Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fum Alb La Esapament
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
make_bd
Am reusit si am rezolvat-o cu "apa in ulei". Am inlocuit garnitura de chiulasa (parea in ordine) si garniturile de hartie de la camasile cilindrilor (am impresia ca aici era buba). Acum e Ok.
Dimineata (cam rece) am observat ca pe la teava de esapament iese cam mult fum. Este un fum alb si dens. Aproape ca lasam dara. O coada cam de vre-un metru. Asta se intampla dupa vre-o 6 km de mers si vre-o 5 min de "incalzire". Stie cineva ce nu-i in regula?

Multumesc!
RIon
fumul alb e anormal, ar trebui sa fie incolor:) ala albastru e mai nasol...
parca e de la ulei, totusi...verifica si curata bujiile totodata.
nelu
Fum alb=apa in cilindri.
Fum albastru=consum ulei.
Pe vreme rece, dupa ce ai pornit motorul, cred ca nu este o problema fumul alb pt o perioada scurta de timp (am observat ca majoritatea masinilor prezinta fenomenul, prin arderea benzinei se produce si apa, iar la cele cu catalizator, in urma reactiilor suplimentare din acesta, mai rezulta o cantitate suplimentara).
cromo
Din cate stiam eu, fum negru dens inseamna consum excesiv de benzină, fum albastru - consum excesiv de ulei, iar fum alb - amestec benzină/aer și consum in limitele normale. Lasă urmă de fum (alb), este firesc în sezonul rece având în vedere inclusiv umiditatea din aer, imersiunile de apă din benzină, precum și diferența de temperatură dintre gazele evacuate pe eșapament și mediul ambiant.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.