Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Teapa de la emag.ro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2
Bogdan_F
Pana acum eram un client fidel al emag.ro intrucat gaseam aici destul de multe chestiuni IT si erau unii dintre comerciantii care acceptau direct plata cu card online.

Totusi, problemele au inceput cu achizitionarea unui rucsac.

Astfel, produsul este urmatorul:
http://www.emag.ro/accesorii_notebook/rucs...41--pTSB04101EU

conform descrierii este culoarea: "Black/Grey/White Nylon" iar aici apar primele neregularitati: site-ul companiei NU OFERA INFORMATII IN LIMBA ROMANA. Ma rog, fiind baiat scolit am inteles ca are culoarea negru/gri/alb. Poza arata ca cea de mai jos:
[attachmentid=58365]

Ceea ce am primit in schimb:
[attachmentid=58367]

Neregularitati:
- NU ESTE IN CULORILE GRI, ALB SI NEGRU CI IN CULORILE OLIVE/VERDE, CREM SI NEGRU.
- ARE UN IMPRIMEU CARE NU APARE IN FOTOGRAFIE.

Problema nu era asa de mare daca nu erau nesimtiti si nu incercau sa te prosteasca in fata:
1. Am contactat telefonic furnizorul imediat in ziua achizitiei solicitandu-i acestuia trimiterea unui rucsac conform descrierii de pe site. Operatorul telefonic mi-a solicitat sa trimit un email scris cu solicitarile noastre, ceea ce am si facut.
2. Dupa o zi, neprimind un raspuns am mai trimis un email cu acelasi continut amenintand insa cu OPC. Efectul amenintarii cu OPC: in 20 min am primit un telefon de la un reprezentant de relatii cu clienti care in ciuda explicatiilor mele conform carora produsul este neconform cu descrierea de pe site mi-a comunicat faptul ca "am primit exact de am comandat" si ca "produsul nu poate fi returnat intrucat l-am desfacut din ambalaj" (lucru care contravine cu legea comertului de la distanta care stipuleaza clar ca firma respectiva trebuie sa permita returnarea produselor in 10 zile indiferent de motiv; in plus nu aveam cum sa vad culoarea si imprimeul fara a-l deschide)
3. O alta magarie este faptul ca nu spun clar pe site ca ai voie sa te razgandesti si sa trimiti produsele in 10 zile (lucru obligatoriu)

Prin urmare, nu am reusit sa obtin permisiunea de a returna rucsacul si inapoierea banilor cheltuiti ceea ce este oarecum ilegal.

Problema nu sta in valoarea rucsacului ci in principiu. In plus, daca cumparam un aparat de 3000 euro si ei greseau specificatiile - cine isi lua teapa? Practic "multumita" unor specificatii scrise si a unor imagini gresite, consumatorul poate cumpara ce vede pe site si primi cu totul altceva! Mai mult, furnizorul nu recunoaste si nu accepta rezolvarea de bunavoie a acestei probleme.

Prin urmare am depus o reclamatie la OPC si astept.

Iar pe voi va sfatuiesc: NU CUMPARATI DE LA EMAG.RO intrucat produsele pot avea specificatiile gresite iar ei nu vor accepta returnarea acestora in termenul legal.
ANTIdacie
unui coleg in loc sa ii vina o anumita marca de dvdrw i-a venit o alta marca + niste dvd-uri!de obicei sunt seriosi dar eu ma duc totusi sa ridic componentele personal!
driverx
QUOTE(Bogdan_F @ 25 Jun 2007, 20:18)
Iar pe voi va sfatuiesc: NU CUMPARATI DE LA EMAG.RO intrucat produsele pot avea specificatiile gresite iar ei nu vor accepta returnarea acestora in termenul legal.
*



Hai ma, sunteti penibili cu prostiile astea. O sa vina altu sa zica ca a luat de la emag.ro de n ori si nu a avut probleme. O sa apara altu' ca magazinu nu stiu care sucks, deci "NU cumparati de la xxxx"

Ce is cu sfaturile astea? Daca am judeca ca si voi, nu am mai cumpara de niciunde, pentru ca erori pot sa apara, iar la calitatea serviciilor din romania......

