O sa ma iertati ca nu mai stau sa caut...
A inceput printr-un zgomot in zona tabloului de bord si a sfarsit prin a-mi ramane totalizatorul la 02200. Deci a rezistat putin peste 100 de mii km. Viteza mi-o indica-n continuare corect.
L-am desfacut ieri si intr-adevar melcul de pe axul vitezometrului e terminat. Nu mai angreneaza cu pinionul cu manivela.
Mai am un vitezometru luat de la dezmembrari pt experimente ("ceasuri albe" ), m-am uitat si la ala, aceeasi situatie. Deci acolo e in mod clar o nepotrivire de material (melc f moale in comparatie cu pinionul). Dupa mintea mea nu e nimic de facut, decat vitezometru nou, dar poate mi-a scapat mie ceva...
De exemplu ma gandeam ca ce bine ar fi sa se gaseasca pe la vreun Jaeger un melc din aluminiu compatibil si garantat pe viata...
Deci aveti vreo idee-n sensul asta sau ma duc la magazin cu 250 RON in buzunar?