Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Valea Oltului
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Starea Drumurilor
melinte_lucian
Salut,

stie cineva cum e drumul pe Valea Oltului? ( Sibiu - Ramnicu Valcea) .
acum doua zile stiu ca erau niste portiuni cu alunecari de teren, stie cineva daca s-a rezolvat?

multumesc.
adister
www.andnet.ro, in partea stanga ai "informatii utile", apoi mergi la "starea infrastructurii rutiere" - se actualizeaza la cateva ore.
Bafta
cmandrei
2 semafoare pe Valea Oltului ... dar nu se sta foarte mult la ele. (si dupa cum arata anul asta nu cred ca se vor rezolva sad.gif )
houser
Cele doua semafoare unde sunt plasate mai exact? Poate exista o ruta ocolitoare?
R1der
E bun drumul, am fos cu moto p-acolo sambata si e ok ( la moto cand zic ca e ok e chiar bun )
cmandrei
Sunt plasate chiar pe Valea Oltului pe drum tongue.gif ... nu stiu cum sa iti spun mai exact ... se pot ocoli daca poti zbura sau prin apa sad.gif smile.gif
cristi_timidu
este un semafor exact pe centura la rm valcea. pt cei care merg spre pitesti sau spre sibiu se sta cam vreo 3 min.
Como
Pe Valea Oltului am gasit doar un semafor, langa localitatea Calinesti, care este imediat dupa Cozia (in directia Sibiu). Am prins aglomeratie mare duminica pe la ora 15.00 (la intoarcerea din Sibiu spre Valcea), am stat la coada vreo 40 de minute; coada incepea inainte de sat (vreo 5 km distanta de semafor), iar pe sensul opus am gasit la coada 15 masini.
roland
Ce mai conteaza starea drumurilor? Cand:

- e plin de nervosi la volan care nu pot sa stea la viteza legala si sar linia continua in curbele cele mai nasoale, punand in pericol viata la o gramada de oameni

- soferii de TIR nu pot sa mearga in coloana la 50km/h in localitati; musai 80; claxoneaza, nu conteaza ca ai un copil in spate care doarme

In zona aia parca o iau razna toti.
begginer_slz
Pai sincer unde mergi cu 50 in Romania in afara de locul unde piuie detectoru de radar sau de unde ti se dau flashuri din sens opus? Si io personal fac la fel, intru in depasire unde vad ca nu vine din fata, nu ma intereseaza linia continua sau d astea detalii. Iar soferii de Tir conduc pe ceas, ceea ce am facut si io luni dimineata si am facut Oradea- Bucuresti in 7 ore si ceva si i-am dat gaz frate crede-ma ca intram in curbe cu 70-80 si ieseam cu 100-110.
sorin_
Poate sunt putin offtopic; si eu am fost pe Valea Oltului si ii dau dreptate lui roland... Foarte periculos acest drum exact din acele cauze.

Pana la urma hai sa fim seriosi, limita de 50-60 in localitati are destule motive!!! Cat despre depasirile riscante in curbe sau pe linie continua... daca ar pune in pericol decat viata lor ar fi ok...dar risca viata si altora...

Una peste alta...infrastructura rutiera din Romania....asta e..
M i h a i
Eu nu va dau dreptate.. fac foarte des drumul si nu mi se pare periculos decat daca te hazardezi...trebuie sa fii constient de cat poate masina...etc...ca sa faci depasiri fara ca sa stai cu morcovul in fund iti trebuie o masina cu un motor de peste 100 cai.plus ca drumul este ok in ceea ce priveste calitatea..sunt unele portiuni mai ''nefericite''pe poduri';toata lumea stie ca romanii habar nu am sa faca poduri....Consider drum periculos ceva gen ''Tusnad-Miercurea Ciuc'' acolo da...carute noaptea..betivi la greu...gropane de gropane...soferi beti...fum la greu toamna cand dau ''ecologistii'' foc la ogoare...etc..Am spus..am mers foarte des pe valea oltului si nu am prins sofer de tir care sa doarma pe drum/sa incurce traficul...sa circulati sambata noaptea sa vedeti tiruri pe acolo..ce mai ..coloana.. smile.gif daca stii cand sa pleci pe valea oltului poti prinde foarte liber... icon_mrgreen.gif
ursul-alb
Hmmmm, deci numai asa poti scoate media aia de 123 kmh pe Bucuresti-Hunedoara si retur... icon_mrgreen.gif
roland
QUOTE(begginer_slz @ 13 Aug 2009, 21:43)
Pai sincer unde mergi cu 50 in Romania in afara de locul unde piuie detectoru de radar sau de unde ti se dau flashuri din sens opus? Si io personal fac la fel, intru in depasire unde vad ca nu vine din fata, nu ma intereseaza linia continua sau d astea detalii. Iar soferii de Tir conduc pe ceas, ceea ce am facut si io luni dimineata si am facut Oradea- Bucuresti in 7 ore si ceva si i-am dat gaz frate crede-ma ca intram in curbe cu 70-80 si ieseam cu 100-110.
*



