iepurasu13
7 Jun 2007, 20:05
Salutare tuturor posesorilor de Dacia si nu numai

Ca orice posesor al acestei biijuterii de masina, am o problema careia nu ii dau de cap. Mentionez k am o dacia papuc 1305 din anul 1998 ce are carburator de 1400 cred (e monocorp, asa am cumparat-o deoarece nu ma pricepeam prea bine cand am cumparat masina) Recent am schimbat platina, bujii, fise, m-am echipat corespunzator si am luat si un set de lere k sa pot fixa distanta corespunzatoare la platina (0,4 din cate stiu eu). Am desfacut si carburatorul si l-am curatat (cu benzina, ce-i drept). Problema este k sunt cele 2 saibe de cupru si nu am stiut unde sa le mai pun

As vrea sa stiu unde vin puse k asta s-ar putea sa fie rezolvarea problemei mele. motorul are turatia constanta dar tremura putin, si are undele caderi de turatie cateodata, neregulate. Orice sfat e bun, merci!!!
EUROPE_
7 Jun 2007, 20:20
Cele doua seibi de cupru sunt de la ciocul de papagal, adica cel care arunca un jet de benzina cand apesi pe acceleratie pentru a imbogatii amestecul carburant. Fara acele seibi s-ar putea sa sa nu aiba repriza buna la accelerare.
Trepidatile la relantiu sunt din alte cauze, verifica avansul, regleaza aprinderea si amestecul carburant, eventual verifica turatia de relantiu, s-ar putea sa fie prea mica, pune la 900 rpm, e foarte bun pe caldurile astea.
iepurasu13
7 Jun 2007, 20:36
Acceleratia este f buna, nu am probleme cu ea, masina trage si nu are intreruperi iin sarcina, problema este doar la carburator, am uitat sa specific k atunci cand am desfacut surubu de la sita carburatorului am rupt un piciorus si l-am lipit cu poxipol, tine acolo dar am impresia k nu sta exact drept, s-ar putea sa se fi schimbat pozitia cuiului ce da drumu la benzina, avansul a fost reglat deci nu pot sa cred k e din alta parte. NU gasesc capac de carburator separat, as vrea sa incerc si asa k poate cine stie

isi da drumu. Multumesc celor care isi pierd timpu cu un incepator k mine
danny_b
7 Jun 2007, 22:06
Salut ! Curatarea carburatorului se face cu solutie pt. curatat carburatoare gen CARBUROL sau de altele, dupa ce in prealabil ai scos TOATE jigloarele din corpul carburatorului pt. a nu se topi bilele . Apoi se scufunda intr-un vas cca. 30 min ,se spala cu jet de apa calda si se sufla cu aer comprimat toate canalele.Faptul ca s-a rupt un picior de la articulatia plutitorului nu e prea bine.Verifica daca mai inchide cuiul pontou, suflind cu gura aer prin stutul de intrare benzina.Daca nu mai inchide ,ia un carburator de la dezmembrari.Mai vorbim.
bygy007
7 Jun 2007, 22:25
QUOTE(iepurasu13 @ 7 Jun 2007, 21:36)
Acceleratia este f buna, nu am probleme cu ea, masina trage si nu are intreruperi iin sarcina, problema este doar la carburator, am uitat sa specific k atunci cand am desfacut surubu de la sita carburatorului am rupt un piciorus si l-am lipit cu poxipol, tine acolo dar am impresia k nu sta exact drept, s-ar putea sa se fi schimbat pozitia cuiului ce da drumu la benzina, avansul a fost reglat deci nu pot sa cred k e din alta parte. NU gasesc capac de carburator separat, as vrea sa incerc si asa k poate cine stie

isi da drumu. Multumesc celor care isi pierd timpu cu un incepator k mine

care cele incercuite[attachmentid=56564] care tine plutitorul eu zic sa schimbi capacul afecteaza nivelul benzinei in CNC
unikat45
7 Jun 2007, 23:38
sorry ca va contrazic si toate alea...decarburol deh nu zice nimeni ca nu e bun....dar daca esti la necaz si ai musai /esti sigur ca ai probleme cu carburatorul atunci o curatenie generala nu strica dar nu e musai sa o faci cu decarburol..
verificarea canalelor e oarecum o conditie sine qua non cum s-ar spune necesara a se face odat ce te-ai decis sa umbli la carburator si dupa ce ai curatat/reglat platini...etc + schimbare filtru de aer.... sau verificare daca nu cumva trage si aer fals.... caderile de turatie pot fi din multe alte motive... cum ar fi avans, filtru de aer colmatat, bujii care nu mai sunt cum trebuie sa fie sau fise care nu fac contact (recomand tesla fara reclama)....etc..
PS nu ma cred expert, de fapt nici nu sunt.... si nici nu am cum sa fiu.... dar mai experimentez si eu pe dacia 1310 din dotare
iepurasu13
8 Jun 2007, 07:13
Da bygy007, acelea sunt urechile care s-au rupt, mentionez ca motorul nu tremura inainte sa umblu la carburator asa ca o sa schimb capacul si o sa reglez nivelul, numai bine tuturor si va tin la curent cu ce am rezolvat in speranta ca mai sunt si altii care au nevoie de informatii utile, va salut
8 Jun 2007, 11:19:Pana la urma am fost si am cumparat un carburator nou de 1400 (doar capacu era 800 mii si cu solutia spray de curatat ma ajungea pe la 1 mil asa ca nu faceam nici o afacere), am luat si fise tesla, bujii renault pt dacioara, si din pacate constat ca acea trepidatie inca mai persista

