Done. Schimbat cam pompa cu totul, desi la inceput aveam retineri. Mai aveam prin casa o pompa cu retur fara membrana in stare relativ buna, si una nou nouta complet functionala dar model fara retur. Mi-a explicat un vecin ca daca vroiam s-o pun p-aia imi trebuia un T undeva. In fine, am vrut sa pastrez baza de la cea veche dar era dezastru. Plina de mizerie. Am improvizat si din celelalte doua pompe am facut una complet functionala cu retur, cum o aveam pe cea veche. Membrana cele noi parea intacta, si prin faptul ca nu pierde pe nicaieri benzina mi se confirma treaba asta. Clopotul l-am strans ceva, desi p-aici zicea ca nu se recomanda, ca initial scapa putina benzina si pe acolo. Acum e ok, uscata peste tot. Mi-a mancat zilele surubul din drepta de pe motor, ca n-aveam loc sa-l strang mai deloc, dadeam peste ambreiaj, a fost ceva chin dar din cate am vazut l-am strans bine. Cu ocazia asta am pus si alt decantator ca in ala vechi era chin. Pe fundul lui era jale, niste apa si mizerii cat cuprinde. Acum e ok, vad si eu cand am apa in benzina mai usor.
Multumesc
argon pentru sfatul concis dar plin de inteles!
Acum sa vad ce ulei bag in ea, maine vreau sa fac si treaba asta. La Petrom am gasit rahatul ala care a aparut acum, turcesc. Costa si cam mult si nici macar nu am mai vazut 20W40, sau aveau ceva dar nu scria asta pe el, ci ulei de vara sau ceva de genul asta si costa suspect de putin 15 lei 4 litri. Deja jenant.
Pana la urma sa iau Valvoline 15W40 la 43 de lei bidonul de 4 litri sau gasesc ceva mai ieftin si la fel de bun? Imi lauda un var uleiul de la Lubrifin, ca taica-sau numai d-ala baga in Aro 10 si merge motorul tun. Am condus si eu masina respectiva si intr-adevar, mergea foarte frumos, dar parca am retineri.