Si te mai si lauzi...

Cand o sa calci pe cineva in vreun sat din cauza ca aveai 90 in loc de 50, dupa cativa ani la inchisoare o sa iti schimbi punctul de vedere. Sau cand o sa distrugi vreo familie ca ti-ai gasit tu sa depasesti aiurea...
SiloS
QUOTE
...ca sa faci depasiri fara ca sa stai cu morcovul in fund iti trebuie o masina cu un motor de peste 100 cai.


Ca sa faci depasiri fara emotii trebuie sa fii calculat.

Am trait emotii in depasiri cu masini de 200+ cp.
roland
Ia uite despre colegul "begginer_slz", zice el singur:

1 martie 2009: "Salut! Am 18 ani si de abia am luat carnet asa ca pentru voi s-ar putea sa sune destul de amuzant ce spun eu pe aici, dar chiar nu ma pricep"

26 iulie 2009: "Problema sta astfel: am auzit ca radarele fixe sunt ilegale si prin urmare nu mai sunt active cu exceptia sistemului de pe DN1, dar acum vine intrebarea mea...toate camerele sunt si radare sau unele sunt doar pentru supravegherea traficului? Nu de alta, dar io cu cat merg in afara localitatii, merg si inauntru...asa ca sub 90 nu am mers niciun moment pe DN1."

26 iulie 2009: "Hai sa fim seriosi, drum cu 2 benzi pe sens, asfalt impecabil, 70 km/h? Mi se pare aiurea, singuru loc in care e ok sa mergi cu 70 mi se pare intersectia DN1 cu DN 71 parca la Sinaia acolo, unde sunt momente chiar de 50-60. Acum ca stiu care sunt cu radare si care nu, e minunat, ca o frig mai bine. Multumesc"

E clar, tanar, 18 ani... vitezoman... sper sa nu-l vad la stiri la ora 5... Ce te poti astepta... Sper doar sa nu accidenteze pe cineva, sa-i distruga familia
begginer_slz
@ Roland. Daca tot esti la curent cu toate posturile mele si cauti in arhiva, vezi ca pe 1 martie am postat ceva referitor la niste imbunatatiri de Solenza nu de viteza, drumuri sau alte chestii. Apoi cred ca fiecare merge pentru el in lumea asta, nu trebuie sa priveasca pe nimeni cum merg io sau tu sau alti colegi de aici sau de oriunde. Imi place sa fug nu sa merg ca melcu pe drumurile astea amarate ale Romaniei, in care ne incurcam unii pe altii. Asa ca asta e, stai tu linistit ca viata nu mi-o pun in pericol niciun moment, si nici pe a altora, mai am o Octavia in familia cu 140 de CP si am mers cu ea si la 210 si tot nu am patit nimic. Oricum e bine, ca noi ne contram intre noi in loc sa incercam sa schimbam ceva in tara asta care e asa cum e. Bafta!
IRONICK
Si cu ce schimbi tu ceva in tara daca mergi cu 210? Aaa?
roland
Schimba statisticile... Stii tu, alea cu numarul de ... in accidentele...
SiloS
QUOTE
mai am o Octavia in familia cu 140 de CP si am mers cu ea si la 210 si tot nu am patit nimic.


Esti bun!

Daca ai fi avut o Octavie de 200cp ai fi mers cu mai mult de 210.

Deci ai fi fost si mai bun.