am reglat relantiul la 900. Daca mai exista ceva ce se poate schimba va rog sa-mi spuneti acum cat inca mai am bani

va salut
diaconuliviu
8 Jun 2007, 12:10
Dar de capac de la dezmembrari ai auzit? Sau carburator intreg? Puteai "scapa" cu 40 ron max. Ca sa nu zic (sper sa nu ai "norocul" asta) ca la multe carburatoare noi este span prin canalizatii care le infunda.
Apoi, avansul static cum e la tine? nu e cam mare cumva?
El in general se poate pune un pic mai mare dar asa incit sa ai MAXIM un "buf" in toba la 3-4 secunde.
mihai0070
8 Jun 2007, 12:14
Iti spun sa o lasi asa ... este dacie si este pe carburator ... nu te astepta sa mearga fara sa simti ca motorul este pornit ... cred ca deja devii mai catolic decat papa ... chiar asa de rau trepideaza ....
iepurasu13
8 Jun 2007, 13:52
M-am lamurit, nu am ce sa-i fac si pana la urma aveti dreptate, e dacie, nu tremura rau deloc dar ma deranja ideea ca inainte nu tremura absolut deloc, rotita de avans vacumatic este aproape de jumatate, tot de aici m-am informat despre multe "setari", nu am vrut sa ma mai complic cu carburatoare la mana a 2-a, nu stiu ce sa iau si unde sa ma uit sa vad daca e bun sau nu, oricum masina merge bine si sta la 900 la relanti asa ca 90% sunt multumit, sa aveti parte de cat mai putine probleme

o vara placuta
Ionutzz
8 Jun 2007, 14:14
O intrebare. cat ai dat pe carburatorul de 1400 ?
iepurasu13
8 Jun 2007, 14:49
Carburatorul este Carfil pt motor 1400 si am dat 232 lei, iar ala pt motor 1310 era 223 lei.
Ionutzz
9 Jun 2007, 09:17
pentru motor de 1,6 n-ai vazut cat era ?
iepurasu13
9 Jun 2007, 18:56
Sincer nu am intrebat, am vazut pe okazii carburator nou de 1600, cerea 3 mil pe el, cred ca in magazin e destul de scump.
mihai0070
10 Jun 2007, 09:29
De retinut ca astea de 1600 sunt dublucorp ... pe 1600 merge si cel de 1400 fara probleme ... un dublu corp costa intre 450 ron si 600 ron ... depinde de model ... la nova am vazut 1600 model standard la 500 si putin modificat cu jiclor pep capac (relanti) la 560 ron ... in rest pareau la fel ...
Gheorghedracu
10 Jun 2007, 11:20
Ai verificat ca nu trage aer fals pe undeva?
iepurasu13
12 Jun 2007, 08:36
Sa-r putea sa traga aer fals pe la limba de deasupra carburatorului care face legatura cu filtru de aer, astea din comert sunt f proaste si se crapa imediat, am schimbat 3 pana acum si tot degeaba, plastic nenorocit.
QUOTE(iepurasu13 @ 8 Jun 2007, 14:49)
Carburatorul este Carfil pt motor 1400 si am dat 232 lei, iar ala pt motor 1310 era 223 lei.
pai e totuna! 1310 are printre altele si motor de 1400.
mirceas
13 Jun 2007, 08:28
QUOTE(iepurasu13 @ 12 Jun 2007, 08:36)
Sa-r putea sa traga aer fals pe la limba de deasupra carburatorului care face legatura cu filtru de aer, astea din comert sunt f proaste si se crapa imediat, am schimbat 3 pana acum si tot degeaba, plastic nenorocit.
se poate asa ceva?

pai pe acolo isi trage carburatorul aer... daca scapa putin si prin "limba" cum ii zici tu crezi ca are vre-o influenta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.