Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1310 moare in a treia
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tomi27
Chiar nu mai stiu ce sa fac.Daca stie cineva sa imi spuna ca altfel ii dau foc. In relanti merge frumos motorul, pot sa o turez si sa o tin turata cat vreau, caci merge super.Probemele apar cand pornesc de pe loc: I-a bine, a II-a bine, a III-a cand ajung pe la 2500 de ture, moare motorul ca si cum ar ramane fara benzina. LAs acceleratiea si se opreste motorul. Daca vreau sa o pornesc din nou, nu porneste decat dupa vreo 4-5 chei, ca si cum ar trebui sa se umple cnc-ul. Ppa benz e buna, membrana sprit e buna, rezervor nou. Bujii, platina capac delco nou. Ce poate fi?? Help meeeee !!!!!!!!!!!!!!
thedragon
benzina putina in CNC? dupa cum vezi tiai raspuns singur! verifica cata benzina ai acolo !
valentin_carlan
ti-ai raspuns singur la problema! 'camera cnc'. altfel papa benzina cat o turezi pe loc si altfel cand e in sarcina, de aici si impresia ca ar ramane fara benzina in mers.
verifica nivelul sa fie ok, daca zici ca aprinderea e buna. cauta pe forum despre asta, gasesti tot ce se poate despre reglat carburator.
diaconuliviu
Spui "rezervor nou": verifica si existenta spanului pe sorb, conducte..
Apoi, ai schimbat si busonul? Verifica-l si pe el, poate supapa lui nu functioneaza si se produce "vid" in rezervor (cind se opreste motorul scoate busonul; daca se aude un "fissssss" schimba busonul.
mihai0070
Hmmm la carburatie vid in rezervor ? nu prea cred ... ca astea au un furtun care lasa vaporii sa iasa afara ... este atarnat undeva langa gatul de alimentare ...
cred ca este vorba de nivel mic in CNC ...
si legat de buson ... masina mea este din 97 si din fabrica a venit cu buson pe care scrie ... NON VENTILE ...
diaconuliviu
Aia cu furtunul e la break si NU e spre afara (din cite imi amintesc), ci e intre corp rezervor si gitul de alimentare, pentru evitarea "dopului de aer" in rezervor cu coloana de benzina in "git". Functioneaza cumva pe sistemul vaselor comunicante.
Si da, la carburatie daca se blocheaza supapele de pe buson, egalarea presiunii/depresiunii nu se mai face.
mihai0070
Bre au am nova si la nova este un furtun care iese din rezervor si atarna ...(defapt legat cu un colier de o traversa a masinii sa stea sus) si pe gat nu are nici un loc in care sa intre ceva ... iar busonul este NON VENTILE ... deci la mine nu face nici o egalarea a presiunii ... acum nu te contrazic dar eu iti spun ce am in ograda ...

Numai bine
diaconuliviu
Ia vezi ce masina are initiatorul. Alea au supape (doar daca odata cu rezervorul n-a schimbat si busonul si a pus eronat "nonventile").
A, daca la tine e atirnat furtunul, nu pute in interior a benzina?
mihai0070
cu vre-o 7 ani inaintea mea ... liviu sunt bun de cinste ...


PS ... inca nu m-am trezit blush.gif
sumi_nos
ba daca nu merge incearca sa desfaci pompa de benzina si sa scoti una sau 2 garnituri de vin intre bloc si pompa ca asa facea si a mea si se tocise un pic axa cu came si asa am rezolvato
Mie nu mi se tura mai mult de 3000 rpm in ori ce treapta pe liber merge si 6500-7000rpm dar mergeam fara probleme cu ea doar ca nu puteam depasi 3000rpm in orice trapta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.