Penibil....
Cornel001
cauta pe forumuri de calculatoare si macar pe majoritatea o sa gasesti plangeri despre emag (unele cu f multe pagini) si nu numai.
Bogdan_F
mai, eu nu m-am suparat ca a aparut problema asta: sa gresesti e omeneste - sa nu recunosti e aiurea.

Sa va zic hal de comportament de client service: cand m-a sunat domnisoara de la ei sa imi spuna ca "am primit exact ceea ce am comandat" dupa ce i-am expus de vreo 2-3 ori argumentele de mai sus, vazand ca nu pricepe si tot insista aiurea sa ma convinga, am rugat-o:
- Domnisoara, mai spuneti-mi si mie odata numele Dvs. ca sa stiu cu cine am stat de vorba...
- V-am spus la inceput...
- Stiu, dar nu imi amintesc, va rog sa mi-l mai spuneti odata...
- V-am spus la inceput, atunci m-am prezentat...

A fost cea mai stupida conversatie cu un "client-service". Si nu a vrut sa imi spuna numele.

Iar legat de chestia cu nu mai cumparati: e corect - eu unul nu mai cumpar de la ei. Pentru ca imi pun problema ce s-ar fi intamplat daca in loc de un rucsac de 70 ron as fi luat un laptop de 5000 ron sau o plasma de 7000 sau orice alt obiect de valoare mare si cu specificatii gresite pe site.

Parerea mea ca penibili sunt ei cu asemenea specimene la client service nu eu ca dau asemenea sfaturi. Unde mai pui ca imi aloc si din propriul timp ca sa fac reclamatie la OPC si sa va avertizez si pe voi ce s-a intamplat.
lights
Rucsacul din prima poza este identic cu cel din poza 2, de ce te supara imprimeul?

La faza cu serviciile ai dreptate nu te contrazic!

Apropo! undeva mai jos acolo pe site, sub fottografie, scrie si urmatoarea chestie!!! CITEZ:


Fotografia are caracter informativ si poate contine accesoriii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul, pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Va stam oricand la dispozitie pentru eventuale clarificari.

Asa ca la faza cu OPC-UL iti pot arunca in fata chestia asta.

Bafta sper totusi sa ai castig de cauza
vijelie
Poate ca dragonul de pe sac nu se asorteaza cu sirena de pe antebratul stang... Ce te intereseaza pe tine?
vis-a-vis
Bai frate, esti culmea, ai primit bonus un balaur pe rucsac si tot te lamentezi.
Pun pariu ca e cu 50 de RONi mai scump ca cel pe care l-ai comandat.
Asa ca pupa-l si baga-l in rucsac, pardon... traista.
einstein1984
Pe langa ce a zis lights, chiar nu vad problema. Daca comandai rucsac si primeai sacosa de plastic......... chiar era o problema!
klaus
As vrea eu sa va vad ce faceti daca dati o comanda la o camasa de calitate, de mers la o sindrofie ceva, si vi se livreaza nu o camasa iuni cum era in poza ci una cu un imprimeu cu un mare organ masculin pe ea...
Bogdan_F
Bai, fratilor! nu e problema de bani. e de principiu - faptul ca atat poza (care are caracter informativ ce-i drept) cat si textul care descrie produsul nu coincid cu ce am primit in realitate (iar textul nu e informativ - altfel facem tot site-ul informativ si vindem produse cu caracteristici informative pe bani reali...).

Asta e problema, e greseala lor si ma enerveaza ca nu o recunosc. Mai mult, legal vorbind - au obligatia de a primi in 10 zile inapoi orice produs comandat - ceea ce ei nu au zis in momentul in care i-am sunat si nici nu scriu pe site - ceea ce e iarasi o marlanie din partea lor.

