Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vopsit Dacie Si Vremea De Afara
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mombutu
Salut!
Sunt incepator cu masinile si sofatul si am o intrebare:
am o masina dacia 1310 si am de gand sa o vopsesc,
stiti dc are vreo influenta faptul ca o vopsesc acum toamna dat fiind ca e mai frig si uneori ploua?(mai ales ca nu am garaj)
sstanescu
Eu cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare cand ai scris "... uneori ploua?(mai ales ca nu am garaj)". Daca o vopsesti in fata blocului e clar ca trebuie sa iei in considerare vremea de afara. Chiar daca si frigul e o problema, nu pierde din vedere vantul, care o sa-ti puna pe suprafata vopsita tot soiul de mizerii din aer.

Gaseste pe cineva cu un garaj, o bagi acolo, eventual ridici nitel temperatura cu un resou, ceva (nu sa bata direct pe tabla, sa nu stai la 9 grade cat vad ca e acum afara).
adumitrachy
Nu cred ca ar fi bine sa o vopsesti acuma. Trebuie sa ai in vedere ca la iarna o sa dea pe strada cu nisip si sare, care nu o sa iti faca bine la masina. Mai degraba ai rabdare pana in primavara. Eu unul asa o sa fac. O sa o vopsesc in primavara.
SiloS
Si eu , daca am noroc , o sa o vopsesc la primavara .

mombutu , dar de ce nu o duci la un service ?

Este 4 mil [ in braila cel putin ] vopsitul normal . La cuptor nu stiu .
adumitrachy
Sa-ti dau un sfat. Sa nu te puna pacatul sa iti faci masina alb nova boreal. Asta e culoarea mea la masina acuma . Vopseaua e facuta pe calculator. Acu un an mi-am vopsit capota datorita unui participant in trafic un pic mai "atent" si numa vopseaua a costat 9.5 mil. Decat sa ti-o faci alba, mai degraba vopseste-o metalizat.
SiloS
excl.gif Stie cineva cate tipuri de alb metalizat sunt ? Sau e numai un tip ?
Si cat costa vopseaua ? unsure.gif unsure.gif mellow.gif
cstavaru
QUOTE(adumitrachy @ 13 Oct 2004, 21:25)