Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu am aer pe aerisirile centrale!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
florinutzu
Bordul este CN cu aerisiri pe capete si doua aerisiri pe centru.
Ce sa fac ca sa vina aer si pe aerisirile centrale. Pe cele laterale da bine si e fain ca te racoreste da pe cele centrale parca ar fi blocate (inchise). Am umblat la grila de aerisire de la capota si am bagat mana in fiecare gaura si nu am dat peste ceva care sa obstructioneze aerul prin centru.
Ele se deschid la jumate si chiar daca am fortat (asa incat sa nu se rupa) nu se deschid la maxim ( compar cu cele de pe lateral).
Si chiar asa deschise la jumate tot ar trebui sa dea ceva aer.
Ce poate fi acolo sub bord ca sa nu lase aerul sa vina??
andreiutzu
tu vrei sa iti vina aerul pe aerisirile centrale fara sa dai drumu la aeroterma?
Ov
pai poate sa fie recircularea pornita (maneta maxim dreapta) si atunci nu vine aer decat cand dai drumul la aeroterma, sau poate sa fie stricat actuatorul vacuumatic (e un pistonas comandat vacuumatic) care comanda clapeta ce dirijeaza aerul spre fata. Verifica daca nu cumva iti baga aer doar pe la parbriz wink.gif

este un topic detaliat cum se repara bordul CN. Cauta-l. Daca nu-l gasesti mai da un mesaj si te ajutam noi.
alex0875
La bordul CN exista trei supape (doua simple si una dubla)care comanda fluxul de aer. Din nefericire calitatea este destul de proasta si cedeaza foarte repede dar si modul cum sunt conectate este la fel de prost. In primul rand verifica daca nu cumva a iesit un furtun din locasul lui. Daca scoti comanda climatizare o sa vezi ca ai doua module. Unul care comanda directia aerului (sus .jos, centru) si unul care comanda tipul aerului(rece, cald). Daca nu se deschide complet sigur problema este din supapa.
LUXOR
Având aceeași problemă, am scos rama cu cele două grile reglabile de pe centru, ca să văd ce-o fi acolo, n-am găsit nimic deosebit, iar când am pus-o la loc n-am mai înțeles care este legătura între pintenul acela mic de pe rotița centrală și clapeta ce deschide/închide pătrunderea aerului spre față. Ca urmare, folosesc metoda cu șurubelnița (pixul mi l-a "înghițit"). Aș face niște reparații, dar nu știu cum.
ceaki
si la mine erau rupte membranele de la supapele care deschid si inchid clapetele si nu am gasit de cumparat, asa ca am desfacut cutia portactesi am legat cu sarma paleta care dirijeaza aerul asa ca imi vine aer pe grilajul central iar cand vreau pe parbriz e deajuns sa inchid paleta grilajului central si asa imi merge pe parbriz si la picioare smile.gif
the fast and furious


Da si la mine e la fel clapa frontala de inchidere functioneaza, insa cea din interior e blocat ape inchis si nu mai merge deschisa din manete.( de fapt nu mai functioneaza nici un fel de manetanici la calorifer.
Eu unul am bagat o teava de plastic ( din aia de cornete cand eram mici ) pe care am invelito in duct tape negru si nu se cunoaste. Acum iese aer si central insa la iarna credca o scot ca pan o sa bage caldura , o sa circule crivatu pe acolo.
florinutzu
Eu nu credeam ca pe acolo intra si aer cald si aer rece. Da daca toti spuneti ca asa e ... asa e. Acuma ramane de investigat si de reparat. Credeam ca e mai putin grav si se rezolva simplu. Oricum in PiatraN. la magazinele auto de la piata nu am gasit setul ala de valve, nu au avut niciodata. O sa mai caut sa le schimb. Mersi de ajutor!
jews
incearca pe la vre-o reprezentanta Dacia .Se mai fabrica asemenea capsule vacuumatice .Am luat una acu 3 zile si costa 200 000.Aia dubla e mai scumpa.Da jos torpedoul si vezi daca nu cumva e intepenita clapeta de directionare a aerului
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.