Ma rog, eu luasem rucsacul asta pentru a-l putea purta si la o costumatie semi-oficiala iar dragonul asta imi cam strica imaginea...normal mi s-ar fi parut sa imi ofere posibilitatea sa il schimb cu unul normal sau daca nu aveau sa imi dea banii inapoi neconditionat (asa cum zice legea) ceea ce nu au facut.
Kunt
Ce chestie, daca te uiti, e cam acelasi rucsac numai ca are dragonul ala pe el... Asta merge sa il iei cu o camasa sintetica neagra cu dragon rosu si cu lant gros la gat de care am mai vazut la unii baieti... wink.gif

einstein1984
Costumatie semioficiala si rucsac????????? Marfa combinatie!
han_1.6 mpi
dragonul ala merge pe capota de carbon pe care voia sa o puna "smekeru"



ps: bafta cu opc-ul.
Tibi_
Nu ai dreptate ca au gresit sincer acu cu ce naiba au gresit blink.gif . Problema e ca nu accepta returnarea marfii chiar daca precizeaza asta pe site si zici ca asa e in lege. De asta te poti lega, dar nu cred ca OPC-ul sau altcineva ar putea sa fie de acord cu tine cand spui ca marfa nu e conforma cu specificatiile in cazul asta.
tribunul
Stai linistit, te duci la ei si-ti dau alt rucsac, asta daca il au pe stoc.
Daca nu-l au pe stoc trebuie sa-ti dea banii.
Ce ti-au zis ei la telefon este o politica de vanzare, sefii stau cu parul (ghioaga) pe angajati si le explica cum trebuie sa convinga clientul sa nu returneze marfa.

emag pare firma mare, cred ca-i gresala, nu-i intentie.

Dar totusi, daca observi ca-i intentie, suna la OPC. Dupa ce-i calaresc astia un pic, isi revin.


Faptul ca difera pozele, este din vina lor, ei nu fotografiaza marfa, folosesc pozele de pe siturile producatorilor, aici se intampla gresala, cel care culege poza nu stie exact cum arata produsul pt. care cauta poza, el cauta poza dupa un cod, sau dupa o denumire.
Oricum sunt varza la explicatii.
XanRO
De cand asteptam eu un topic anti E-Mag....
Am doua "experiente" cu dansii:

Numero uno
Sun la ei sa intreb daca au un articol pe stoc. Imi raspunde o domnisoara si ma indeamna sa fac comanda pe site intai pentru a vedea disponibilitatea produsului. Am zis ca nu vreau sa fac comanda, vreau doar sa stiu daca e pe stoc pentru a lua in calcul si optiunea de a cumpara de la ei in caz ca nu gaseam in alta parte (acelasi produs mai era si la Caro, Ultra pro si DC, dar mi-as fi facut traseul prin oras dupa care era mai aproape). Buuun, am hotarat ca nu vreau sa fac comanda ci doar sa aflu daca produsul e pe stoc si o intrb pe domnisoar iar - ea imi zice ca nu are acces la programul de stocuri. Eu am zis ca ori e toanta ori chiar nu are acces si ma gandesc sa trec pe la ei cand scap de la munca, si-asa era aproximativ i ndrumul meu.
Ajung la magazin, ma duc la ghiseul ala al lor, o domnisoara ma intreaba ce doresc. Ii spun numele produsului si ea incepe sa rada: "Am vorbit azi la telefon nu-i asa?" Eu ii zic ca da si o rog din nou sa-mi zica daca e produsul pe stoc. Ea, la fel de talamba, imi zice ca trebuie sa fac comanda pe site sa vad disponibilitatea lui. Deja ma abtineam si ma concentram sa vb frumos incercand sa-i explic ca tocmai de asta am venit pana la sediul lor, ca sa aflu daca e sau nu pe stoc - adica simplu, ar trebui madam sa-si miste fundu pana in depozit (sau intreaba pe Gigel gestionaru') si-mi da un raspuns si gata. Ea mi-o baga din nou p-aia cu "Nu am acces la programul de stocuri". Sa innebunesc nu alta.