17 Aug 2009, 21:48:
QUOTE
Si cu ce schimbi tu ceva in tara daca mergi cu 210? Aaa?


Si ce schimbi daca mergi cu viteza legala ?

Ai sanse sa intre in tine unul care merge cu 210.

Asa ca e mai important sa mergi cu atentie decat sa mergi cu viteza legala . wink.gif
M i h a i
Parca era vorba de starea drumurilor ..nu de legislatie rutiera..
STORMTROOPER
Zilele trecute am auzit in treacat la un radio ca cica s-ar fi inceput ceva lucrari pe Valea Oltului si ca traficul ar fi mult ingreunat.Stie cineva ceva de acest lucru?
Cum se mai prezinta soseaua?Trebuie sa fac un brum la Satu Mare cu plecarea din Pitesti in urmatoarele 2 saptamini si vreau sa stiu pe unde sa o iau.
Multumesc anticipat.
gotty
se lucreaza la consolidarea stancilor ...din cate mi aduc aminte sunt 2 puncte cu semafoare...poti avea noroc sa treci in 5-10 minute sau in 30...in rest drumul e foarte bun pentru romania smile.gif
R27

Ma poate ajuta cineva cu un update la starea drumului pe Valea Oltului , semafoare, lucrari?

Multumesc
DMP
In urma cu o luna drumul era foarte bun, cu exceptia a doua viaducte unde drumul este valurit si cu cateva gropi. Fara semafoare si lucrari.
Problemele de la viaductele astea sunt semnalizate astfel incat daca reduci viteza pana la 40-50 kmh nu ai nicio problema.
cccccc
sunt lucrari pe valea oltului in aceasta perioada? sfarsit de luna mai 2018
cccccc
netcam si digi au montate camere in calimanesti cu vedere la dn7 si centura. circulatia pare a fi acceptabila insa caciulata nu este accesibila
cccccc
cum se circula pe valea oltului in cursul saptamanii?
cccccc
nu stiu daca ati sesizat dar aveam nevoie de informatii noi in legatura cu traseul.
acum la intoarcere am sa punctez cateva aspete:
daca circuli la ore potrivite drumul este usor de parcurs. nu am avut parte chiar de acele ore potrivite dar in ansamblu parcursului meu drumul a fost relativ liber. am reusit chiar un usor avans fata de informatiile furnizate de maps/parcursul orar. sigur au contribuit mult lucrarile realizare recent in zona. tirurile pe care le-am depasit/depasire cu o contributie majora a titistilor/ au avut o medie orara foarte buna de aproximativ 80 km/ora. nu va luati dupa aeccea care dupa ce ii depasesti li se ridica orgoliu si abordeaza situatia la limita accidentuluin daca nu chiar la accident.
cccccc
ca urmare a lucrarilor de consolidare in milcoiu circulatia se face doar pe o banda cu semafoare.
de aici o mare nenorocire. cozile pot ajunge la mai mult de 10 km. sigur parcursul il faci in 3 ore pentru ca se circula cu intermitenta data de semafor. cred ca este bine sa evitati traseul.
cccccc
groaznic.
de la intrarea in pasaj pitesti pana la autostrada circulatia este groaznica pe valea oltului.
a trebuit sa merg la bucuresti. am consultat mai multe variante date de sisteme diferite gen maps.
toate dau parcurgerea traseului aiud bucuresti rahova pe valea oltului sub 5 ore.
asa ca la drum. la dus am prins drumul liber insa de la bucuresti la rahova am facut mai mult de 1 ora.
la intoarcere am fost amagit cu acelasi traseu.
a fost acceptabil pana in pitesti apoi nenorocire. cei 132 km i-am parcurs in ritm de melc tot in coloana. asa ceva numai in ungaria dupa budapesta spre austria am intalnit.
mai nebunilor faceti doua autostrazi pe acest traseu ca altfel nu se mai poate circula.
tatabobu
Nuuu.... Sa nu se faca, sare Gibonu' ca "induced demand".
einstein1984
pai se lucreaza la pitesti sibiu cu spor, nu?
cccccc
cerere indusa termenul nu imi este indus. posibil sa nici nu fie aplicabil.
da se lucreaza dar unde? pe parcurs am vazut doar semafoare si cativa rezematori de lopeti.
adevarul ca traseul este in alta parte iar dupa cum stiu inca selupta la planseta.
daca intr-un secol cu masini in tara avem cam 1000 km slaba nadejde la mai mult. armate de functionari si pensionari speciali papa tot. economis sa sustina nu prea se vede. o fi ea cea din tva si accize dar subtire.
pacat de tiristi ei trebuie sa isi castige banul iar ceilalti sa isi umple energia
einstein1984
de la boita/talmaciu spre sibiu e bine merci
gibonu
QUOTE(tatabobu @ 20 Apr 2023, 02:06)
Nuuu.... Sa nu se faca, sare Gibonu' ca "induced demand".


