la partea de aprindere cat si la partea de alimentare , respectiv carburatie.
La aprindere o iei usor temeinic: cu motorul la ralanti, scoti cate o fisa: la aia la care nu se intampla nimic (nu scade turatia) atunci acolo e buba. Mai departe schimbi bujiile intre ele, sa vezi daca e bujia. Daca tot face, e de la culbutori; unul e prea strans; nu deschide destul si intrerupe motorul. Daca ai verificat la partea asta, o iei inapoi spre delcou: vezi acolo ce poate fi; si asa mai departe pana elimini posibilele defecte; ceva trebuie sa aiba. La alimentarea cu benzina la fel: incepi cu ultimul element: carburatorul; si te intrebi ce poate avea carburatorul de merge dereglat motorul? Umblii si verifici/regelezi la carburator posibilele anomalii; daca tot face figuri, o iei inapoi spre pompa de benzina si tot asa; ceva trebuie sa aiba.
diaconuliviu
6 Jun 2007, 11:05
Duza din furtun mai e? furtunul cu duza mai e intreg?mai ales la partea infipta in galerie.
Ai servo? supapa si furtunul sint bune?
Ia-o pe rind, cum ti s-a spus.
mihai0070
6 Jun 2007, 11:49
Ia spune face asa de fiecare dat cand il pornesti sau doar dimineata ?
jondo1ro
6 Jun 2007, 14:38
De fiecare data cand pornesc, face la fel. Am verif duza si nu e infundata... Bujile au fost sch, fisele nu stiu cat de bune sunt...
Masina are servo, o sa verific daca e ok furtunul...ce supapa trebuie sa verific ?
mihai0070
6 Jun 2007, 14:40
Supapa care este in oala de la servo si in ea intra un furtun care vine din galeria de admisie...
diaconuliviu
6 Jun 2007, 14:45
Stranguleaza acel furtun. Daca relantiul se stabilizeaza e din acel tarseu (supapa fisurata, membrana fisurata, simering frontal servo uzat). Da o cautare pentru astea, s-a discutat mult.
jondo1ro
6 Jun 2007, 14:51
Multumesc, o sa verific.
De bobina nu ati amintit nimic...Nu poate sa fie si de acolo? sau de la condensator ?
diaconuliviu
7 Jun 2007, 06:15
Ti s-a spus sa verifici carburatia, aprinderea, apoi, in alte posturi celelalte.
Aprinderea cuprinde si bobina si condensatorul.
Aici nu totdeauna vei primi raspuns "punctual", pentru ca asa ceva nu exista decit in rare cazuri. va trebui sa iei din ce ti se spune si sa elimini pe rind cauzele POSIBILE.
Ai spus ca platina este noua. La ce distanta ai reglat-o? (teoretic 0.4, practic fiecare Dacie are reglajele ei)
Avansul la aprindere? Slabesti piulita de blocare si invarti de delcou inspre radiator si inapoi pana obtii cea mai mare turatie iar acolo te opresti si strangi piulita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.