Number two
Prin primavara se hotaraste sora mea sa-si cumpere un laptop si ca a vazut ea pe site la E-Mag ca e unu cum vrea ea mai ieftin putin decat in alte parti.
Buun... hai sa mergem la E-Mag sa il vada/cumpere. Ajungem acolo, vad in vitrina exemplarul dorit, rog pe un nene care se fataia pe acolo sa ni-l arate si noua, eventual sa-i facem o proba ptr a-l si cumpara.
Acum urmeaza surpriza surprizelor. Imi spune nea' caisa ala ca nu poate sa-i faca proba decat dupa ce fac comanda, , semnez factura si platesc produsul, ca nu poate sa-l scoata din depozit fara factura (o fi vrun Fort Knox si la ei pacolo)
Ii zic: "Pai si daca are defecte?"
El: "Nu dom-le ca e de firma, n-am avut nici un caz"
Eu: "Garantia la LCD cat e si cum se acorda?"
El: "3 ani ptr minim 3 pixeli"
Eu: "Daca il iau, ajung acasa si vad ca are un pixel mort ce fac?"
El: "Ramaneti cu el"
blink.gif
Asa ca am plecat in Carrefour unde am gasit acelasi model cu 1.5 mil mai scump, dar i-am facut proba si ne-a si asigurat baiatul de acolo (un student saracu anu' I cred) ca ptr orice defect putem veni inapoi in 24 ore si sa-l schimbam sau sa ne luam banii inapoi.


Multumesc ptr atentie.
CGB
am luat si eu un aparat foto de la ei. am dat comanda pe site, m-a sunat o pitipoanca, mi-a confirmat ca aparatul este pe stoc, i-am zis sa-l retina si dupa cateva zile m-am dus la ei sa-l ridic. mi-au facut proba la aparat (asta dupa ce am achitat). totul a fost ok. prin posta am luat (tot de la ei) produse mai ieftine gen carduri memorie, flash stick..etc
la produse mai scumpe e bine sa mergeti direct la ei. ca sa nu aveti surprize.

faza cu rucsacu' o inteleg perfect. rucsacu' e chiar ok, culorile is frumoase, da' e un balaur in plus. balaur pe care omu' nu l-a comandat. acu' e bine ca macar au nimerit combinatia de culori. ca putea sa fie roz cu galben si balaur' mov.
Ov
pe langa faptul ca rucsacul are balaurul (hai sa-i zicem dragon 04.gif ) ala oribil pe el, mai are si alte culori fata de cele scrise la descriere. Bogdane, io nu inteleg (ca vad ca esti din buc) de ce nu te duci la ei sa-i strangi de gat nitel, cel mai misto e cand esti in mijlocul magazinului (care de regula e plin de alti clienti) si urlii la aia wink.gif
Como
QUOTE(XanRO @ 26 Jun 2007, 08:42)
Ajungem acolo, vad in vitrina exemplarul dorit, rog pe un nene care se fataia pe acolo sa ni-l arate si noua, eventual sa-i facem o proba ptr a-l si cumpara.
Acum urmeaza surpriza surprizelor. Imi spune nea' caisa ala ca nu poate sa-i faca proba decat dupa ce fac comanda, , semnez factura si platesc produsul, ca nu poate sa-l scoata din depozit fara factura (o fi vrun Fort Knox si la ei pacolo)
*



Poti sa te uiti la produsul expus, sa vezi daca iti place ecranul, butoanele etc., dar nu mi se pare normal sa iti alegi produsul pe care vrei sa il cumperi; adica nu iei laptop-urile identice la rand din magazie pana te hotarasti pentru unul, ci ti se da unul sigilat, la care n-a umblat nimeni de cand a plecat din fabrica, iar daca are defecte atunci te adresezi service-ului sau importatorului. Iar daca nu e sigilat atunci e momentul sa faci scandal.

Cat despre povestea cu rucsacul, probabil ca isi forteaza norocul ca sa nu inlocuiasca produsul, care nu este conform cu cel comandat, si aici trebuie insistat la OPC.
lungan
Teapa a la E-mag:
Am comandat prin februarie un pachet de 5 produse software Microsoft, licenta OLP. Astia de la E-mag mi-au dat termen de livrare maxim o luna, insa abia in iunie, dupa n telefoane si mailuri, "au reusit" sa trimita abia 4 produse. Aaaa. Si au modificat baietii in istoricul comenzilor pe site, au trecut "comanda finalizata", adica au incasat banii pe 5 produse si au trimis 4. smile.gif.
Plata a fost facuta cu OP in avans, pe baza unei proforme.
Bogdan_F
pai nu ma duc la ei ca nu am timp de astfel de prostii...totusi e un rucsac de 70 ron + taxe (mai mult costa timpul si drumul prin oras)