Tu asa stii, ca "inducem demand" se refera la autostrazile interurbane, care in primul rand ajuta transportul de marfa si nu pe cel de persoane?

Nu te intreb unde am spus eu ca autostrazi = induced demand. Stiu ca raspunsul nu va veni.
tatabobu
Surpriza. Răspunsul vine. Induced demand apare absolut oriunde se face un drum nou sau mai larg, și este destul de des confundat cu atragerea cererii anterior nesatisfăcute de transport. Da' intrăm în amănunte asupra cărora trebuie obligatoriu făcute studii punctuale locale atât înainte cât și după pentru diferențierea efectelor. Problema pe care am avut-o cu poziția ta pe subiectul asta rămâne aceeași: cum poți tu să știi sigur că la deschiderea unui drum nou, drumul X, între punctele A și B, pe drumul vechi (să-i spunem drumul Z) va rămâne aceeași cantitate de trafic? Aici ți-a apărut fractura de logica pe care promit că e ultima oară când încerc să te fac s-o conștientizezi.
bucatzel
"Induced demand" - Inainte de aparitia a destui km de autostrada de la Deva la Arad, pe Valea Muresului era ... aidecapumeu. In 10 minute de mers prindeai din urma 5 tiruri care mergeau in coloana, si daca conduceai cat de cat civilizat, le depaseai in 2 ore. Acum, e o placere sa mergi pe acolo, a mai ramas traficul local, mai dai de cate un tir, care banui ca are treaba pe acolo, si cam atat.
cj98czh
la fel intre Turda si Alba .. sau Sebes-Sibiu, drumul vechi este gol ...
tatabobu
N-are cum, e o scamatorie. /s
gibonu
QUOTE(tatabobu @ 3 May 2023, 18:18)
Surpriza. Răspunsul vine.


A venit raspunsul, insa ai raspuns la ce ai vrut tu, nu la ce am intrebat eu.

Asadar, te rog, folosete functia "quotte" si arata-mi unde am scris eu, negru pe alb, ca autostrada interurbana produce "induced demnad"

Sper ca ai observat ca am spus clar ca autostrada interurbana ajuta in primul rand transportul de marfa, nu pe cel de persoane. Mai zic ca autostrada ajuta in realizarea ideei [pentru industrie] de "right on time". Dar este ok, eu am fracturi de logica atunci cand tu nu ai argumente.


tatabobu
Te oftici? Am folosit tehnica ta de a răspunde oricărei interpelări.
einstein1984
Just in time sau JIT ii zice pe unde lucrez eu.
gibonu
QUOTE(tatabobu @ 10 May 2023, 11:18)
Te oftici?


Bineinteles. Nici nu pot sa dorm noaptea de atat oftica.
Sunt de-a dreptul socat, fiind prima data cand mi se atribuie sustineri pe care nu le-am facut.

Acum serios, partea buna este ca tu ai un limbaj civilizat si ca nu apelezi la jugniri si atac la persona. Comparativ cu altii ...

11 May 2023, 00:34:
QUOTE(einstein1984 @ 10 May 2023, 11:20)
Just in time sau JIT


Corect. Mersi pentru corectare si scuze pentru ca nu am scris corect.
Agrig
QUOTE(bucatzel @ 3 May 2023, 18:42)
Inainte de aparitia a destui km de autostrada de la Deva la Arad, pe Valea Muresului era ... aidecapumeu.

Acelasi lucru de la Timisoara la Arad, pe autostrada am mers la Arad cred ca de 2 ori, in rest pe national, este lejer si mai rapid.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.