Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nelamurire Dacia Berlina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Supapa_jR
Este vorba despre o chiulasa modificata pe care as vrea sa o cumpar...
Are supape de 1.6 pe admisie...este planata cam 1.7 mm...
am inteles ca ar bate avansul...cum se poate remedia?
Muttley
2 garnituri de chiulasa sau frezat foarte atent material din camera de ardere.
gdm
Benzina de 98. Sau mai bine, GPL.
Gheorghedracu
Ce inseamna ca "bate avansul"? Iar povestea asta cu doua garnituri de chiulasa? Asa ceva e inimaginabil! Ca sa nu mai vorbim ca micsorezi compresia dupa ce te-ai chinuit sa o ridici?!
diaconuliviu
QUOTE(Supapa_jR @ 23 Jun 2007, 22:17)
Este vorba despre o chiulasa modificata pe care as vrea sa o cumpar...
Are supape de 1.6 pe admisie...este planata cam 1.7 mm...
am inteles ca ar bate avansul...cum se poate remedia?
*



E modificata una de 1,3-1,4 in sensul inlocuirii supapelor si frezarii sau e chiar una de 1,6 frezata? La toate tipurile de chiulasa evacuarea e aceeasi, la 1,6 admisia e marita.

Dintr-un manual iti dau asa:
810.20 (o varietate de 810.99) = 37.81 cmc
102.35 = 39,25 cmc
106.xx = 42.2 cmc

Astea sint volumele camerei de ardere. Daca e una de 1,6 frezata e foarte posibil sa ai acum camera de ardere exact cit e cea originala a motorului, caz in care nu mai "bate avansul".
Supapa_jR
este de 1.4 cu supape de 1.6...s-ar putea sa nu mai bata cand o sa fie la mine...ma gandeam ca poate daca pun alte arcuri in delco...ce ziceti?benzina de 99/100 rezolva problema?sau sa o aditivez pe aia originala
Muttley
QUOTE(Gheorghedracu @ 27 Jun 2007, 14:18)
Iar povestea asta cu doua garnituri de chiulasa? Asa ceva e inimaginabil!
*


Gheorghe, nu e cea mai ortodoxa alternativa, dar este o varianta.

Sugestia asta figura si-n "Curierul Tehnic" al vechilor reviste "autoturism", si aia crede-ma ca stiau ce spun...
diaconuliviu
Eu zic ca daca NU vrei motor mai comprimat, iei chiulasa normala. Daca VREI comprimat, te ocupi de detonatii: combustibil corect, curbe de avans, etc, dar nu faci compromisuri de genul sandwich de garnituri.

Ce cred eu ca facut Supapa_JR: a primit moca o chiulasa si nu vrea sa piarda "ocazia". Probabil i-ar conveni admisia marita dar nu si raportul de comprimare.
Muttley
N-a primit-o mocca. A luat-o de la un alt membru pare-se.

Dar in privinta detonatiilor, ceea ce probabil nu stie Supapa_jR este ca acea chiulasa a fost pe un 1.6 daca-mi amintesc eu corect. Adica raport de comprimare foarte mare (cilindree mare, chiulasa de 1.4 frezata). El dac-o monteaza p-un 1.4 sau chiar 1.3 n-ar trebui s-aiba probleme deosebite cu detonatiile.
diaconuliviu
Ei, spune ca frezarea e 1,7 mm, e mult.
A, nu va avea detonatii ca la 1,6 pe un 1,4 dar ceva ceva vor apare. Pe un 1,3 posibil sa nu mai aiba deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.