QUOTE
Din cate stiu eu un alternator nou nu sare de 100 de lei. Cred ca e indicat sa-l schimbi, mai ales ca tot schimband carbuni la el, nici nu rezolvi decat pe termen scurt si poti baga destui bani degeaba.
Normal ca daca mergi cu bateria fara sa o incarce o vei termina cu timpul. Numai pornirile cat o solicita, si mai sunt si alte chestii, cum ar fi faruri, stergatoare, aeroterma, etc.
Un aternator nou de
(50A) e in jur de 300-350 RON.Am inteles ca nu se mai fac de 36A
Abia am gasit unul de 36A in targ Vitan si abia l-am scos la 220 RON de la 250 RON (era singurul). Bine, cand am ajuns acasa si am vrut sa-l montez pe masina am observat ca urechea care culiseaza pe arcul metalic nu cadea pe gaura arcului din cauza ca, capacul alternatatorului avea urechile de prindere dispuse pe aceeasi linie fata de alternatorul meu vechi care are o ureche de prindere pozitionata diferit + ca fulia era mai mare
Pana la urma l-am dus inapoi si am luat un rotor la 90 RON si l-a mmontat ep alternatorul vechi
Problema mea era ca s-a stricat filetul care prinde fulia din cauza ca un "pseudo-mecanic" nu a strans suficient piulita care fixeaza saiba si fulia pe alternator si in mers a sarit si s-a tocit filetul si a trebuit sa schimb rotorul.
airimia13 schimba rotorul cu totul daca ai inelele tocite sau sunt tocite inegal. Nu uita sa pui putina vaselina pe rulmentul care intra in fundul capacului