thedead
27 Jun 2007, 10:16
Buna Ziua!
Am si eu o problema cu Dacia mea, din 1985, functioneaza perfect la relanti, sta la relanti si 5 ore daca o las, dar dupa cativa km se opreste de nebuna, si de pornit porneste dupa circa 5 incercari.
As dori sa stiu si eu cu ce probleme ma confrun.
mihai0070
27 Jun 2007, 10:34
pe loc daca o turezi x min sau x ore ... (simulezi un drum mai lung) se opreste ...
recomandarea mea schimba bobina de inductie ... posibil sa fie de acolo.
ionut.tanase
27 Jun 2007, 10:51
Verifica si carburatia! Jiglere infundate, nivel CNC incorect reglat (sau dereglat), cui poantou care nu etanseaza etc... oricum, da si tu mai multe detalii!
driverx
27 Jun 2007, 11:06
Bobina. E pe patul de moarte.
costinasd.
27 Jun 2007, 22:06
da da, bobina de inductie
mihai0070
28 Jun 2007, 09:13
Fa-i pomana ca mie imi place coliva ...
thedead
2 Jul 2007, 14:36
am rezolvat marea mea problema, era de la filtrul decantor, mai exact in capacul filtrului pe unde intra benzina din pompa, acea intrare era blocat de scame, care mai curand aratau a pasla, am pus pe direct si merge perfect.
urmeaza achizitionarea unui nou pahar decantor
Alex_84
9 Feb 2008, 20:17
baieti am si eu o problema... de cateva zile masina la relenti sta perfect daca incep si merg cu ea si o scot pe liber se opreste motorul si pe benzina si pe gpl aceiasi problema daca merg 1-2 cu 80 sau 100 constant si scot pe liber se opreste ce poate sa aiba?
9 Feb 2008, 20:18:
baieti am si eu o problema... de cateva zile masina la relenti sta perfect daca incep si merg cu ea si o scot pe liber se opreste motorul si pe benzina si pe gpl aceiasi problema daca merg 1-2 km cu 80 sau 100 constant si scot pe liber se opreste ce poate sa aiba?
AR-18-MOS
9 Feb 2008, 20:36
Pai, ai citit tot ce se afla pe acest topic? Ai verificat daca nu si tie ti sa-ntamplat la fel?
$$ilvviu
9 Feb 2008, 21:57
Adica ai verificat bobina?
djasu82
9 Feb 2008, 22:30
Daca sta perfect la relantii nu are nici o treaba bobina de inductie fiindca scanteea e mult mai puternica la relantii decat in turatie . La turatie inalte scanteea ajunge in jur la 5-6kv la turatie de relantii 12-15kv. Asadar alexe verifica alceva nu ti se alimenteaza cu benzen ai ceva infundat pe circuit rezervor pompa de benzina filtre de benzina carburator !
Alex_84
10 Feb 2008, 13:14
m-am gandit la asta ca sar putea sa fie infundat ceva dar si pe GPL face la fel daca merg in oras nu prea apuc sa ii dau a 5a ca sint semafoare eu schimb vitezele la 3000 de ture maxim dar cand ies pe varianta ca eu stau in constanta si o tin constant in a 5a chiar si la 80 constant cand scot pe liber se opreste motorul. ma mira faptul k mi-a mai facut asa dar pe GPL si si-a revenit singura si pe benzina mergea brici...
10 Feb 2008, 13:16:
si daca o accelerez pe loc sau sa schimb vitezele la 5000 repede pana la a 4a nu are nimica nu se opreste numai in a5a constant asa sa merg
tonyzg
10 Feb 2008, 23:03
o problema asemanatoare am avut si eu si era de la furtunu ala gros dintre servofrana si motor:D (se obtura fix la prindere deasupra colierului ) verifica sa nu patesti si tu la fel... numai bine
yo9hrb
10 Feb 2008, 23:09
Spre stiinta, am patit si eu asa ceva la o dacie, se oprea cam la 100km, aparent inexplicabil. Filtru curat, carburator curat.... busonul de benzina. Infundata comunicatia dintre rezervor si exterior. Nu intrebati cat am injurat. Probabil nu are legatura cu problemele expuse anterior, dar poate mai citeste si altcineva.
ag02cws
10 Feb 2008, 23:56
Mie mi se intampla la fel cand eram incepator si era cam data pe ulei. Numai intr-a 5a pt ca motorul era mai putin turat si cred ca, intrand ulei in camera de ardere si neavand turatie, se intampla ceva ce nu-i placea. Zic si eu
ArtVandelay
10 Feb 2008, 23:59
eu zic ca ramai fara benzina in carburator
ia vezi, cand se opreste dupa x km,desfa capacul de la carburator si vezi daca ai benzina in cnc
daca ai, e problema de aprindere
daca nu,verifica filtrele,pompa de benzina,furtunele..tot ce tine de alimentare
nevermind, acum am citit ca ai rezolvat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.