nici macar nu cred ca vroiam returnarea produsului ci doar recunoasterea greselii si sa imi spuna ca am posibilitatea sa il returnez daca nu imi convine nu sa imi zica verde in fata ca nu pot sa mi-l primeasca ca am desigilat pachetul.
cristian_
Cu cat dai rucsacul? biggrin.gif
ultraav

http://forum.softpedia.com/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=60680
biggrin.gif

Treaba cu emag e stiuta, parca pe masura ce se dezvolta devin mai nepasatori fata de clienti... tipic romanesc. Am luat si eu de la ei in trecut... acum parca nu ma trage ata. Prefer magazinele mai mici carora chiar le pasa de fiecare client, ca sa nu mai vorbesc de preturile din ce in ce mai umflate la emag.
maho
Firma de cãcat.
Am comandat alaltaieri un monitor (cand m-am intors de la tara am constatat ca lcd-ul Hyundai, vechi de 15 ani, decedase), initial pe site cica "livrare a 2-a zi", cand am finalizat comanda mi-au afisat "livrare in 10 iunie"; i-am lasat, bagasem comanda dupa ora 16; azi dupa pranz s-a actualizat, livrare maine. Ii sun, intra robot vreun sfert de ora cu toate balariile (atat pe nr. de fix cat si pe mobil), mai sun odata, raspunde un plictisit ca nu stie unde e marfa, da' sigur e undeva pe drum spre Bv, "probabil diseara, daca nu, maine ajunge".
Cand a picat cel vechi am montat provizoriu vechiul crt, un Philips de 15 (deja ma ustura ochii). Carfuru n-are, Selgros nu mai aduce de ani monitoare, la Mediagalaxy aveau doar cateva rahaturi la raft.
Mooie emag! mad.gif
einstein1984
dai comanda la 6 seara si astepti livrare a doua zi?
Daca vrei livarare rapida la emag, fa cu plata ramburs.
Filip
Io numai cu plata ramburs dau pe emag sau pe orice site gen pc garage. Sunt paranoic nu bag cardu pe interneti. biggrin.gif
Si cand vin le dau banii fix. tongue.gif
marksman
Daca avea scris "livrare a doua zi" trebuia emag-ul sa se execute. Daca aveau conditii speciale pt. livrare a doua zi, trebuia sa spuna.
einstein1984
scrie, dar mai jos sau daca dai click
Când iti poti ridica produsele comandate?

"A doua zi in cazul comenzilor plasate de luni pana vineri", pana la ora 15:00 si il luai de la posta sau easy box daca nu ai showroom la brasov.
maho
QUOTE(einstein1984 @ 10 Jun 2020, 15:32)
dai comanda la 6 seara si astepti livrare a doua zi?
  Daca vrei livarare rapida la emag, fa cu plata ramburs.
*


Cand am inceput comanda ziceau "a doua zi", cand am finalizat (n-a durat chiar asa mult tongue.gif ) era 4 si ceva, nu 6 seara, mi-au afisat livrare 10 iunie. Poate ajunge pana maine.
E showroom, da-i in mm, acolo am solicitat livrarea, ca-i destul de aproape.
einstein1984
pai cum zic mai sus pana in 3 comanda pt a doua azi. Azi, la bucuresti mie imi zice livrare 11 sau 12 iunie.
maho
Da, bre, da' eu am comandat pe 8 si azi (e-n 10) inca n-a ajuns.

L..L.E.: acelasi stadiu, plus ceva corespondenta cu ratatii; ultimul raspuns:
QUOTE
Buna ziua,
Va scriu cu privire la ultima solicitare nr. ...
Ne cerem scuze pentru intarziere.
Produsul a fost preluat de catre firma de curierat urmand sa se livreze la showroom.
Revin cu informatii despre livrare.
Zi frumoasa!
Ne implicam impreuna si ii ajutam pe cei care se lupta zi de zi cu virusul. Alatura-te initiativei de strangere de fonduri si doneaza si tu pentru cei din linia intai: https://www.emag.ro/doneaza.
Multumesc,
Nicoleta Rotaru
Customer Support Expert


Da, va donez cu drag o MOOIE!
maho
Pan' la urma a ajuns azi, pe la pranz. Dupa mai multe conversatii cu ei, cica
QUOTE
Buna ziua,
Produsul a ajuns in showroom.
Pentru ca nu a fost respectat termenul de livrare, pe taxa de transport s-a acordat discount.
Ne cerem scuze pentru intarziere.
Zi frumoasa!"

adica un rahat de 7,5 lei discount, la o livrare in 4 zile.
L-am luat, se uita ala lung la mine cand am deschis coletul acolo, sa vad daca nu-i lovit sau zgariat.
Despre monitorul asta e vorba. Daca n-ar fi fost diferente semnificative de pret in + la altii, anulam comanda. Asa... in fine, acum tre' sa-mi reajustez ochii.
psychoo
Stii ca nu e fullhd, nu?
Nici nu stiam ca se mai gasesc sub 1080p
maho
E suficient pt. ce-l folosesc.
La pretul asta...
AR-18-MOS
Maho, părerea mea e că la banii ăștia luai unul refurbished (deci cu garanție), FullHD și de 21.5"...
maho
Prea mare la biroul meu. Asta e numa' bun (si totusi nou, fabricatie 2020, chiar daca in PRC).
psychoo
QUOTE(AR-18-MOS @ 12 Jun 2020, 17:58)
Maho, părerea mea e că la banii ăștia luai unul refurbished (deci cu garanție), FullHD și de 21.5"...
*



La 329e un philips nou tot pe emag
AR-18-MOS
@Maho, ți-am găsit PC. Băgăm un W10 cu licență de pe eBay la 4$, și te-ai scos. biggrin.gif
[attachmentid=1628118247]
maho
Al meu inca duce (si are 500G icon_mrgreen.gif ).
sorin1983
asta e bun sa pui un mileu si o vaza pe el...
bmwh548
Pentru citit presa si rasfoit vreo doua forumuri e chiar parfum.
maho
Ah, era sa uit:
QUOTE(maho @ 26 Jun 2020, 21:36)
are 500G

da' n-are port hdmi, asa ca pt. monitorul de l-am luat a trebuit sa folosesc cablul vga de la precedentul.
blush.gif
Pandemie, nene!

L.E.: MOS-ule, sari pe ea.
einstein1984
e a doua comanda cand EMAG zice ca ajunge maine dimineața la easybox si curierul se tot loveste de locker ocupat la easyboxul ala. Prima a durat 3 zile pana a gasit unul liber.
Bun, tre sa ma invat sa comand la altu ca am destule in zona, dar astia isi imagineaza ca toti isi iau produsul in 3 ore din locker de programează deja alta livrare acolo???
RDK
Stai să vezi când easybox-ul rămâne fără curent, coletul plătit e înăuntru, suni la eMag care îți zice să suni tu la firma curierat pentru semnalare avarie și milogeală pentru mai mult timp.
marksman
Scump un UPS...
einstein1984
alea din benzinarii sau kaufland sunt legate la generatorul alora. Da sameday incepe sa o sooga.
Marty
QUOTE(einstein1984 @ 22 Oct 2021, 14:33)
Da sameday incepe sa o sooga.
*

Incepe, zici?!
IRONICK
QUOTE(RDK @ 22 Oct 2021, 13:35)
Stai să vezi când easybox-ul rămâne fără curent, coletul plătit e înăuntru, suni la eMag care îți zice să suni tu la firma curierat pentru semnalare avarie și milogeală pentru mai mult timp.
*


Curentul vine de la PSD&PNL. Ce treaba are eMag-ul cu asta.
einstein1984
QUOTE(Marty @ 30 Oct 2021, 13:41)
Incepe, zici?!
*


pana prin primavara nu aveam ce sa ma plang. Mai recent insa da.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.